۱۴۰۱ اسفند ۳, چهارشنبه

خدمات سئو حرفه ای و ارزان، بهترین مرکز SEO با بالاترین کیفیت

 

خدمات سئو سایت و افزایش رتبه در گوگل، بهینه‌سازی وب سایت برای کاربر و موتور های جستجو.

سئو چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

سئو یک فرایند تخصصی و مخفف Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتور های جستجو است. به زبان ساده شما با خدمات سئو سایت می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در رتبه های برتر نتایج سرچ گوگل، بینگ و سایر موتور های جستجو قرار دهید.

وب سایت شما حتی اگر بسیار شیک و هزینه زیادی برای طراحی آن پرداخته باشید بدون حضور در نتایج جستجو گوگل مخاطب و درآمدی نخواهید داشت.

پس اهمیت خدمات بهینه‌سازی سایت بسیار زیاد است و بدون داشتن امتیاز و استاندارد های سئو طراحی سایت هیچ بازخورد و منافعی برای شما نخواهد داشت.

افزایش ترافیک و درآمد سایت با بهبود وضعیت SEO سایت و کسب جایگاه بالاتر در نتایج جستجو. انجام خدمات سئو در سطح پیشرفته و حرفه ای و مطابق با آخرین استاندارد ها و الگوریتم های گوگل و هوش مصنوعی.

 

سئو چیست
سئو چیست؟ افزایش رتبه کلمات کلیدی سایت در Google و موتور های جستجو

افزایش فروش و رشد کسب و کار شما با انجام خدمات SEO به صورت حرفه ای و ماندگار. با مشاوره های تخصصی سئو همیشه بالاتر از رقبای خود دیده خواهید شد.

اهمیت SEO را وقتی درک خواهید کرد که به مرور رتبه و درآمد سایت افزایش یابد.

اگر تنها یکی از کلمات کلیدی هدفمند سایت در رتبه یک گوگل قرار بگیرد آن وقت از سراسر ایران محصولات و خدمات شما متقاضی خواهد داشت و تعداد مشتریان شما بیشتر می شود و برعکس اگر به سئو اهمیت ندهید رقیب شما آن رتبه و مشتریان را به دست می آورد.

با گسترش ویروس کرونا و غیر حضوری شدن بیشتر کار ها و خدمات، نیاز جامعه به جستجو در فضای مجازی و خرید های اینترنتی بیشتر شده است و در این میان ارزش خدمات سئو سایت بسیار بالاتر رفته است.

 


گوگل و موتور های جستجو یک ابزار مهم برای رقابت و رشد کسب و کار ها هستند، در هر ثانیه هزاران جستجو در سایت گوگل انجام می شود و شما باید سهم خود را از این کلیک ها و جستجو ها افزایش دهید تا بتوانید درآمد خود را بیشتر کنید.

برای مثال یک فروشگاه در یک منطقه خلوت و بدون مشتری را در نظر بگیرید و یک فروشگاه دیگر در یک منطقه شلوغ و با جایگاهی پر رفت و آمد. قطعا درآمد فروشگاهی که در جایگاه خلوتی قرار دادرد بسیار کمتر است. رتبه و جایگاه سئو به همین شکل ارزشمند است.

سئو و بازاریابی محتوا سهم زیادی از دیجیتال مارکتینگ و تجارت اینترنتی دارند و شرکت های مدرن بیشتر هزینه ها و تبلیغات خود را در فضای اینترنت انجام می دهند.

 

بینگ
خدمات سئو برای موتور جستجو بینگ

چند مورد از مزیت های سئو سایت به‌جای تبلیغات معمولی:

  • سئو سایت یک تبلیغات کاملا هدفمند است و کاربران نیاز خود را سرچ می کنند ولی تبلیغات معمولی فقط برای عموم مردم نشان داده می شود
  • سئو سایت دارای ماندگاری بالایی است ولی تبلیغات معمولی به محض انقضا و اتمام دوره پرداخت هزینه، دیگر دیده نخواهند شد
  • امکان جمع‌آوری اطلاعات تماس مشتریان برای تبلیغات بیشتر. مواردی همچون شماره تلفن، ایمیل و علاقه مندی های مشتریان
  • قیمت و هزینه های سئو نسبت به سایر روش های تبلیغات پایین‌تر و بازدهی آن بسیار بیشتر است. با خدمات سئو می توانید نرخ تبدیل کاربر به مشتری را بالا ببرید و درآمد خود را افزایش دهید
  • راهی آسان و سریع برای جلو زدن از رقبا، در نتایج جستجو گوگل حتی از رقیب های قوی تر از خود می توانید بالاتر بروید
  • برندینگ برای کسب و کار شما، افزایش شهرت و قدرت برند سازی و در نتیجه افزایش اعتماد مشتریان به شما
  • امکان دریافت گزارش گیری، آمار های بسیار دقیق و طبقه‌بندی شده در کسب و کار های آنلاین و شبکه های اجتماعی
  • بهبود روند ساماندهی فروش و مراحل آن. آسان تر شدن طبقه‌بندی کردن مشتریان
  • افزایش فروش بیشتر به واسطه افزایش بازدید از سایر محصولات و خدمات در کنار محصولات مورد نیاز مشتریان
  • دسترسی به مخاطبین بسیار بیشتر از سرتاسر جهان

 

دیجیتال مارکتینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

مقداری از جستجو های گوگل مربوط به کسب و کار های محلی است و این فرصت خوبی است تا در منطقه اطراف خود به راحتی دیده شوید مشتریان محلی را به خود جذب کنید و پس از آن سهم خود را از سراسر کشور افزایش دهید.

اگر در نتایج گوگل حضور نداشته باشید هیچ وقت نمی توانید کسب و کار موفقی داشته باشید، سئو بهترین راه برای شروع دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است.

دیده شدن در نتایج جستجو گوگل به معنی کلیک بیشتر و در نتیجه افزایش مخاطب و درآمد سایت است، برندینگ و تبدیل شدن به یک نام تجاری مشهور بدون سئو امکان‌پذیر نیست.

خدمات سئو سایت به همراه پشتیبانی و مشاوره SEO توسط بهترین کارشناس دیجیتال مارکتینگ و با چندین سال تجربه، با نمونه کار های مختلف و رتبه های برتر.

برای ورود به موتور جستجو حرفه ای داک داک گو لطفا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

داک داک گو
سئو برای موتور جستجو بسیار حرفه ای و منحصر به فرد داگ داگ گو

با کار بر روی پروژه های متفاوت و چند سال کار حرفه ای توانسته ایم تجربه ای گران بها از دانش و سئو به دست آوریم و اکنون در خدمت شما باشیم تا برند و کسب و کار موفقی داشته باشید.

با خدمات سئو تکنیکال وب سایت شما برای رفع ایرادات فنی بررسی می شود تا ربات های گوگل بهترین درک را از وب سایت شما داشته باشند. اگر پایه و بستر سایت مناسب نباشد ادامه فرایند سئو و بهینه‌سازی وب سایت امکان‌پذیر نیست و یا به سختی انجام می شود.

بهبود سرعت سایت به همراه بهبود تجربه کاربری، رعایت استاندارد ها و اصلاح کد نویسی سایت از موارد مهم سئو تکنیکال هستند.

پس از رفع مشکلات فنی سایت و رعایت کردن استاندارد ها، یک استراتژی دقیق برای شما مشخص می شود و بر طبق آن اهداف کسب و کار شما مشخص خواهد شد و خدمات سئو با تولید محتوا با کیفیت و آنالیز رقبا ادامه می یابد.

 

خدمات سئو حرفه ای
بهترین خدمات سئو و بهینه‌سازی وب سایت را از ما دریافت کنید

موارد مهم در تدوین استراتژی های سئو:

  • ایجاد یک نقشه و ساختار درختی و نمایی از صفحات مهم، دسته بندی ها و زیرمجموعه های آن
  • تحقیق کلمات کلیدی و یافتن مهم ترین و دقیق ترین کلمات برای ورودی وب سایت و بررسی اهداف کاربران از سرچ این کلمات
  • اولویت بندی برای صفحات سایت و کلمات کلیدی آن ها و تخمین میزان جستجو کلمات مورد نظر
  • آنالیز وب سایت در Google Search Console و Google Analytics
  • شناسایی رقبا و آنالیز کردن آن ها و شناخت وضعیت سایت های رقیب

تدوین استراتژی سئو با توجه به اهداف، بودجه و گستردگی کار ممکن است زمان بر باشد، پس از آن ایجاد یک بستر مناسب بر روی وب سایت فراهم می شود.

بعد از کامل شدن استراتژی های سئو و ایجاد بستر های مناسب بر روی وب سایت، نوبت به بازاریابی محتوا می رسد. تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت و انتشار آن بر روی وب سایت و شبکه های اجتماعی گام مهمی در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است.

بدون داشتن محتوای جذاب و اختصاصی ادامه فرایند سئو ممکن نیست و تنها زمانی می توانید مشتریان زیاد و درآمد بالایی کسب کنید که بتوانید محتوای جدید و حرفه ای داشته باشید.

مهم ترین بخش از بازاریابی محتوا، تهیه استراتژی و ایجاد تقویم محتوا است و پس از آن بخش هایی همچون محصول نویسی، کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی، بروزرسانی و نظارت بر محتوا و… مد نظر قرار می گیرد. هر کدام از این فرایند ها بسیار گسترده و خصصی هستند، برای اینکه بیشتر از خدمات تولید محتوا آریان بدانید لطفا به صفحه خدمات محتوا نویسی مراجعه کنید.  

 

استراتژی سئو
خدمات سئو آریان

مدت زمان تاثیر گذاری پروژه سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک تاریخ مشخص برای بهبود رتبه وب سایت مشخص کرد، این موضوع بستگی به شرایط بسیار زیادی دارد، مهم ترین عامل آن طول فعالیت سایت است.

برای مثال نتیجه گیری از فرایند سئو یک سایت با سابقه از یک سایت تازه تاسیس بسیار متفاوت است ولی با این حال می توان با داشتن یک تیم متخصص سئو و پرداخت هزینه بیشتر به این فرایند سرعت بیشتری داد. در حالت کلی سئو یک تبلیغات بلند مدت است نه فوری.

توجه فرمایید که در خدمات سئو و افزایش رتبه کلمات کلیدی وب سایت هرگز نمی توان برای تعیین جایگاه کلمات کلیدی و نگهداری آن تضمین داد، سئو تضمینی نیست ولی ما با خدمات حرفه ای و مشاوره سئو همیشه در کنار شما هستیم تا رتبه وب سایت شما بهبود یابد و همیشه در حال رشد باشد.

 

سئو سایت
بهبود وضعیت سئو وب سایت

عوامل تاثیر گذار در تعرفه و قیمت سئو سایت:

  • سابقه و عمر سایت
  • اهداف و استراتژی های سئو
  • زمان مورد نیاز و حجم کار
  • حجم لینک سازی داخلی و خارجی
  • رتبه قبلی کلمات کلیدی
  • موقعیت مکانی کسب و کار برای سئو محلیموضوع وب سایت
  • وضعیت و تعداد رقبا
  • سختی کلمات کلیدی و حجم ترافیک آن ها
  • محتوای مورد نیاز
  • کار بر روی سئو داخلی و خارجی
  • توانمندی و اعتبار سئو کار
  • میزان تخصص تیم سئو و رزومه آن ها

تعرفه و روش قیمت گذاری سئو به چندین عامل مختلف بستگی دارد، در اینجا تنها به چند مورد از آن ها اشاره شد.

پس از انجام ارزیابی ای لازم، بالا آوردن یک کلمه کلیدی و نگهداری از رتبه آن هر کدام یک هزینه جداگانه خواهند داشت. هزینه بالا آوردن رتبه کلمات کلیدی یک بار پرداخت می شود ولی هزینه نگهداری رتبه در جایگاه های برتر به صورت ماهیانه پرداخت می شود.

درآمد شما از فروش اینترنتی تاثیری در قیمت سئو سایت ندارد و سئوکار بر اساس پورسانت فروش کار نمی کند ولی می توانید با خدمات مشاوره SEO رایگان و انجام بهترین تحقیق کلمه کلیدی مقداری از آمار و تعداد جستجو کلمات کلیدی مورد نظر و تعداد سایت های رقیب را به دست آورید تا برآورد مناسبی از درآمد و هزینه های خود داشته باشید.

 

قیمت سئو
تعرفه SEO سایت

آریان با داشتن بهترین کارشناس سئو و یک تیم متخصص از نویسندگان سایت، دانش و تجربه بالایی در خدمات SEO دارد و تا کنون وب سایت ها و کلمات کلیدی زیادی را در رتبه های برتر گوگل و سایر موتور های جستجو قرار داده است.

استفاده از خدمات SEO شامل بخش های بسیار زیادی است، در لیست زیر می توانید تعدادی از این خدمات را مشاهده کنید، شما می توانید از یک یا چند مورد از این خدمات استفاده کنید و یا اینکه به تنهایی بالا آوردن کلمات کلیدی وب سایت خود را به ما بسپارید.

  • لینک سازی
  • تولید محتوا سئو شده و استاندارد
  • سئو عکس، افزایش مشاهده و رتبه عکس های شما در نتایج جستجو تصاویر
  • سئو ویدئو، افزایش رتبه فیلم های شما در نتایج جستجو ویدئو
  • بهینه‌سازی عکس ها و افزایش سرعت وب سایت
  • تحقیق کلمات کلیدی، آنالیز و یافتن بهترین کلمات برای رتبه وب سایت
  • افزایش امنیت سایت
  • رفع خطا های سرچ کنسول گوگل و مشکلات فنی سایت
  • سئو محلی (Local SEO)
  • تبلیغات در گوگل و سایت های مختلف

 

مراحل سئو
فرایند SEO سایت

می توانید از دیگر خدمات ما برای Digital marketing استفاده کنید، خدماتی همچون پشتیبانی سایت، مدیریت و نگهداری از شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، خدمات مشاوره و پشتیبانی سئو و… و یا اینکه به‌طور مستقیم کلمات کلیدی وب سایت شما را به جایگاه بالاتر و رتبه های برتر گوگل بیاوریم.

اگر ما به‌طور مستقیم صفحات و کلمات کلیدی مورد نظر را در نتایج جستجوی گوگل به جایگاه مناسب برسانیم این وظیفه خود را انجام می دهیم ولی اگر به تنهایی یک یا چند مورد از خدمات ما که به صورت فنی انجام می شوند مانند رفع خطا های وب سایت و… علاوه بر ارائه این خدمات به شما گزارش دهی دقیق هم انجام می شود.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

سئو محلی چیست؟

این جمله به مفهوم بالا بودن رتبه سایت برای شهر مورد نظر است، برای مثال موقعیت مکانی شما در شهر کرج است و در زمینه طراحی سایت مشغول فعالیت هستید، ما برای شما کلمه طراحی سایت در کرج را در صفحه یک گوگل قرار می دهیم، پس از افزایش فروش و گرفتن جایگاه مورد نظر نوبت به بقیه کلمات و بقیه شهر ها می رسد.

 

سئو محلی
افزایش رتبه سایت در جستجوی محلی

استفاده از خدمات پشتیبانی سئو برای نگهداری رتبه های وب سایت در جایگاه فعلی و یا افزایش رتبه بسیار مهم است. ما با پشتیبانی و نگهداری از رتبه های سایت به شما کمک خواهیم کرد تا برای مدت های طولانی از خدمات سئو بهره ببرید.

وقتی جایگاه کلمات کلیدی یک سایت در نتایج بالای سرچ گوگل قرار بگیرند قطعا نیازمند حفظ این جایگاه هستند، پشتیبانی سئو سایت و ماندگاری بالا در نتایج جستجو گوگل را با ما تجربه کنید.

فرایند SEO مانند کارمندان بر طبق ساعت و مدت زمان شروع و پایان کار نیست بلکه یک فرایند همیشگی و با پشتکار مداوم است و بر طبق زمان و ساعت متوقف نمی شود و سئوکار باید در هر موقع از شبانه روز حواس خود را بر روی کارش متمرکز کند و به همه جوانب کار توجه کند. در غیر این صورت ممکن است بروزرسانی و تغیر مداوم الگوریتم های گوگل موجب افت رتبه وب سایت شوند.

seo
حرفه ای ترین خدمات SEO سایت

چگونه می توان به ارائه دهندگان خدمات سئو اعتماد کرد؟

عوامل زیادی برای بررسی این مورد وجود دارد، عواملی همچون رزومه، نمونه کار ها، رضایت مشتریان و… ما برای صفحه مشاوره سئو در قسمت سوالاتی که از قبل از همکاری با یک سئوکار باید پرسیده شود بطور کامل در این مورد توضیح داده ایم، برای مطالعه بیشتر لطفا اینجا کلیک کنید.  
 
ابزار های سئو
خدمات بهینه سازی وب سایت با بهترین ابزار های سئو

یک سئوکار باید ذهن تحلیلگری داشته باشد و بتواند برای افت و یا افزایش رتبه سایت یک دلیل پیدا کند و علت این اتفاقات را متوجه شود تا بتواند بفهمد چه اقداماتی باید انجام دهد و اطلاعات را مدیریت کند.

متخصص SEO باید بر اصول برنامه نویسی، طراحی و توسعه وب سایت مسلط باشد تا بتواند ساختار سایت و صفحات آن را به خوبی بشناسد و مشکلات سایت را رفع کند.

داشتن مهارت های ارتباطی برای کارشناس سئو بسیار مهم است، زیرا باید با دیگر افراد متخصص و تیم سئو در ارتباط باشد، در غیر این صورت گرفتن پروژه های مشترک و کار تیمی ممکن نیست، مسئول سئو سایت هرچقدر که مهارت بالایی هم در تخصص خود داشته باشد به تنهایی نمی تواند کاری را پیش ببرد. داشتن مهارت های ارتباطی برای رشد هر کسب و کاری ضروری است.

توانایی تجزیه و تحلیل داده ها برای تیم سئو بسیار مهم است، متخصص SEO اگر مهارت بالایی در کار با ابزار های گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول گوگل و… داشته باشد می تواند اطلاعات و آمار ها را تجزیه و تحلیل کند و رفتار کاربران را متوجه شود.

برای مثال مسئول سایت اگر متوجه شود که بیشتر ورودی های سایت از کدام شهر و برای چه کالایی است می تواند در تدوین استراتژی ها، یازاریابی محتوا و پیدا کردن کلمات کلیدی بهتر عمل کند و برای آن ها برنامه ریزی داشته باشد.

 

سئو
خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای Google و موتور های جستجو

خدمات سئو با افزایش بازدید سایت و بالا بردن کلمات کلیدی درآمد شما را افزایش خواهد داد و با رسیدن به رتبه های بالا تر در نتایج جستجو، اعتبار کسب و کار شما هم افزایش خواهد یافت و مشتریان بهتر و بیشتر به شما اعتماد می کنند. همچنین موجب شهرت و برندینگ کسب و کار شما می شود.

سئو سایت یکی از ارزشمند ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ است، بیشتر کاربران تنها نتایج صفحه یک گوگل را بررسی و مشاهده می کنند، اگر در نتایج برتر گوگل جایگاهی نداشته باشید هرگز نمی توانید مشتری و درآمد داشته باشید، تنها با خدمات سئو می توانید مشتریان جدید را به خود جذب کنید.

اگر به سئو و بهینه سازی وب سایت اهمیت ندهید نه تنها مشتریان جدیدی به دست نخواهید آورد بلکه مشتریان ثابت و قدیمی شما به طرف استفاده از خدمات و محصولات سایت های رقیب خواهند رفت.

ما با داشتن ابزار های سئو، تخصص و دانش حرفه ای، به خوبی بر اصول SEO مسلط هستیم و شما را از سایت های رقیب در جایگاه بالاتر قرار می دهیم.

 

ترافیک سایت
افزایش بازدید و ترافیک وب سایت

انجام سئو سایت به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب برای انواع وب سایت های فروشگاهی، شرکتی، پزشکی، خدماتی و… برای کلمات کلیدی پر رقابت، کلمات محلی و هدفمند. با سال ها تجربه و چندین پروژه موفق. مطابق با جدید ترین تکنیک های SEO و الگوریتم های گوگل.

نتایج جستجو گوگل مانند یک ویترین جهانی است و هدف از خدمات سئو سایت نشان دادن شما به کاربران و فروش بیشتر است. تبدیل بازدید کنندگان به مشتری واقی، تنها با معرفی محصولات و خدمات خود در اینترنت می توانید درآمد بیشتری داشته باشید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

بدون نیاز به داشتن دفتر و محل کار، بدون محدویت مکانی و پرداخت هزینه های اضافه می توانید سهم مناسبی از فروش اینترنتی داشته باشید.

افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت با بهبود وضعیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، اصطلاح ترافیک ارگانیک به معنی دریافت بازدید کننده و کاربر مستقیم از سرچ گوگل است نه تبلیغات پولی، به عبارتی شما برای جستجویی که کاربران انجام داده اند هزینه ای پرداخت نمی کنید و کاملا هدفمند وارد وب سایت شما می شوند.

 

بهینه سازی سایت
بهینه سازی وب سایت به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی

تفاوت خدمات سئو با مشاوره، پشتیبانی و سفارش سئو

سئو سایت یکی از خدمات مرتبط با پشتیبانی سایت و دیجیتال مارکتینگ است که به قسمت های مختلف تقسیم می شود.

در استفاده از خدمات سئو شما می توانید یک یا چند مورد از خدمات مرتبط به سئو سایت را استفاده کنید. برای مثال فقط از خدمات تولید محتوا استفاده کنید و یا همزمان از بهینه سازی سرعت سایت، لینک سازی، تحقیق کلمه کلیدی و… استفاده کنید.

برای مشاوره سئو می توانید از راهنمایی و مشاوره برای پیشبرد وضعیت سئو سایت بهره ببرید و مسئولیت انجام دادن این رهنمود ها بر عهده خودتان است.

پشتیبانی SEO تقریبا مانند مشاوره سئو است با این تفاوت که انجام دادن فرایند های مرتبط با سئو سایت و پیگیری کردن آن ها بر عهده ما است.

سفارش سئو سایت به مفهوم این است که لینک و کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای ما مشخص کنید و مستقیم رتبه آن را در نتایج جستجو گوگل بالا بیاوریم.

 

مشاوره سئو
مشاوره سئو حرفه ای

هرچقدر دیرتر به فکر خدمات سئو سایت باشید رقبا از شما جلوتر خواهند آمد و سخت تر می توانید به بودجه و توان فروش آن ها برسید. پس بهتر است همین امروز برای مشاوره و سفارش سئو سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید

۲ نظر:

  1. سلام
    ممکن است رزومه خود را نشان دهید

    پاسخحذف
  2. درود، اینجا قسمت نمونه کار ها. می توانید سایت ها و شرکت هایی که به ما اعتماد و همکاری کرده اند را ببینید.
    https://roozinab.com
    بهترین رزومه ما فعلا همین نمونه کار های ماست.

    پاسخحذف

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع کلیپ حرفه ای با قیمت ارزان

سفارش تیزر تبلیغاتی، کلید طلایی جذب مشتری در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را در جذب مشتری می‌زند. تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین ...