۱۴۰۲ فروردین ۲۷, یکشنبه

خدمات طراحی سایت ارزان و اقساطی در کرمان با مشاوره رایگان سئو سایت

انجام حرفه ای ترین خدمات سئو، پشتیبانی و طراحی سایت در کرمان با تخفیف ویژه. ما با بررسی و آنالیز کامل کسب و کار شما یک وب سایت شیک و با طراحی مدرن برای شما راه‌اندازی می کنیم که با کمک آن بتوانید فروش خود را رونق ببخشید و درآمد خود را بیشتر کنید.

مناسب برای هر سلیقه ای، با هر بودجه و توان مالی می توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید. ما با استفاده از پیشرفته‌ترین روش های طراحی سایت و جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه، بیشتری مشتری را جذب کنید و بازدهی بالایی از کسب و کار خود داشته باشید.

بهترین خدمات سئو و طراحی سایت در کرمان را از ما دریافت کنید، می توانید با توجه به اهداف و نیاز های خود طراحی یک سایت شیک و حرفه ای را سفارش دهید و کسب و کار خود را توسعه دهید و درآمد بالایی داشته باشید.

با ارزان ترین قیمت و امکان پرداخت اقساطی. با هر بودجه ای دارید و متانسب با هر نوع سلیقه ای می توانید سایت خود را طراحی و راه اندازی کنید. ما با سریع ترین روش های ممکن یک سایت مدرن، سئو شده و مطالبق با جدید ترین استاندارد های جهانی برای شما طراحی می کنیم.

***

بدون داشتن سایت و دسترسی به آن انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ ممکن نیست. هر کسب و کاری با داشتن یک سایت حرفه ای و بهینه شده رشد و توسعه داشته باشد و با استفاده از فروش اینترنتی می توانید به سراسر ایران و بازار های جهانی دسترسی داشته باشید و حجم فروش خود را چندین برابر کنید.

تاثیرگذار ترین ابزار برای فروش بیشتر ابتدا خدمات طراحی و سئو سایت است و بعد مدیریت و بازاریابی در شبکه های اجتماعی. شما با داشتن سایت شخصی خود مانند یک رسانه قوی عمل کنید، رزومه حرفه ای خود را به دیگران معرفی کنید و محصولات یا خدمات خود را برای استفاده و کسب درآمد بیشتر در اختیار دیگران قرار دهید.

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش طراحی سایت و سئو حرفه ای در کرمان هم اکنون با ما تماس بگیرید.

 

سئو (SEO) چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو سایت کوتاه شده جمله Search engine optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است تا رتبه کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو Google افزایش یابد. سئو سایت از این جهت مهم است که با افزایش رتبه، امکان بازدید و مشاهده وب سایت شما بیشتر می شود و درنتیجه مشتریان و درآمد بیشتری خواهید داشت، همچنین می توانید مشتریان سایت های رقیب را به خود جذب کنید.

آریان به عنوان قوی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ تمام نیاز های شما را برای طراحی سایت در کرمان برطرف می کند تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را از سایت خود داشته باشید.

شما هم مانند رقبای خود می توانید سهم مناسبی از فروش اینترنتی را داشته باشید و در سراسر ایران و جهان دهیده شوید. همین موضوع به تنهایی یک دلیل قانع کننده برای سرمایه گذاری بر روی وب سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ است.

سئو سایت


هاست چیست و ثبت دامنه چگونه انجام می شود؟

هاست (وبزبانی وب) یک فضای نگهداری و ذخیره اطلاعات وب سایت شما است که برای عموم مردم و ربات موتور های جستجو از هر نقطه ای در جهان و بطور شبانه روزی قابل دسترس است و بر روی بستر اینترنت اشتراک گذاری شده است.

چرا کیفیت هاست برای پشتیبانی و نگهداری سایت مهم است؟

همانطور که گفته شد هاست یک فضای ذخیره سازی است که در اینترنت اشتراک گذاری شده است حالا تصور کنید دسترسی به این فضا کند شود، به سختی انجام شود و یا برای چند ساعت از دسترس خارج شود. قطع شدن دسترسی به سایت باعث می شود که کاربران و ربات گوگل نتوانند محتوای سایت را ببینند و در نتیجه یک فرصت فروش عالی و مهم را از دست خواهید داد.

همچنین هاست بی کیفیت تاثیر زیادی بر روی افت رتبه و سئو سایت دارد زیرا اگر قطع هم نشود سرعت آن بسیار کند خواهد بود ولی کاربران بیشتر از 3 ثانیه برای باز کردن سایت شما صبر نمی کنند و در غیر این صورت بیشتر آن ها از سایت خارج می شوند.

ما از داخل سرور های موجود در ایران با کیفیت ترین میزبانی وب را برای شما انتخاب می کنیم تا سرعت دسترسی به آن بالا باشد. هاست پرسرعت برای راحتی شما و کاربران اهمیت زیادی دارد.


وب هاستینگ مورد نظر ما در هر 24 ساعت و هر هفته یک بکاپ کامل از اطلاعات سایت شما تهیه می کند تا در صورت وجود ایراد فنی، حذف شدن اطلاعات، هک شدن و هر نوع مشکل دیگری امکان بازگشت سایت به حالت سالم وجود داشته باشد.

چه مقدار منابع و فضای ذخیره سازی برای سایت شما مورد نیاز است؟ پاسخ دادن به این سوال کاملا بستگی به شرایط موجود دارد، عواملی مانند حجم محتوا و بزرگی سایت، حجم تصاویر و فیلم ها، تعداد و نوع افزونه های نصب شده بر روی وردپرس، اسکریپت های مورد استفاده و... ولی در حالت کلی بیشتر افراد نیاز به هاست گران قیمت و پرحجم نخواهند داشت.


دامنه اینترنتی نشانی منحصر به فرد شما در سطح بین وب سایت ها و اینترنت است برای مثال Yahoo.com این نشانی بدون تکرار است و تنها به مالک آن تعلق دارد. ما هم دامنه سایت شما را با مشخصات و به اسم خودتان ثبت خواهیم کرد.

همچنین دامنه های اینترنتی (Domain) با پسوند های مختلفی ثبت می شوند که معروف ترین آن ها com - net - org هستند. پسوند ir دامنه سطح کشوری و مربوط به ایران است که استفاده از آن راحت تر است و هزینه نگهداری کم تری دارد و اهراز هویت و بدست گرفتن مالکیت دامنه آی آر آسان تر است.


هدف ما کسب رضایت مندی شماست، ما بیشترین تلاش خود را می کنیم تا با پرداخت کمترین هزینه بتوانید بیشترین بازدهی و سود را از راه اندازی سایت خود داشته باشید.

یکی از معایب بزرگ فعالیت در شبکه های اجتماعی، پایبندی به اصول و قوانین آن ها است و درصورت رعایت نکردن هر یک از این قوانین و مقرارت ممکن است به راحتی تمام اکانت شما برای همیشه از دست برد و قابل بازگشت هم نباشد. برای مثال تعدادی زیادی از پیج های اینستاگرام، کانال های یوتیوب و... هستند که برای دائم مسدود می شوند فقط بخاطر نقض یکی از قوانین آن ها.

ولی سایت شما متعلق به شماست و خودتان تصمیم گیرنده هستید که چه محتوایی و چگونه آن را منتشر کنید و محدودیت های شبکه های اجتماعی را ندارید.

تعدادی از کسب و کار ها برای افزایش درآمد خود ابتدا وارد شبکه های اجتماعی می شوند و مدت ها بعد اگر شکست نخورد سایت خود را راه اندازی می کنند ولی به این موضوع توجه ندارند که طراحی سایت در اولویت اول است و احتمال موفقیت در آن چندین برابر شبکه های اجتماعی است.


یکی از خدمات ما پس از طراحی سایت در کرمان ارائه مشاوره رایگان برای دریافت نماد اهتماد الکترونیک و درگاه پرداخت اینترنتی است. همچنین از زمان سفارش طراحی سایت تا پایان پروژه ممکن است یک ماه طول بکشد با این حال سعی ما بر این است که در سریع ترین زمان ممکن وب سایت شما را راه اندازی کنیم.

کارشناسان حرفه ای ما بر تمام اصول و استاندارد های طراحی سایت، ترکیب رنگ ها و ایجاد بهترین رابط کاربری (UI/UX) و جدید ترین اصول سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ مسلط هستند تا یک سایت خلاقانه، حرفه ای و با جلوه های گرافیکی برای شما راه اندازی شود. سایت شما ویترین محصولات و خدمات شماست و باید شیک ترین ظاهر و طراحی را داشته باشد.


طراحی سایت در کرمان به صورت اقساطی و ارزان قیمت

یکی از مزیت های ویژه و مهمی که ما برای راحتی حال شما فراهم کرده ایم طراحی سایت کم و هزینه و به صورت اقساطی است. همانطور که قبلا گفتیم با هر بودجه و سلیقه ای که دارید می توانید وب سایت خود را راه اندازی کنید و هزینه سئو و طراحی سایت را به صورت اقساطی و در بلند مدت پرداخت کنید.

همچنین برای شرایط عادی هم نیاز نیست بطور یکجا هزینه های خود را پرداخت کنید و بخشی از آن به صورت پیش پرداخت و بقیه آن پس از اتمام پروژه پرداخت می شود.

به این نکته توجه داشته باشید برای طرح های اقساطی و کم هزینه هیچ تفاوتی در کیفیت کار ایجاد نمی شود و شما همان کار را با کیفیت درجه یک تحویل خواهید گرفت و می توانید صاحب یک وب سایت شیک، ریسپانسیو و سازگار با موبایل شوید و می توانید با بودجه کمتر و اعتماد بالاتر سایت خود را راه اندازی کنید و در اینترنت و نتایج موتور های جستجو دیده شوید.

خدمات ما محدود به استان کرمان نمی شود و تمام خدمات سئو، طراحی سایت، گرافیک، دیجیتال مارکتینگ و... با قیمت ارزان و برای تمام ایران قابل ارائه است.

 

قیمت طراحی سایت در کرمان و هزینه های نگهداری و پشتیبانی سایت

پشتیبانی وب سایت شامل خدمات بیار زیادی می شود که هزینه هر کدام به صورت تفکیک شده و تخصصی و با توجه به کیفیت آن محاسبه می شود. مواردی همچون تولید تولید محتوا حرفه ای، عیب یابی وردپرس، خدمات افزایش سرعت و امنیت سایت، طراحی گرافیک و... که درصورت سفارش یک جا می توانیید از تخفیف بالایی برخوردار شوید.

قبل از شروع کار انجام آنالیز سایت و شناخت کسب و کار شما لازم و ضروری است تا بتوان چالش های پیش رو و نیاز های شما را برآورد کرد. همچنین مشاوره ها و آنالیز های مورد نیاز برای راه اندازی سایت شما به صورت رایگان انجام می شود.


طراحی سایت در کرمان به صورت حرفه ای و با پشتیبانی دائمی

پس از انجام طراحی یک سایت حرفه ای و ریسپانسیو قطعا نیاز به خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت هم خواهید داشت. ممکن است با خود فکر کرده باشید که چه نیازی به خدمات پشتیبانی و سئو سایت است؟ در ادامه در این مورد به شما توضیح خواهیم داد.

همانطور که پس از خرید یک خودرو و یا هر نوع تجهیزات دیگری نیاز به خدمات پس از فروش، تعمیرات و نگهداری آن دارید یک وب سایت حرفه ای هم دقیقا به همین شکل نیاز به رسیدگی و نگهداری دارد. هیچ سایتی بدون داشتن پشتیبانی سئو و طراحی سایت، پشتیبانی از وردپرس، هاست و سرور و... به موفقیت و رتبه های برتر نتایج جستجو گوگل نرسیده است.

همچنین ظاهر و طراحی کلی سایت پس از گذشت یک دوره طولانی مدت نیاز به بازطراحی وباره دارد. چون روش های برنامه نویسی و کد نویسی های سایت همیشه در حال بروز شدن هستند و شما هم باید طبق جدید ترین استاندارد های بین المللی طراحی و کد نویسی سایت عمل کنید و این کار به می تواند ظاهر سایت شما را خلاقانه تر کند و دیگر برای کاربران، تکراری نباشد.

پشتیبانی سایت می تواند از خدمات ساده ای همچون بروز رسانی مطالب موجود شروع شود. بروز رسانی محتوا، وردپرس، افزونه ها و امکانات سایت اهمیت ویژه ای برای سئو سایت و افزایش رتبه در گوگل دارد.


ما به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات سئو و طراحی سایت در کرمان در کنار شما هستیم تا بتوانید با پرداخت کنترین هزینه بالاتر از رقبای خود دیده شوید. سایت شما بهترین ویترین برای نمایش محصولات و خدمات شماست.

خدمات پشتیبانی سایت شامل یک سری خدمات مرتبط و وابسته به هم هستند. برای مثال چه نیازی به انجام تولید محتوا حرفه ای دارید؟ برای سئو سایت. چه نیازی به خدمات SEO دارید؟ برای دیده شدن در Google و افزایش فروش. به زبان ساده پس از طراحی سایت شما به خدمات دیگری احساس نیاز خواهید کرد و نمی توان یک سایت داشت بدون محتوا، بدون سئو، بدون امنیت و....

حفظ و نگهداری سایت شما اهمیت ویژه ای دارد، برای اینکه لیست کاملی از خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی ببینید لطفا اینجا کلیک کنید.


انواع کسب و کار ها که نیاز به طراحی سایت دارند

  • طراحی سایت صنعتی برای تولید کنندگان و کارخانه ها
  • طراحی وب سایت خبری و مجله ای
  • سراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت پزشکی و کلینیک
  • طراحی سایت املاک
  • طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت تمام اهتصاصی و کد نویسی شده
  • طراحی سایت آموزشی
  • طراحی وب سایت شرکتی، سازمانی و بازرگانی
  • طراحی سایت ارزان و از قبل آماده شده
  • طراحی سایت برای اصناف مختلف

 

طراحی سایت پزشکی برای کلینیک و درمانگاه ها در کرمان

هر دکتر و پزشکی که از اعتبار و شهرت بالایی برخوردار است باید یک وب سایت شیک و حرفه ای هم داشته باشد. همچنین بیماران کلینیک و مطب شما نبدون نیاز به تماس تلفنی و اشغال کردن وقت منشی یا مراجعه حضوری می توانند از خدمات پزشکی شما مانند ویزیت آنلاین و نوبت دهی، مشاوره پزشکی و دارویی، ارائه آموزش های لازم و... استفاده کنند و در کنار این ها از مقالات و آموزش های پزشکی شما بهره مند شوند.

ما با استفاده از مدرن ترین روش ها در بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ و روش های نوین جذب مشتری، درآمد و شهرت شما را افزایش خواهیم داد تا بتوانید کسب و کار و برند خود را قوی تر کنید.

همچنین ما با داشتن یک تیم حرفه ای از بهترین نویسندگان سایت و استفاده از خدمات تولید محتوا حرفه ای و منحصر به فرد سایت شما را به عنوان یک مرجع علمی در ویکی پدیا و سایت های معتبر معرفی می کنیم تاثیر زیادی بر روی سئو و افزایش رتبه سایت شما داشته باشد.

راه انداختن هر کاری نیاز به بررسی روال کار . یادگیری آن دارد، شما هم به عنوان مدیر یک سایت نیاز به آموزش های لازم برای مدیریت سایت خود دارید. ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهیم داد تا خودتان هم بتوانید در صورت لزوم محتوای سایت را اصلاح و آن را مدیریت کنید.


طراحی سایت فروشگاهی در کرمان

برای طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاهی باید استاندارد های لازم برای راحتی و حذب مشتری را رعایت کنید. برای مثال محتوا نویسی جذاب، ارتقاع امکانات فروشگاه، طراحی واکنش گرا و سازگار با موبایل، رابط کاربری آسان، جذب مشتریان از شبکه های اجتماعی و فرستادن آن ها به وب سایت خود برای دیدن محصولات بیشتر، داشتن درگاه مستقیم بانکی برای واریز سریع درآمد های شما، داشتن یک پنل کاربری حرفه ای و...

همانطور که به شما یادآوری کردیم، اینترنت یک بازار گسترده و جهانی است و راه اندازی یک سایت فروشگاهی بهترین راه ورود به این بازار نامحدود و بین المللی است. همچنین در سراسر ایران نیز می توانید دیده شوید.

ما با ارائه راه کار های مفید و انجام مشاوره سئو حرفه ای بهترین راهنمایی و مسیر را برای بهبود وضعیت درآمد و کسب و کار شما نشان خواهیم داد تا ابتوانید با ابزار های دیجیتال مارکتینگ تعداد فروش خود را چندین برابر کنید.

ما با توجه به بودجه، امکانات مورد نیاز و سطح انتظارات شما ارزان ترین قیمت را برای طراحی سایت فروشگاهی در کرمان به شما ارائه می کنیم که به راحتی بتوانید فروشگاه خود را راه اندازی کنید و فروش گسترده ای در شهر خود و سراسر ایران را بتوانید آغاز کنید.


اگر می خواهید یک کسب و کار حرفه ای راه اندازی کنید و در آن موفق باشید اولین اقدام راه اندازی یک سایت شیک و مدرن است که در آن محصولات و خدمات خود را ارائه کنید و مشتریان بتوانند در هر لحظه ای از شبانه روز و از هر نقطه ای از ایران و جهان به وب سایت شما دسترسی داشته باشند و خرید آنلاین خود را انجام دهند. ولی یک فروشگاه محلی تنها در ساعت هایی خاص و در مکانی محدود می تواند دیده شود.

همچنین در کنار دسترسی 24 ساعته مشتریان به فروشگاه اینترنتی شما مهم ترین مزیت فروشگاه اینترنتی اتصال به درگاه مستقیم بانکی است تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و این موضوع می تواند روال فروش شما را روان تر و سرعت و تعداد فروش اینترنتی را بیشتر کند.

بر خلاف گذشته و روش های سنتی فروش کالا و بازاریابی محصولات، با ایجاد فروشگاه اینترنتی خواهید دید که حجم فروش و میزان درآمد شما می تواند بسیار بیشتر از یک فروشگاه و مغازه معمولی باشد.

به این نتیجه خواهید رسید که راه اندازی یک سایت و فروشگاه اینترنتی شیک و حرفه ای یک نیاز مهم و ضروری است چون درآمد شما را چندین برابر می کند.

حتی اگر صاحب یک فروشگاه و مغازه محلی هستید وجود یک سایت می تواند مانند یک رسانه برای تبلیغات شما عمل کند و به راحتی می توانید تمام بازار و فروش شهر کرمان را تصاحب کنید. همچنین با افزایش سطح درآمد، کسب و کار شما توسعه خواهد یافت و بدون محدودیت می توانید در سراسر ایران فعالیت کنید و فروش داشته باشید.


طراحی سایت در کرمان با وردپرس

وردپرس (WordPress) یکی از مشهور ترین و مفید ترین ابزار های طراحی و مدیریت محتوای سایت است که به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین دانش فنی می توانید با استفاده از وردپرس سایت خود را راه اندازی کنید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به قدری محبوب و انعطاف پذیر است که توانسته است حود 40% از طراحی وب سایت ها را به خود اختصاص دهد. به زبان ساده بیشتر وب سایت های موجود در سطح اینترنت با استفاده از WordPress ساخته شده اند.

یکی از مشکلات طراحی سایت تمام اختصاصی هزینه زیاد آن است، همچنین با مشکلاتی همچون مدت زمان بسیار طولانی تا تحویل سایت و پایان پروژه روبرو خواهید بود و پس از آن هم بطور دائم باید به سایت رسیدگی شود تا باگ های نرم افزاری آن رفع شوند در غیر این صورت خطر هک شدن آن بیشتر می شود. ولی در وردپرس نیاز به طراحی از ابتدایی ترین قدم ندارید و تقریبا همه چیز آماده و در دسترس است.

یک سایت وردپرسی می تواند از تعداد زیادی افزونه و قالب به طور رایگان استفاده کند و ارتقاع امنیت و نگهداری سایت کار راحت تری است ولی سایت اختصاصی چنین امکانات آماده را ندارد.


سیستم مدیریت محتوای وردپرس به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است که بیشترین استفاده و انعطاف پذیری را برای برنامه نویسی تحت وب دارد و می تواند بهترین سازگاری را با سئو و استاندارد های صفحات وب داشته باشد.

یکی دیگر از مزین های مهم وردپرس که استفاده از آن را بیشتر کرده است زمان کووتاه راه اندازی وب سایت است. به همین دلیل سرعت اجرا و مدیریت سایت هم سریع است و به راحتی می توانید آن را کنترل کنید.

کار کردن با وردپرس نیاز به دانش فنی و تخصص بالایی ندارد و فقط نیاز به آموزش های اولیه خواهید داشت. آریان با ارائه آموزش های کاربردی و مفید در زمینه وردپرس و طراحی سایت در کرمان به شما کمک می کند تا اصول لازم برای مدیریت سایت را یاد بگیرید.

همانطور که گفتیم وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا با قابلیت های منحصر به فرد است که انعطاف پذیری و قابلیت های زیادی دارد و نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا (CMS) همچون جوملا، پرستاشاپ، دروپال و... مزیت های بیشتری دارد. در نتیجه پشتیبانی از سایت وردپرسی کاربرد و استفاده بیشتری دارد.

همچنین می توانید به طور رایگان از آموزش های وردپرس، سئو، دیجیتال مارکتینگ و... که در وبلاگ آریان منتشر می شوند استفاده کنید.


بهترین تیم طراحی و پشتیبانی سایت در کرمان

تمام کسب و کار های بزرگ و مشهور از یک تیم قوی برای خدمات SEO و دیجیتال مارکتینگ خود استفاده می کنند و یک یا چند نفر نیروی استخدامی نمی توانند از تمام تخصص ها به صورت یک جا استفاده کنند و کار شما را مدیریت کنند. همچنین استخدام کردنم افراد مختلف و تازه کار هزینه های زیادی برای شما ایجاد می کند.

هزینه هایی مانند اجاره کردن مکان، هزینه جابجایی و رفت و آمد به محل کار، خرید کامپیوتر و لوازم مورد نیاز، هزینه بیمه، قبض تلفن و اینترنت و آب و برق و گاز و...

ولی بجای استخدام و مدیریت یک تیم دیجیتال مارکتینگ می توانید وظایف خود را به یک تیم قوی و با تجربه برون سپاری کنید و با این کار هزینه های خود را به شدت کاهش دهید و بازدهی و اثر بخشی خدمات دیجیتال مارکتینگ را بسیار بیشتر کنید.

میلیون ها وب سایت در سطح اینترنت وجود دارد ولی آیا همه آن ها موفق خواهند شد و به رونق کسب و کار خود کمک می کنند؟ خیر. تنها وب سایت هایی موفق هستند که به خدمات دیجیتال مارکتینگ و پشتیبانی سایت اهمیت می دهند.

همچنین اگر با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ طرف حساب باشید که نیاز ها و درخواست های شما اهمیت ندهد و یا دیر آن ها را انجام دهد، این امر بیشتر موجب بهم ریختگی سایت شما می شود چون بطور مواوم وظایف جدید ایجاد می شود در حالی که وظایف گذشته هنوز انجام نشده اند. چنین مشکلی وقت و انرژی شما را به حد زیادی به هدر می دهد و هزینه های شما بی نتیجه خواهند ماند پس در نتیجه انتخاب افراد متخصص و تیک تیم حرفه ای برای خدمات دیجیتال مارکتینگ اهمیت ویژه ای دارد.


فواید راه اندازی و طراحی یک سایت حرفه ای و شیک

یکی از فواید مهم طراحی سایت، جذب مشترین و بازار هدف است نه عموم کاربران. برای مثال مخاطبان شما نام محصولات مورد نیازشان را در گوگل سرچ می کنند و بطور آگاهانه و با یک شناخت قبلی از محصول یا خدمات مورد نیاز وارد وب سایت شما می شوند. بدست آوردن بازار های هدف و مخاطبان خاص می تواند سود آوری ویژه ای برای شما داشته باشد و دیگر لازم نیست برای عموم مردم وقت و هزینه خود را هدر دهید.

اینترنت علاوه بر اینکه یک دسترسی نامحدود به بازار های جهانی است، می تواند موجب افزایش اعتبار و برندینگ شما شود. حتی اگر در نایج برتر جستجو Google حضور نداشته باشید همچنان کاربران و مشتریان هدف برای دیدن نمونه کار ها و شناخت بیشتر کسب و کار شما به سایت و آدرس اینترنتی شما مراجعه می کنند.

برای مثال آدرس وب سایت شرکت یا کسب و کار شما باید بر روی کارت ویزیت و تبلیغات شما هم وجود داشته باشد و اگر سایت نداشته باشید این موضوع می تواند اعتبار برند شما را کم کند و بدون سایت نمی توانید شهرت لازم را داشته باشید.

همچنین در این آدرس در قسمت مزیت های سئو سایت نسبت به بازاریابی سنتی و قدیمی می توانید برخی از ویژگی های بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو را ببینید و برآورد مناسبی از مزیت های دیجیتال مارکتینگ داشته باشید.


طراحی سایت در کرمان با قیمت ارزان، سئو سایت و ویژگی های منحصر به فرد

تمام کسب و کار ها برای کاهش هزینه ها و بودجه بندی خود لازم دارند تا با پرداخت کمترین هزینه از بیشترین امکانات و بازدهی برخوردار شوند تا رضایت کامل را داشته باشند.

ما بهترین نمونه کار های خود را برای خدمات SEO و طراحی سایت، تولید محتوا، پشتیبانی سایت و... به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید میزان رضایت مشتریان قبلی و کیفیت کار ها را مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان کامل اقدام به سفارش طراحی سایت کنید.

هچنین سایت هایی که مخاطب بین المللی دارند مثل شرکت ها، کارخانه ها و... که ممکن است از کشور های مختلف بازدید کننده داشته باشند به صورت چند زبانه طراحی می شوند و کاربر شما به دلخواه خودش می تواند تصمیم بگید سایت با چخ زبانی نمایش داده شود. زبان هایی همچون انگلیسی، عربی، روسی و...


این سوال همیشه برای شما وجود دارد که خدمات سئو و طراحی سایت خود را به کجا واگذار کنید و چگونه به آن اعتماد کنید؟

مهم ترین نیاز شما مسئولیت پذیری و تخصص تیم دیجیتال مارکتینگ است.

افراد موجود در آژانس دیجیتال مارکتینگ باید بر آخرین اصول و استاندارد های سئو و بازاریابی اینترنتی مسلط باشند و با نظم خاص و مسئولیت پذیری بالا کار کنند.

همچنین می توانید سوابق فعالیت، نمونه کار ها و رضایت مشتریان قبلی را مورد بررسی قرار دهید

آریان در خدمت شماست برای طراحی سایت، بازاریابی آنلاین، سئو و... در کرمان و سراسر ایران

برای تماس با ما و دریافت مشاره رایگان در زمینه سئو و طراحی سایت در کرمان لطفا اینجا کلیک کنید

۲ نظر:

  1. به صورت غیر حضوری برای شهردهای دیگر هم طراحی سایت انجام میدهید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله، تقریبا تمام کار های ما به صورت غیر حضوری انجام می شود و برای داخل و یا خارج از ایران.

      حذف

سفارش ترجمه متن به صورت تخصصی و حرفه ای با ویرایستاری رایگان

ترجمه متن یکی دیگر از خدماتی است که توسط مترجم های دارالترجمه برای متقاضیان انجام می دهد. ترجمه متن فرآیندی است که در آن مترجم زبانی را به ز...