۱۴۰۱ اسفند ۳, چهارشنبه

مشاوره سئو حرفه ای و تضمینی مطابق با جدید ترین استاندارد های SEO

بهبود سئو سایت و کمک به رشد کسب و کار شما با مشاوره سئو حرفه ای، ارائه راهکار در تکنیک های بهینه‌سازی سایت و پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی مناسب کسب و کار شما و پیشرفت سایت.

دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت نیاز هر کسب و کاری است و رسیدن به بالاترین رتبه در نتایج جستجو گوگل یکی از اهداف مهم بازاریابی دیجیتال است که برای رسیدن به آن از مشاوره سئو کمک می گیرند.

سئو به معنی بهینه‌سازی وب سایت برای موتور های جستجو و مخفف search engine optimization است. SEO یکی از مهم ترین ابزار های رسیدن به اهداف کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ است و موجب افزایش فروش و درآمد و بهبود نرخ جذب تبلیغات می شود.

برای بررسی وب سایت شما و دریافت مشاوره سئو با ما تماس بگیرید.

 

سئو
مشاوره سئو حرفه ای
 

مشاور سئو کیست؟ بعد از رشد کسب و کار ها در فضای اینترنت و افزایش رقابت در نتایج جستجو و اهمیت یافتن دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی نیاز به تیم تولید محتوا و کارشناس سئو افزایش یافت تا کسب و کار ها بتوانند به اهداف و انتظارات خود برسند.

خدمات مشاوره SEO تخصصی و حرفه ای و به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین، تعیین استراتژی های خاص و منحصر به فرد و ارائه پیشنهاد ها برای یافتن بهترین مسیر در افزایش درآمد و سئو سایت.

اگر مدت زیادی است که صاحب وب سایت هستید ولی به درآمد مورد نظر و برندینگ نرسیده اید با استفاده از مشاوره سئو می توانید به وب سایت و کسب و کار خود رونق ببخشید.

در اینجا ما به شما کمک خواهیم کرد تا بفهمید مشاوره SEO چیست، بهترین سئوکار و مشاور سئو کیست و چه وظایفی دارد.


خدمات سئو، آنالیز و بررسی وب سایت شما با بهترین کارشناس و مشاور SEO و دیجیتال مارکتینگ.

وظایف مشاور سئو مانند سئوکار سایت است با این تفاوت که مشاور سئو مسئول کمک به سایت، کارفرما و سئوکار است و به افزایش قدرت یک سایت در فروش و درآمد بیشتر کمک می کند.

چه زمانی به مشاوره سئو نیاز خواهیم داشت؟

اگر سئوکار یا مدیر سایت مهارت کافی در انتخاب هدفمنت ترین کلمات کلیدی، رفع مشکلات وب سایت و بهینه‌سازی آن نداشته باشند و یا این تخصص و مهارت را به خوبی انجام می دهد ولی با این حال به دنبال افزایش درآمد بیشتر باشند از مشاوره سئو کمک گرفته می شود.

 


با داشتن مشاور سئو می توانید از رقبای خود سبقت بگیرید و بهترین نتایج را در گوگل داشته باشید و مشتریان هدف خود را جذب کنید.

مهم ترین وظیفه در مشاوره سئو آنالیز کسب و کار شما و تعیین استراتژی مناسب برای سئو سایت است.

یک مشاور سئو باید بتواند تخصص و مهارت بالایی در شناخت الگوریتم های گوگل، هوش مصنوعی، ابزار ها و نرم‌افزار های آنالیز سایت، تحلیل اطلاعات و آمار ها، یافتن هدفمند ترین کلمات کلیدی، سئو داخلی، سئو خارجی و… تخصص های دیجیتال مارکتینگ را داشته باشد و بتواند ایرادات و مشکلات را رفع کند تا بتوانید سایتی قدرتمند داشته باشید.

مشاور سئو به زبان ساده راهنمای شما برای افزایش رشد و بازدید هدفمند سایت است و راه و روش کار را نشان شما می دهد تا به فرایند سئو سرعت ببخشید.

سئو
افزایش رتبه سایت

هدف از سئو فقط ایجاد ترافیک و افزایش نمایش و ورودی سایت نیست بلکه این ورودی ها باید کاملا هدفمند باشند.

برای مثال کارفرما یک شرکت تولید کننده یا وارد کننده لوازم پزشکی است و اصرار دارد برای کلمه لوازم پزشکی صفحه یک گوگل باشد و بازدید بالا می خواهد. ولی از نظر سئوکار و مشاور سئو این کار کاملا اشتباه است، هزینه بالایی دارد و هیچ گونه بازگشت سرمایه ای نخواهد داشت درحالی که اگر اسم دقیق محصول و مدل آن رتبه بگیرد منجر به فروش بالا با هزینه کمتر و زمان کوتاه تر خواهد شد.

مشاور سئو شما را توجیه و راهنمایی می کند و به شما نشان می دهد که دقیق ترین کلمات مورد استفاده قرار گیرند تا بتوانید کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنید و بازدید سایت خود را به مشتری و درآمد تبدیل کنید.

تصمیم گیرنده در مورد اینکه وب سایت شما برای چه کلمه ای رتبه بگیرد و چه بازدیدی داشته باشد سئوکار سایت و مشاور سئو هستند نه خود شما. اگر کارفرما خودش درمورد کلمات کلیدی سایت دستور دهد پس مشاوره سئو بدرد شما نمی خورد و سئوکار خدماتی به شما ارائه نمی کند.

بک لینک
خدمات لینک سازی حرفه ای

سئوکار و مشاور سئو مسئولیتی در مقابل آمار و بازدید سایت، بک لینک ها و رپورتاژ آگهی های آن ندارند و تنها رتبه کلمات کلیدی سایت مربوط به آن ها می شود و دادن هرگونه گزارش دیگر، به صلاح دید سئوکار است نه مالک سایت مگر اینکه بازدهی برای کارفرما مهم نباشد و تنها دلخوش به عدد و آمار ها باشد نه درآمد سایت.

مشاور سئو تخصص و دانش حرفه ای خودش را به شما منتقل نمی کند و مسئول آموزش دادن به شما نیست و فقط شما را در این مسیر راهنمایی می کند و یا خودش سئو سایت را انجام می دهد نه اینکه مسئول یاد دادن به کارفرما باشد.

گوگل آنالیتیکس
آنالیز حرفه ای وب سایت شما

پیش از انتخاب مشاور سئو و همکاری با آن لازم است رزومه و سوابق فعالیت او را بررسی کنید، رتبه کلمات کلیدی مهم و نمونه کار های سئو را مشاهده کنید.

مشاور سئو به‌طور مستقیم به شما خدمات سئو ارائه نمی کند مگر اینکه از او درخواست کنید که این مسئولیت را بپذیرد.

افزایش رتبه سایت
افزایش درآمد وب سایت با خدمات سئو

خدمات مشاوره سئو می تواند شامل یک یا چند مورد از خدمات زیر باشد:

  • بررسی انواع محتوای مورد نیاز و خدمات تولید محتوا مناسب برای کسب و کار شما
  • مشاوره سئو تکنیکال برای بررسی ساختار و معماری سایت
  • مشاوره سئو برای انتخاب هاستینگ و خدمات میزبانی وب، انتخاب CND و شبکه تحویل محتوا
  • مشاوره سئو برای انتخاب کلمات کلیدی هدفمند
  • سئو داخلی سایت (on page seo)
  • سئو خارجی سایت (off page seo)
  • بهینه‌سازی و افزایش سرعت وب سایت
  • آنالیز وب سایت های رقیب
  • مشاوره سئو برای بررسی فرایند بازاریابی محتوا
  • بررسی و انتخاب قالب و طراحی سایت بر طبق رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX)
  • تعیین نقشه راه و استراتژی های سئو

 

لینک سازی
مشاوره سئو برای خرید بک لینک قوی و با کیفیت
 

جلسه مشاوره سئو می تواند به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری انجام شود.

چند مورد از وظایف و ویژگی های یک مشاور سئو حرفه ای

  • درک اهداف بازاریابی، شرایط کسب و کار و مشتری ها

مشاور سئو باید برای اهداف بازاریابی برنامه ریزی کند و آن ها را به خوبی درک کند و مخاطب خود را بشناسد تا سازمان و دارنده سایت را به مسیر اشتباه نبرد و اهداف واقع گرایانه، قابل دسترس و قابل ارزیابی را تعیین کند.

  • سئو و بهینه‌سازی وب سایت

مشاور سئو برای بررسی و آنالیز وب سایت تمام ایرادات مربوط به ارور های سایت، نگارش متن و محتوا، لینک های داخلی و خارجی، مشکلات تصاویر، عنوان ها و… را پیدا و رفع می کند.

  • پیدا کردن کلمات کلیدی هدف

همانطور که گفته شد یکی از وظایف ما این است که مناسب ترین کلمات کلیدی را برای شما پیدا کنیم به‌طوری که کلمه مورد نظر دقیقا درباره محصول یا خدمات مورد نظر باشد نه کلمات کلی، تا رتبه سایت منجر به فروش محصول و ارائه خدمات شود

باید بررسی شود که این کلمات توسط کاربران سرچ شوند و بدون بازدید نباشند. همچنین تعداد رقبا، سختی کلمات و میزان جستجوی آن ها را محاسبه و برآورد کنیم.

  • افزایش زمان ماندگاری کاربران

ما بررسی خواهیم کرد که چطور مشتری ها و کاربران مدت زمان بیشتری در وب سایت شما بمانند، گاهی ممکن است کاربران دنبال محتوای مفید و کوتاه باشد پس محتوای بسیار طولانی کاربر را از سایت فراری می دهد چون توان یافتن محتوای مورد نظر و خواندن آن را در خود نمی بیند.

همچنین ما باید نیاز کاربر را رفع کنیم تا مدتی پس از آن دوباره دنبال همان محتوا در وب سایت های دیگر نباشد و باید کاربر را به خواندن مطالب مرتبط ترغیب و هدایت کنیم تا مدت بیشتری را در وب سایت بماند.

  • جذب مشتری و کاربر

مشاور سئو باید بتواند مسئول سایت را طوری راهنمایی کند که بتواند کاربران را جذب کند و آن ها را تبدیل به مشتری کند. همچنین جذابیت سایت، عنوان ها، نیاز کاربر، مطالب و محتوا را بررسی کند تا راحتی کاربر و حذب آن بهتر شود.

  • پیدا کردن ارور ها، خطا ها و رفع مشکلات فنی سایت

مشاور سئو با استفاده از امکانات و ابزار های خود ارور های سایت و خطا های موجود را پیدا و رفع می کند تا گوگل کمترین ایراد را به وضعیت فنی سایت بگیرد.

خطا هایی همچنین ارور های 403 و 404، ریدایرکت های 301 و 302، صفحات نو ایندکس، صفحات تکراری، لینک های خراب، خطا های دسترسی ربات گوگل به صفحات و لینک ها، بررسی نحوه نمایش سایت در مرورگر ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش، مشکلات نقشه سایت، لینک سازی نادرست، بهبود سرعت سایت، خطا های کد نویسی و سایر مشکلات وب سایت.

  • برور بودن اطلاعات و سطح دانش مشاور سئو

یک مشاور سئو با تجربه و حرفه ای باید تفکر تحلیلی و انتقادی خوبی داشته باشد و همه دانش خود را بروز نگه دارد و همیشه در حال تحقیق و آموزش باشد زیرا الگوریتم های گوگل هر روز در حال تغیر و پیشرفت هستند و الگوریتم های قدیمی منسوخ شده و بدرد نخور حساب می شوند.

  • آنالیز و بررسی دقیق و تعیین استراتژی های وب سایت

مشاور سئو باید بتواند عملکرد وب سایت را به خوبی تحلیل و بررسی کند، نحوه رفتار مشتریان را زیر نظر بگیرد و درمورد واکنش آن ها مطالعه کند تا بتواند جایگاه و رتبه وب سایت را حفظ کند و استراتژی های مورد نظر را تعیین کند.

پس از تعیین استراتژی های وب سایت باید کار اولویت بندی در تولید محتوا و سئو انجام شود، برای مثال 20% از محتوای سایت شما به اندازه 80% کل محتوا بازدهی و بازخورد مالی دارند، و از این مقدار باقی مانده همچنان این قانون و اصل پارتو صادق است.

متخصص سئو در تعیین استراتژی های یک سایت و کسب و کار باید انعطاف پذیری و پیگیری لازم را داشته باشد زیرا نظرات یک مشاور سئو ممکن است برای یک کسب و کار تاثیر مفیدی داشته باشد و برای دیگری بی تاثیر باشد پس حتما باید استراتژی های سئو متناسب با کسب و کار مربوط تنظیم شود.

  • تسلط بر اصول بازاریابی محتوا

یک سئوکار و مشاور سئو باید به‌طور کامل بر اصول محتوا نویسی، کپی رایتینگ، تبلیغ نویسی و تولید محتوای سئو شده و با کیفیت مسلط باشد. بدون انجام تولید محتوا حرفه ای انجام سئو سایت و بازاریابی اینترنتی غیر ممکن است.

بدون داشتن محتوای حرفه ای هیچ کس لینک شما را به دیگران معرفی نمی کند و محتوای سایت اشتراک گذاری نمی شوند، هزینه برای تبلیغات بی فایده است و محتوایی وجود ندارد که مناسب سئو باشد، پس داشتن محتوای ارزشمند بسیار مهم است.

  • توانایی بالا در تحلیل و بررسی گزارش ها

نرم‌افزار ها و ابزار های مختلفی برای تهیه گزارش ها و تحلیل SEO سایت وجود دارد، ابزار هایی همچون Google Analytics و Google Search Console، متخصص سئو باید توانایی درک کامل و استفاده از این گزارش ها را داشته باشد زیرا سئو یک فرایند مبتنی بر گزارش و تحلیل آمار ها است و استفاده از شاخص کلیدی عملکرد (KPI) مهم است.

این شاخص به زبان ساده به مفهوم این است که چطور متوجه شویم عملکرد ما اثر بخش بوده است یا نه؟ برای مثال در مورد مشاوره بهینه سازی وب سایت عواملی همچون افزایش بازدید و رتبه، افزایش فروش و درآمد سایت و… شاخص کلیدی عملکرد برای این موضوع هستند

  • تصمیم گیری صحیح و به موقع

یک متخصص سئو باید در طول فرایند سئو تصمیم گیری کند و این یک مسیر مداوم و همیشه در حال تکمیل است زیرا ربات های گوگل هر روز روش های بررسی یک سایت را تغیر می دهند و کارشناس سئو باید تصمیم گیری صحیح و به موقع داشته باشد.

  • توانایی های لازم در کد نویسی وب سایت و برنامه نویسی تحت وب

یک متخصص سئو باید در حد نیاز به کد نویسی های HTML و CSS و PHP و مهارت های طراحی سایت تسلط داشته باشد، بدون درک کد های وب سایت فرایند سئو بسیار کند و ناقص پیش می رود.

  • قرار گرفتن در جایگاه و رتبه های برتر گوگل

مدیر سئو باید بتواند علاوه بر بالا آوردن رتبه های وب سایت در صفحه اول گوگل، برای نگهداری این رتبه ها در همین جایگاه و یا جایگاه بالاتر تلاش کند و بتواند رتبه کلمات کلیدی را حفظ کند.

 

seo
مشاوره سئو تخصصی و حرفه ای

در جلسه مشاوره سئو و قبل از همکاری با یک کارشناس سئو چه سوالاتی باید از او پرسیده شود؟

توجه فرمایید که اگر سایت شما در صفحه اول گوگل نباشد ممکن است صفحه مورد نظر توسط مشتریان اصلا دیده نشود پس در نتیجه در جلسه مشاوره سئو باید بررسی شود که متخصص SEO توانایی کمک به شما را دارد یا نه.

  • دریافت رزومه و نمونه کار های مشاوره سئو

باید از مشاور سئو یک رزومه و تعدادی از نمونه کار های او را دریافت کنید، با مشتریان او تماس بگیرید و موفقیت های پروژه های قبلی را بررسی کنید.

هرچند که سئو دائمی نیست و رتبه پروژه های گذشته در صورت قطع همکاری دیگر مهم نیست ولی موفقیت آن ها در زمان خودشان مهم است، پس بهتر است پروژه ها و نمونه کار های فعلی مشاور سئو و سطح دانش او را مورد بررسی قرار دهید و تنها به نمونه کار های گذشته اکتفا نکنید.

  • آیا سئو تضمینی است و مشاور سئو این اطمینان را به شما می دهد؟

اگر متخصص SEO در پاسخ به اینکه خدمات سئو تضمینی است یا نه اگر گفت بله می توانم رتبه ها را تضمینی بالا بیاورم، سوال دیگری نپرسید و در همان لحظه با او قطع همکاری کنید.

زیرا سئو تضمینی نیست و هیچ اطمینانی برای بالا آوردن رتبه و نگهداری آن وجود ندارد و مشاور سئو تنها می تواند طبق اصول خودش پیش برود تا وضعیت سایت بهبود بخشد و در نتیجه بتوانید به جایگاه و رتبه های برتر گوگل برسید.

  • هزینه ها و قیمت خدمات مشاوره سئو چه مقدار است؟

هزینه خدمات مشاوره سئو بستگی به وضعیت سایت و شرایط کار شما دارد، برای مثال وب سایتی که آماده سئو است هزینه کمتری دارد نسبت به یک سایت تازه تاسیس و یا سایتی با مشکلات فراوان.

نمی توان بدون بررسی های لازم برای سئو قیمت تعیین کرد و این خدمات قیمت مشخص و از پیش تعریف شده ای ندارند.

این خدمات ممکن است توسط یک شخص انجام شود و یا به صورت تیم، گروه و شرکت. معمولا استفاده از تیم مشاوره و خدمات سئو، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ پیشرفت کار را سریع تر می کند.

این هزینه ها ممکن است بر اساس برآورد های لازم در پروژه مورد نظر و یا ساعتی محاسبه شود، قیمت پایین همیشه به معنی کار بی کیفیت نیست و یا قیمت بالا نشان دهنده ارزش و کیفیت بالای خدمات نیست و نمی توان از روی قیمت سئو کیفیت خدمات را مقایسه کرد.

توجه فرمایید که یک سئوکار یا مشاور سئو حرفه ای هیچگاه به صورت استخدامی برای شما کار نمی کند و تنها به شکل پروژه ای به شما خدمات می دهد. اگر یک متخصص سئو استخدام شود مهارت این شخص بیشتر از یک کارمند عادی نیست و بازخوردی برای شما ندارد، پس هزینه کنید تا درآمد داشته باشید و انتظار کار رایگان نداشته باشید.

باید بدانید که هزینه های مربوط به دیجیتال مارکتینگ یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شوند و برای شما سودآور و درآمد زا خواهند بود.

 

سئو سایت
خدمات سئو سایت

کارشناس سئو باید بر اصول سئو محلی (Local SEO) مسلط باشد تا بتواند به کسب و کار های کوچک و محلی هم کمک کند، استفاده از سئو محلی برای رشد کسب و کار های کوچک لازم و اثر بخش است.
 
 
سئو محلی
سئو محلی (لوکال سئو)

در همان ابتدای کار و قبل از تماس با مشاور سئو باید معیار ها و اهداف خود را به صورت دقیق و شفاف مشخص کنید تا کارشناس سئو درک بهتری از وضعیت کسب و کار شما پیدا کند.

این موضوع کاملا دو طرفه است و همانطور که شما درخواست های خود را مطرح می کنید، باید بفهمید که مشاور سئو از شما چه درخواست هایی دارد و چه اهدافی را دنبال می کند تا درک و دستیابی به آن ها ممکن شود. در غیر این صورت هیچ کدام از اهداف و موارد تعیین شده به درستی انجام نمی شوند.

 
افزایش رتبه سایت
بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت در نتایج جستجو Google

 

یک وب مستر (مدیر سایت) چه مهارت و تخصص هایی باید داشته باشد؟

  • مسلط به کد نویسی سایت و کد های HTML و زبان های مختلف برنامه نویسی از جمله PHP و java script و CSS و سایر مهارت های برنامه نویسی تحت وب
  • نگهداری و پشتیبانی سایت و عیب یابی آن و تسلط به طراحی سایت و سیستم مدیریت محتوای وردپرس، جوملا، دروپال و سایر برنامه های مدیریت سایت
  • آنالیز آمار ها و اطلاعات وب سایت های خود و رقبا و تسلط به ابزار ها و نرم افزار های مرتبط با سئو سایت
  • تسلط به مهارت های سئو، نویسندگی سایت و تولید محتوا
  • تسلط به اصول دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
  • تسلط به امور گرافیکی و نرم افزار های مربوط به آن
  • تسلط بر امور مربوط به هاستینگ و نگهداری سرور
  • تامین امنیت وب سایت

حال درنظر بگیرید که سطح تخصص های یک مشاور سئو حرفه ای باید بیشتر از مهارت های یک وب مستر و سئوکار باشد و علاوه بر این باید بر اصول مدیریت کسب و کار، مدیریت شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ هم مسلط باشد.

 

دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی آنلاین

گروه مشاوره سئو و بخش های اجرایی سازمان باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند و نیرو های داخلی مجموعه شما باید به دستورات مشاوره سئو بر طبق برنامه و اولویت بندی عمل کنند.

تیم مشاوره سئو برای شما یک برنامه و تقویم محتوا ایجاد می کند تا تمام مراحل تهیه، توزیع و انتشار محتوای سایت بر طبق یک سری مراحل و برنامه ریزی منظم انجام شود. تقویم محتوا یک نقشه راه برای موفقیت در فرایند سئو محسوب می شود و وجود آن بسیار لازم و ضروری است. برای اینکه بدانید تقویم محتوا چیست و چه کاربردی دارد لطفا اینجا کلیک کنید.

توجه فرمایید که جلسه پرسش و پاسخ با جلسه مشاوره تخصصی سئو متفاوت است. در جلسات پرسش و پاسخ نیاز به آمادگی از قبل نیست ولی در جلسات مشاوره سئو، وب سایت شما و مشکلات آن از قبل آنالیز و بررسی شده است تا راهکار ها و استراتژی های مورد نظر مطرح شوند.

داشتن یک وب سایت حرفه ای با بهترین طراحی سایت، بدون سئو هیچ ارزشی ندارد. چون تنها خود شما مخاطب سایت هستید و مشتریان شما را در نتایج جستجو پیدا نخواهند کرد و در نتیجه با وجود داشتن شیک ترین سایت درآمدی نخواهید داشت.

این دانش و تخصص سئو است که به کسب و کار و سایت شما اعتبار می دهد. برای مثال یک فروشگاه اینترنتی بدون مشاوره و خدمات SEO هیچگاه فروش و درآمدی نخواهد داشت.

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع کلیپ حرفه ای با قیمت ارزان

سفارش تیزر تبلیغاتی، کلید طلایی جذب مشتری در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را در جذب مشتری می‌زند. تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین ...