۱۴۰۱ اسفند ۴, پنجشنبه

خدمات پشتیبانی سایت وردپرس. حرفه ای و تضمینی با کیفیت اختصاصی

ارائه خدمات پشتیبانی و مدیریت وب سایت به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی، رفع مشکلات فنی سایت و نگهداری از آن.

خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت وردپرسی برای کسب و کار های مختلف. مناسب برای انواع وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی، خبری و خدماتی.

وب سایت شما یک ویترین جهانی است که از هر نقطه ای از دنیا قابل دسترس است. طراحی سایت پایان این پروژه نیست و پس از آن قطعا نیاز به بروزرسانی و نگهذداری سایت خواهید داشت. همچنین از خدمات تولید محتوا، سئو سایت و… باید استفاده کنید تا پیشرفت کسب و کار خود را سریع تر کنید.

راه‌اندازی وب سایت یک روش ماندگار و تاثیرگذار در تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است که با آن می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

 


پشتیبانی و نگهداری سایت چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

همانطور که یک محصول را خریداری می کنید و پس از آن نیاز به تعمیر و نگهداری آن و به خدمات پس از فروش نیاز دارید برای وب سایت همینطور به پشتیبانی و نگهداری نیاز خواهید داشت.

پشتیبانی از وب سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته شده اند امکانات و اختیارات بیشتر برای ما فراهم می کند تا بتوان بهتر و سریع تر به مشکلات سایت رسیدگی کرد و آن را مدیریت نمود.

تمام وب سایت ها و کسب و کار ها با موضوعات مختلف نیاز به پشتیبانی و نگهداری دارند، سایتی که بروز نباشد به مرور زمان از دسترس کاربران و موتور های جستجو خارج می شود و هیچگاه نمی توانید به سئو و نتایج برتر گوگل برسید.

آریان با دارا بودن یک تیم از متخصصین حرفه ای و با تجربه در زمینه پشتیبانی سایت و رفع مشکلات فنی آن ها این اطمینان را به شما می دهد تا با خیال راحت بتوانید نگهداری و بروزرسانی از وب سایت خود را به ما بسپارید.

ساپورت سایت
پشتیبانی 24 ساعته از وب سایت شما

لیست تعدادی از خدمات پشتیبانی سایت و نگهداری از آن:

  • بروزرسانی نسخه PHP، هسته وردپرس و افزونه های آن
  • تامین امنیت، بررسی عملکرد و سلامت وب سایت و جلوگیری از هک شدن آن
  • طراحی سایت و اصلاح آن، ریدیزاین صفحات، نصب قالب و طراحی گرافیک سایت
  • تمدید و نگهداری از هاست، سرور و دامنه وب سایت و جلوگیری از منقضی شدن آن ها
  • راه‌اندازی و نصب انواع ماژول ها و افزونه ها
  • رفع ارور ها و پشتیبانی فنی وب سایت
  • مدیریت کاربران و کامنت ها و جلوگیری از ارسال نظرات اسپم
  • استاندارد سازی و اصلاح کد نویسی های سایت
  • اصلاح لینک های خراب و رسیدگی به خطای 403 و 404 و لینک های ریدایرکتی 301 و 302
  • درج محصولات و مطالب جدید، بارگذاری و آپلود محتوا
  • خدمات مشاوره سئو و بهینه‌سازی سایت برای موتور های جستجو
  • اتصال سایت به گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس و سایر سرویس ها با استفاده از گوگل تگ منیجر
  • افزودن قابلیت ها و امکانات جدید در سایت مانند افزودن خبرنامه، فرم تماس با ما، نظرسنجی و…
  • بررسی تمام صفحات وب سایت و پیدا کردن موارد ناقص و یا بدون محتوا
  • ساخت و اصلاح دسته بندی ها، نقشه سایت و فایل robots.txt
  • بکاپ گیری منظم از وب سایت و دیتابیس آن
  • ثبت و فعال سازی درگاه پرداخت آنلاین
  • تعریف کد تخفیف محصولات و خدمات برای فروش و جذب مشتری بیشتر
  • نصب، فعال سازی و تمدید SSL و گواهی امنیتی دامنه
  • عیب یابی، تعمیرات و رفع باگ های سایت و بهینه‌سازی دیتابیس
  • نصب و راه‌اندازی شبکه تحویل و توزیع محتوا (CDN)
  • اعمال تنظیمات مناسب بر روی وردپرس و افزونه ها
  • بهینه‌سازی تصاویر و افزایش سرعت بارگذاری سایت
  • ساخت ایمیل اختصاصی با نام دامنه شما و به تعداد دلخواه
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • مانیتور کردن وضعیت سایت و ارسال گزارش دقیق آمار بازدید ها و بررسی رفتار مشتریان به کارفرما
  • خدمات تولید محتوا سئو شده، اصلاح مطالب سایت و برورزسانی آن ها
پشتیبانی سایت
بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ برای خدمات پشتیبانی سایت

توسعه و پایداری وب سایت بدون داشتن تیم پشتیبانی سایت غیر ممکن است زیرا تنها چند ساعت در دسترس نبودن و از کار افتادن وب سایت می تواند منجر به از دست رفتن بیشتر اعتبار و رتبه سایت شود و بازگشت سایت به امتیار و رتبه گذشته نیاز به پرداخت هزینه اضافه و مخارج بسیار زیادی دارد، به عبارتی از دسترس خارج شدن وب سایت معادل بازگشت به نقطه صفر خواهد بود.

 

نگهداری سایت
نگهداری و پشتیبانی از وب سایت، هتست و سرور های شما

محاسبه قیمت و هزینه پشتیبانی سایت

تعرفه و قیمت پشتیبانی سایت بستگی به شرایط مختلفی دارد، مواردی همچون حجم کار، تعداد ارور ها و خطاها، حجم محتوا نویسی و صفحات سایت، میزان اصلاح طراحی و ظاهر سایت، مشاوره های مورد نیاز و… همچنین خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی و سئو سایت هر کدام شرایط جداگانه و مختص خودشان را دارند.

هزینه نگهداری و پشتیبانی هر وب سایت ممکن است به صورت ماهیانه و یا به دفعات محدود و یکجا دریافت شود.

 

قیمت پشتیبانی سایت
تعرفه پشتیبانی و نگهداری از وب سایت

سئو به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتور های جستجو و درنتیجه افزایش رتبه و جایگاه کلمات کلیدی سایت در نتایج جستجو گوگل است. بهبود وضعیت SEO موجب افزایش فروش و درآمد شما می شود.

رتبه وب سایت شما بیانگر اعتبار و رزومه شما است. اگر رتبه کمتری نسبت به رقبای خود داشته باشید کمتر می توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید

انجام خدمات سئو و افزایش رتبه سایت مطابق با جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی و استاندارد های گوگل یکی از مهم ترین موارد مربوط به پشتیبانی وب سایت و بازاریابی اینترنتی است چون تعداد بازدید و مشتریان شما را افزایش خواهد داد و پس از آن درآمد و رشد کسب و کار شما بیشتر خواهد شد.

 

خدمات افزایش سرعت سایت
بهینه‌سازی سرعت سایت

آیا تمام افرادی که صاحب وب سایت هستند موفق می شوند و در نتایج برتر جستجو گوگل قرار می گیرند؟

قطعا فقط کسب و کار هایی موفق می شوند و جایگاه بالایی در نتایج جستجو گوگل به دست می آورند که به خدمات سئو و افزایش رتبه سایت اهمیت داده اند، کسب درآمد و شهرت از وب سایت بدون داشتن رتبه و جایگاه در نتایج جستج گوگل ممکن نیست.

 

پشتیبانی از سایت
پشتیبانی 24 ساعته از وب سایت شما

طراحی حرفه ای وب سایت مطابق با آخرین استاندارد های سئو و کد نویسی

با خدمات طراحی وب سایت می توان از امکانات بیشتر و ظاهری شیک برای سایت استفاده کرد. مواردی همچون طراحی گرافیک، افزودن فرم تماس با ما و گوگل مپ، طراحی رابط کاربری، ساختن اشتراک خبرنامه و…

 

کد نویسی
خدمات برنامه نویسی تحت وب

خدمات پشتیبانی سایت یک کار کاملا غیر حضوری و به صورت برون سپاری و پروژه ای است و می تواند توسط یک نفر ادمین سایت و یا یک تیم چند نفره متخصص و نویسنده سایت انجام شود.

پشتیبانی وب سایت خدمات مختلفی دارد که انجام آن ها توسط یک نفر دشوار و زمان بر است، ولی با انجام برون سپاری و سپردن پشتیبانی و نگهداری سایت به ما در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

با تولید محتوا و بروزرسانی منظم مطالب و محصولات وب سایت از منقضی شدن آن ها جلوگیری می شود و گوگل به کسب و کار شما اهمیت بیشتری می دهد نسبت به سایتی که بروز نیست و تنها مطالب قدیمی خود را نگهداری می کند.

با گزارش آمار سایت می توانید رفتار مشتریان را به خوبی تحلیل کنید و بررسی کنید که کدام صفحات بیشترین کاربر را به خود جذب کرده اند، همچنین می توانید آمار کلمات کلیدی ورودی سایت را بررسی و مشاهده کنید.

 

نگهداری از سرور
خدمات تمدید و نگهداری از دامنه، سرور و هاست وب سایت شما

بیشتر از 40% وب سایت ها توسط سیستم مدیریت محتوای WordPress ساخته شده اند، بنابرین بیشتر خدمات پشتیبانی و نگهداری از وب سایت برای وردپرس اختصاص یافته اند.

از دیگر برنامه ها و سیستم های مدیریت محتوا (CMS) می توان از جوملا، دروپال، پرستاشاپ و… نام برد. همچنین ممکن است وب سایت تمام اختصاصی و بر پایه PHP و سایر زبان های برنامه نویسی پیاده‌سازی شده باشد.

 

وردپرس
پشتیبانی وردپرس

هدف از خدمات سئو و پشتیبانی سایت، پایداری و توسعه کسب و کار و بهبود وضعیت اقتصادی شما و حفظ سلامت وب سایت است.

پشتیبانی از وب سایت های مختلف و با موضوعات متفاوت مانند سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی، پزشکی، خبری و…

توجه فرمایید بروز نبودن سایت و افزونه ها از مهم ترین عوامل هک شدن و حمله به سایت است، پس بروزرسانی وردپرس و برنامه های جانبی آن بسیار مهم است.

 

پشتیبانی از وب سایت
ساپورت و پشتیبانی از وب سایت شما

یک مثال ساده برای اینکه درک این موضوع که چرا به مجموعه خدمات پشتیبانی سایت، سئو، تولید محتوا و… نیاز خواهید داشت:

همانطور که در یک مسابقه دو ماراتون چندین دونده در حال تلاش و دویدن هستند و اگر یکی از آن ها لحظه ای از سرعت خود کم کند و یا برای استراحت متوقف شود، دیگر شرکت کنندگان از آن جلو خواهند زد. برای وب سایت همینطور از رقبای خود عقب‌تر خواهید رفت و هرچه مدت زمان بیشتری بگذرد جبران آن سخت‌تر است.

توسعه و پایداری کسب و کار شما با خدمات پشتیبانی آنلاین و نگهداری از وب سایت، با سال ها تجربه درخشان، به همراه آموزش، مشاوره و تعیین استراتژی های وب سایت.

۲ نظر:

  1. فقط سایتی را که توسط تیم شما طراحی شده قابل پشتیبانی است یا سایتی که قبلا توسط افراد دیگری طراحی شده را هم قبول میکنید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر سایتی که باشد مشکلی ندارد. ولی در حالت کلی اگر از صفر تا صد راه‌اندازی تا سئو سایت از شروع کار با ما باشد بهتر می‌دانیم چه کار هایی انجام شده و چه اقداماتی نیاز به انجام دارد.

      حذف

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع کلیپ حرفه ای با قیمت ارزان

سفارش تیزر تبلیغاتی، کلید طلایی جذب مشتری در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را در جذب مشتری می‌زند. تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین ...