۱۴۰۲ اسفند ۲۵, جمعه

سفارش ترجمه اسپانیایی به فارسی با تحویل فوری و پیک رایگان

یکی از پراکنده ترین زبان های دنیا زبان اسپانیایی است که در قاره اروپا، آمریکای جنوبی و شمالی گویشور دارد. این زبان که یکی از زبان های رسمی سازمان ملل محسوب می شود،ۀ در کشورهای بسیاری زبان اول مردم محسوب می شود مانند اسپانیا، مکزیک، کلمبیا، آرژانتین و غیره. همه این ها موجب شده که ترجمه اسپانیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

با توجه به اهمیت بالای این حوزه ترجمه، مجموعه مترجمان برتر در میان خدمات متنوع زبانی خود، خدمات باکیفیت ترجمه اسپانیایی را نیز گنجانده است. با توجه به سابقه بالای این دفتر ترجمه در ارائه چنین خدماتی با پشتوانه مترجمان حرفه ای و باتجربه، این شرکت کیفیت پروژه های ترجمه اسپانیایی خود را تضمین می کند.

زبان اسپانیایی کاربردهای بسیاری دارد. علت پرکاربرد بودن آن، اولا پراکندگی جغرافیایی آن و ثانیا جمعیت بالای گویشوران آن است که به حدود 500 میلیون نفر در سراسر جهان می رسد. لذا ارتباط با این جامعه پهناور و پرجمعیت برای شرکت های تجاری یا امور غیر تجاری مانند تحصیل اهمیت می یابد. در ادامه به برخی از کاربردهای ترجمه اسپانیایی پرداخته می شود.

ترجمه اسپانیایی

 

ترجمه اسپانیایی توسط مترجم رسمی

از مهم ترین حوزه های صنعت ترجمه که بسیاری افراد در امور بین‌الملل خود به آن نیاز پیدا می کنند، ترجمه رسمی است. این نوع خدمات به منظور ترجمه یا برگردان از زبانی به زبان دیگر ضمن حفظ ارزش معنوی یا رسمی سند صورت می گیرد. ترجمه اسپانیایی نیز می تواند به صورت رسمی انجام شود.

البته، باید به خاطر داشت که اگر مشتری می خواهد ترجمه اسپانیایی به صورت رسمی انجام شود، باید به دارالترجمه رسمی این زبان مراجعه کند و پروژه توسط مترجم رسمی انجام بگیرد. همچنین باید در نظر داشته باشد که مدارک رسمی باید از مرجع صدور آن دارای تاییدیه باشد.

اسناد و مدارک زیادی می توانند به صورت رسمی ترجمه شوند که مهم ترین آن ها عبارت اند از: مدارک هویتی، تحصیلی، ملکی و غیره. ترجمه اسپانیایی این مدارک ممکن است زمان بر باشد و بین یک هفته تا یک ماه طول می کشد. این مدت زمان صرف دریافت استعلامات و تاییدیه های مربوط می شود.

ترجمه اسپانیایی برای امور بازرگانی

شاید مهم ترین کاربدر ترجمه اسپانیایی، ایجاد ارتباط میان شرکت های بین‌الملل و شرکت های مستقر در کشورهای اسپانیایی زبان است. البته، این خدمات مانند ترجمه عمومی نیست و با توجه به پیچیدگی آن نوعی ترجمه تخصصی در نظر گرفته می شود.

امور تجاری در مراحل مختلف همچون عقد قرارداد، مکاتبات، تراکنش های بانکی، حمل و نقل و انبارداری نیاز به صدور اسناد و مدارکی دارند که باید برای هر دو طرف تجاری مفهوم باشد. لذا از ترجمه اسپانیایی برای برگردان محتوای قراردادها یا پیش نویس آن ها، بارنامه، فاکتور و پیش فاکتور و اسناد بانکی استفاده می شود.

همچنین از دیگر حوزه های پر استفاده ترجمه اسپانیایی برای امور تجاری می توان به ترجمه همزمان یا شفاهی آن اشاره کرد. با این حال باید دو مطلب را هنگام ترجمه شفاهی زبان اسپانیایی در نظر گرفت:

  • اولا چون زبان اسپانیایی بسیار گسترده است، لهجه های و گونه های مختلفی از آن در سراسر جهان وجود دارد که ممکن است با دیگری تفاوت عمده ای داشته باشد.
  • ثانیا این که ترجمه همزمان تجاری نیازمند تسلط بالای روی لغات تخصصی تجاری است. عدم اطلاع از این امر ممکن است موجب اشتباه در فهم مطلب در طرف مقابل شود.

 

ترجمه اسپانیایی توسط مترجمان برتر

همانطور که گفته شد، مجموعه مترجمان برتر تمامی خدمات مربوط به ترجمه اسپانیایی از جمله ترجمه تجاری، رسمی و همزمان را به مشتریان ارائه می کند. با توجه به تیم حرفه ای مترجمان این شرکت، تمامی پروژه های انجام شده دارای تضمین کیفیت هستند و با نرخ اقتصادی نسبت به دیگر دارالترجمه های همسطح ارائه می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دفتر ترجمه، ویراستاری تمامی پروژه های انجام شده است. پس از انجام ترجمه اسپانیایی، یک ویراستار حرفه ای تمام متن ترجمه شده را به لحاظ فنی و زبانی ویرایش می کند تا پروژه ای که به مشتری تحویل داده می شود فاقد هر گونه غلطی باشد.

به منظور انجام پروژه ترجمه اسپانیایی خود توسط مترجمان برتر و استعلام از مدت زمان فرآیند و هزینه های آن می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با این مجموعه در تماس باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دفتر ترجمه غرب تهران - بهترین دارالترجمه رسمی در غرب تهران

دفاتر ترجمه در غرب تهران اهمیت زیادی دارند، به دلیل وجود دانشگاه‌های متعدد در این منطقه. این دفاتر ترجمه می‌توانند به دانشجویان و افرادی که ...