۱۴۰۱ اسفند ۴, پنجشنبه

پشتیبانی سئو و نگهداری رتبه های سایت با تخفیف ویژه و بهترین کیفیت

خدمات پشتیبانی سئو مخفف Search Engine Optimizataion و فرایندی است که پس از تمام شدن طراحی سایت به آن نیاز خواهید داشت تا بتوانید در نتایج برتر جستجو گوگل دیده شوید و افراد بیشتری به شما مراجعه کنند. مجموعه ای از اقدامات و تکنیک های تخصصی برای بهینه‌سازی سایت در موتور های جستجو.

با خدمات پشتیبانی سئو می توانید از رقبای خود جلوتر باشید، کسب و کار خود را گسترش دهید، فروش و درآمد بیشتری داشته باشید و این نیاز تمام سایت ها با هر موضوعی است.

اگر به پشتیبانی سئو سایت اهمیت ندهید این موضوع موجب راکد شدن و افت شدید رتبه سایت در نتایح جستجو گوگل خواهد شد و برای بازگشت به رتبه های قبل باید وقت و هزینه بیشتری صرف کنید.

سئو سایت
بهترین پشتیبانی از سئو سایت
 

با گسترش حضور کسب و کار های مختلف در اینترنت و توسعه وب سایت ها و به دنبال آن ایجاد نیاز به طراحی و پشتیبانی سایت موجب شد رقابت در نتایج جستجو گوگل بالاتر برود و مدیران کسب و کار ها با خدمات و پشتیبانی سئو اقدام به نگهداری و افزایش رتبه وب سایت های خود کنند.

خدمات SEO یکی از مهم ترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است.

یکی از ویژگی های سئو سایت نمایش کسب و کار شما به کاربرانی است که دقیقا دنبال کالا و خدمات شما هستند و کلمه مورد نظر را جستجو کرده اند ولی در سایر روش های بازاریابی هزینه ای که پرداخت می کنید و مخاطبین شما هدفمند نیستند و تبلیغ شما با هزینه زیاد برای عموم مردم قابل مشاهده است نه فقط مخاطبین مورد نظر. به همین دلیل سئو به صرفه ترین روش بازاریابی است.

 

افزایش بازدید سایت
افزایش درآمد سایت و فروش اینترنتی با بهبود وضعیت سئو

فرایند پشتیبانی سئو چیست و چگونه انجام می شود و شامل چه تکنیک هایی است؟

عملیات سئو توسط متخصصین با تجربه و کارشناس حرفه ای SEO برای نگهداری و افزایش جایگاه وب سایت شما در نتایج جستجو گوگل انجام می شود. البته داشتن علم بالا به تنهایی کافی نیست و آنچه که اهمیت دارد پیاده‌سازی و عملی کردن دانش سئو است.

ما برای شما از تکنیک های مختلفی همچون تولید محتوای سئو شده، لینک سازی، سئو داخلی و خارجی، سئو محلی، آنالیز رقبا، تحقیق کلمه کلیدی، سئو تکنیکال، بهینه‌سازی تصاویر و… برای افزایش بازدید و رتبه وب سایت استفاده می کنیم.

ربات های گوگل به نرخ پرش کاربران و مدت زمان گردش آن ها در وب سایت اهمیت بسیار زیادی می دهند، ما با ایجاد محتوای جذاب و غیر کپی میزان رضایت کاربران را افزایش می دهیم و این موضوع تاثیر زیادی در بالا رفتن رتبه وب سایت دارد زیرا نیاز کاربران به‌طور کامل رفع می شود و از مطالب شما بهره خواهند برد.

 

فرایند سئو
مراحل و فرایند سئو سایت

هنگامی که به جایگاه مناسبی از نتایج جستجو گوگل دست پیدا کردید آیا باید عملیات سئو را متوقف کرد؟ در این هنگام باید به نگهداری و حفظ جایگاه مورد نظر توجه کنید در غیر این صورت با افت رتبه مواجه خواهید شد. با پشتیبانی سئو حرفه ای می توانید رتبه های خود را در نتایج جستجو گوگل نگهداری کنید.

علاوه بر نگهداری رتبه های سایت، پشتیبانی سئو سایت باید بتواند رتبه های سایت را به جایگاه بالاتر برساند تا ورودی و ترافیک سایت را افزایش دهد.

 

پشتیبانی سئو
خدمات پشتیبانی سئو و نگهداری از رتبه کلمات کلیدی سایت در نتایج جستجو گوگل

خدمات پشتیبانی سئو با روش های سئو تکنیکال (سئو فنی)

رویکرد های سئو تکنیکال بخشی از فرایند سئو وب سایت است که شامل بخش فنی سایت می شود.

این قسمت مربوط به استاندارد سازی زیرساخت های سایت است، مواردی همچون ساختار لینک ها و نقشه سایت، بهینه‌سازی کد ها، پیاده‌سازی SSL و گواهی امنیتی دامنه، سازگار بودن قالب سایت با دستگاه های مختلف، افزایش سرعت بارگذاری سایت، بررس خطاهای گوگل سرچ کنسول و… برای پایداری ساختار سایت و افزایش ترافیک آن.

با انجام سئو تکنیکال سلامت سایت از لحاظ فنی ارتقاء خواهد یافت و ربات های گوگل بدون هیچ مشکلی می توانند سایت را خزش کنند در نتیجه سرعت ایندکس سایت افزایش می یابد و خطا های گوگل سرچ کنسول بسیار کمتر می شود و اعتماد گوگل به سایت شما بیشتر خواهد شد.

همچنین با بررسی مداوم امنیت سایت و بروزرسانی آن احتمال هرگونه هک و از دسترس خارج شدن سایت کاهش خواهد یافت.

 

سئو تکنیکال
خدمات سئو تکنیکال و رفع مشکلات فنی سایت

بهینه‌سازی کد های سایت

بهینه‌سازی کد ها موجب درک بهتر ربات های گوگل از سایت می شود، همچنین حجم سایت کمتر و سرعت آن بیشتر خواهد شد.

این کار شامل بهینه‌سازی کد های HTML، CSS، PHP و JavaScript است. همچنین نحوه بکار گیری از کد ای مربوط به سئو مانند کد اسکیما، نو ایندکس، نوفالو، کنونیکال و… بررسی می شود.

بهینه‌سازی و افزایش سرعت سایت

سرعت بارگذاری سایت یکی از عوامل مهم رتبه بندی و ایندکس شدن مطالب سایت است، هر چه بارگذاری صفحات وب سایت سریع تر باشد تجربه کاربری راحت تری برای بازدید کنندگان خود خواهید داشت و ربات های گوگل با سرعت بیشتری وب سایت شما را بررسی و خزش می کنند و رتبه سایت سریع تر به جایگاه مناسبی خواهد رسید.

عوامل زیادی در افزایش سرعت سایت نقش دارند، مواردی همچون قالب بهینه و استاندارد، تصاویر کم حجم، کد های بهینه شده و…

 

خدمات افزایش سرعت سایت
افزایش سرعت لود سایت

بررسی سازگار بودن قالب و نمایش سایت در دستگاه های مختلف

بررسی ظاهر و نمایش سایت در دستگاه های مختلف بسیار مهم است زیرا بیشتر کاربران با گوشی موبایل وارد وب سایت شما می شوند.

اگر ظاهر سایت تنها برای کامپیوتر و دسکتاپ به خوبی کار کند و نمایش داده شود به تنهایی کافی نیست و حتما باید قالب سایت برای موبایل، تبلت، کامپیوتر و مرورگر های مختلف کاملا سازگار باشد.

یک سایت استاندارد و حرفه ای باید واکنش گرا و با طراحی ریسپانسیو باشد و برای هر دستگاهی با هر ابعادی به شکل تمام عرض نمایش داده شود و حتی کاربر بتواند با چرخش گوشی موبایل به صورت افقی وب سایت شما را بررسی و مشاهده کند.

 

طراحی سایت
طراحی سایت حرفه ای و ریسپانسیو

بهینه‌سازی و تولید محتوای سئو شده

بهینه‌سازی محتوا یک نقش اساسی در تعیین رتبه سایت و اعتبار آن دارد، محتوا نویسی یک فرایند پیچیده و تخصصی است و مهم ترین قسمت آن ایجاد تقویم محتوا و یک برنامه منظم برای وب سایت است. محتوای بهینه شده یکی از موارد مهم برای درک گوگل از وب سایت شما است.

تولید محتوای جذاب، غیر کپی و حرفه ای با بهترین عنوان و با استفاده بهینه از تگ های سئو اهمیت زیادی دارد و موجب ماندگاری و بازگشت کاربر به سایت می شود.

ساختن محتوای ارزشمند و بهینه شده یکی از خدمات مهم ما برای پشتیبانی سئو سایت است. محتوای سایت هر چه از نظر کاربر ارزشمند تر باشد رغبت آن ها به خرید کالا و استفاده از خدمات شما بیشتر خواهد شد.

 

سفارش تولید محتوا
حرفه ای ترین خدمات تولید محتوا

بهینه‌سازی متا دسکریپشن و عنوان صفحه

بهینه بودن عنوان و متا دسکریپشن صفحات به درک بهتر محتوای سایت و کلمات کلیدی آن توسط گوگل و موتور های جستجو کمک می کند.

جذابیت و متفاوت بودن عنوان و محتوا موجب افزایش نرخ کلیک کاربران می شود و گوگل به سایت هایی که بیشترین کلیک را می گیرند و کاربران مدت زمان بیشتری در صفحات سایت ماندگاری دارندند اهمیت بسیار زیادی می دهد.

 

تگ تایتل
تگ عنوان مطالب سایت

بهینه‌سازی تیتر های مطالب

وب سایت هایی که دارای تیتر های بهینه و طبقه‌بندی شده هستند برای گوگل اهمیت بالایی دارند، قرار دادن تگ های هدر داخل مطالب موجب ایجاد یک ساختار استاندارد و بهینه در محتوا می شود. بخش های مهم دارای تیتر های درشت تر و قسمت های کم اهمیت تر دارای تیتر های کوچک‌تر هستند.

اندازه و اهمیت تیتر ها و عنوان های سایت با تگ های هدر H1 تا H6 مشخص می شود، تگ H1 مهم ترین عنوان است. استفاده صحیح و بهینه از عنوان ها و تگ های هدر در رتبه بندی صفحات سایت اهمیت بالایی دارد.

 

تگ هدر
اهمیت و ترتیب تگ های عنوان داخل یک مطلب

ثبت و پیاده‌سازی گواهینامه امنیتی (SSL)

یکی از موارد مهم و خط مشی دائمی گوگل در سئو، امنیت سایت است.

سایت های نا امن و دارای بد افزار و فایل های مخرب هرگز در نتایج جستجو گوگل جایگاه پایداری نخواهند داشت چون موجب آلوده شدن دستگاه موبایل و کامپیوتر کاربران می شود. گواهی امنیتی SSL یکی از موارد مهم در امنیت سایت است و گوگل به کاربران سایت هایی که این موضوع را رعایت نمی کنند اخطار می دهد.

باز شدن سایت با پروتکل https و سازگار بودن آن با مرورگر و دستگاه های مختلف بسیار مهم است. وجود SSL معتبر تا حدودی از عبور اطلاعات بین کاربران و سرور محافظت می کند.

مرورگر گوگل کروم وب سایت های نامعتبر و بدون https را از دسترس کاربران خارج کرده است و درمورد این موضوع هشدار امنیتی می دهد.

 

اس اس ال
گواهی امنیتی SSL

پشتیبانی سئو بر پایه بهینه‌سازی و SEO خارجی

سئو خارجی به مفهوم این است که دیگر وب سایت ها به شما لینک دهند و آن را معرفی کنند، مواردی همچون لینک سازی، فعالیت و اشتراک گذاری سایت در شبکه های اجتماعی، دریافت لینک از وب سایت های معتبر و…

هر چه محتوای شما مفید تر باشد، کالا و خدمات شما با کیفیت تر باشد قطعا کاربران در شبکه های اجتماعی به کسب و کار شما اشاره خواهند کرد و این کار به معنی معرفی شدن شما و سئو خارجی سایت کمک زیادی می کند و می توانید مخاطبین بیشتری را به خود جذب کنید.

همچنین با لینک سازی با کیفیت و حرفه ای بیشتر توسط ربات های گوگل و کاربران دیده خواهید شد.

 

سئو خارجی
خدمات سئو خارجی (off page seo)

سوشیال سیگنال و فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند موجب افزایش شهرت وب سایت و ترافیک آن شود، همچنین کاربران شبکه های اجتماعی از وجود شما مطلع می شوند و این موضوع در برند سازی و سئو نقش مهمی دارد.

با افزایش تعداد کاربران و دنبال کنندگان قطعا ترافیک وب سایت شما هم افزایش خواهد یافت.

 

سوشیال سیگنال
فعالیت در شبکه های اجتماعی

پشتیبانی از سئو سایت با افزایش رتبه در جستجو SEO محلی

سئو محلی به معنی دیده شدن کسب و کار شما در نتایج جستجو شهر مورد نظر و موقعیت مکانی شما است، برای مثال به‌جای اینکه برای کلمات سختی همچون «طراحی سایت» رتبه داشته باشید برای کلمات محلی و هدفمند همچون «طراحی سایت در کرج» رتبه بالایی به دست آورید.

به این شکل می توانید با هزینه کمتر، مدت زمان سریع تر و درآمد بیشتر به کسب و کار خود رونق ببخشید.

 

سئو محلی
افزایش رتبه وب سایت در جستجوی محلی و شهر شما

آنالیز وب سایت خود و رقبا یکی از اقدامات مهم برای پشتیبانی سئو

بررسی و آنالیز وب سایت خود با ابزار هایی همچون گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول به شما اطلاعات بسیار مفید و مهمی می دهد، مواردی همچون پربازدیدترین صفحات، کلمات کلیدی که با آن کاربران وارد سایت شده اند و…

مشاهده و بررسی نحوه عملکرد سایت های رقیب هم مهم است، حتما باید رفتار رقبا و کاربران آن ها را آنالیز و تحلیل کرد. اینکه متوجه شوید کسب و کار های رقیب با انجام چه کار هایی به موفقیت یا شکست رسیده اند برای شما بسیار مفید است.

همچنین آنالیز سایت به شما کمک خواهد کرد تا در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید و کار های اشتباه خود یا رقیبتان را دوباره تکرار نکنید.

 

آنالیز سایت
خدمات آنالیز و تحلیل وب سایت خود و رقبا

با افزایش تعداد رقبا و وب سایت های مختلف کسب جایگاه مناسب در نتایج گوگل و موتور های جستجو هر روز دشوار تر می شود.

همچنین الگوریتم های گوگل و هوش مصنوعی همیشه در حال بروزرسانی و تغیر هستند، در نتیجه اگر اهمیتی به این موضوع داده نشود یا دانش متخصص سئو بروز نباشد نگهداری و افزایش رتبه های وب سایت کار سختی خواهد بود.

بهینه‌سازی و ثابت نگه داشتن رتبه وب سایت با خدمات پشتیبانی SEO.

 

بهبود سئو
حفظ جایگاه کلمات کلیدی سایت در نتایج جستجو گوگل

تعرفه و قیمت خدمات سئو

تعرفه و قیمت گذاری برای پشتیبانی سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد و معمولا به صورت ماهیانه دریافت می شود، برای اینکه بیشتر درمورد عوامل تاثیر گذار در قیمت سئو بدانید لطفا به صفحه خدمات SEO قسمت هزینه و تعرفه سئو مراجعه کنید.

 

قیمت سئو
تعرفه سئو سایت

مدیریت شهرت چیست؟ (Reputaiton Management)

یکی از خدمات پشتیبانی سئو مدیریت شهرت سایت و کسب و کار شما است.

مدیریت شهرت به معنی این است که تعداد نظرات مفید، نقد و بررسی محصولات و کاسب و کار شما در وب سایت های مختلف، امتیاز گوگل مپ، کامنت های سایت و… افزایش یابد و کاربران بازخورد خوبی را ارائه کنند. همچنین تعداد دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی هم کمک زیادی به مدیت شهرت شما می کند.

این نقد و بررسی ها می تواند تاثیر زیادی برای پیشرفت محصولات، خدمات و کسب و کار شما داشته باشد، همچنین نظرات و نقد های مثبت کاربران موجب افزایش شهرت و اعتبار برند شما خواهد شد.

 

مدیریت شهرت
افزایش رضایت کاربران و شهرت شما

با بهینه سازی سایت و بازاریابی در موتور های جستجو، ترافیک سایت و در نتیجه درآمد و شهرت شما افزایش خواهد یافت. هر چه بازدید سایت بیشتر شود احتمال تبدیل کاربر به مشتری بیشتر می شود.

یکی از دلایل مهم بودن پشتیبانی سئو فعالیت رقبای شما است، فعالیت مداوم سایت های رقیب موجب این می شود که شما بیشتر به خدمات و پشتیبانی سئو نیاز داشته باشید. هر چه کلمات کلیدی سخت تر و تعداد رقبا زیاد باشد شما بیشتر به پشتیبانی SEO نیاز خواهید داشت.

 

پشتیبانی سئو
پشتیبانی از سئو و نگهداری رتبه کلمات کلیدی سایت در موتور های جستجو

سه مورد از پر استفاده ترین موتور های جستجو در سطح وب:

  • google
  • bing
  • duckduckgo

گوگل در هر شرایطی مهم ترین موتور جستجو در بین کاربران است و بیشترین استفاده را دارد. قطعا نگهداری و افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو کار سختی خواهد بود و باید بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را برای این کار انتخاب کنید.

پشتیبانی از بهینه سازی وب سایت با تیم حرفه ای و متخصص آریان با نمونه کار های موفق، جلوگیری از افت رتبه های سایت و نگهداری آن ها، تلاش ما بر این است که برای کلمات کلیدی بیشتری در نتایج جستجو گوگل دیده شوید.

 

۲ نظر:

  1. از چه طریقی با شما ارتباط بگیرم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود، لینک تماس با ما داخل منو موجود هست.
      https://ariyan7.blogspot.com/p/contact-us.html

      حذف

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع کلیپ حرفه ای با قیمت ارزان

سفارش تیزر تبلیغاتی، کلید طلایی جذب مشتری در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را در جذب مشتری می‌زند. تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین ...