۱۴۰۲ فروردین ۳۰, چهارشنبه

خدمات افزایش سرعت سایت به صورت تضمینی و زیر 3 ثانیه

بهینه‌سازی وردپرس و خدمات افزایش سرعت سایت 100% تضمینی به همراه آنالیز رایگان سایت. با تاثیر عالی بر روی سئو و راحتی کاربران.

با تحویل سریع و بهینه‌سازی فوری سایت شما، در کمترین زمان ممکن (حداکثر چهار روز) یک سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشد.

یکی از دلایل مهم بهبود سرعت وردپرس، افزایش رتبه و اعتبار سئو سایت است. همچنین باز شدن سریع صفحات سایت تاثیر بالایی در رضایت مندی و راحتی کاربران دارد.

ما با استفاده از جدید ترین روش ها و مطابق با آخرین استاندارد های بین المللی سئو و طراحی سایت به صورت تضمینی و تا جایی که امکان دارد سرعت سایت شما را افزایش می دهیم.

برای سفارش خدمات افزایش سرعت سایت و بررسی هزینه های آن هم اکنون با ما تماس بگیرید. با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت.

***

بهبود تجربه کاربری (UI) و افزایش راحتی مشتریان شما با سریع تر شدن لود تایم سایت

یکی از مهم ترین عوامل در بهبود تجربه کاربری باز شدن زیر 3 ثانیه و بطور کامل است. لود تایم استاندارد یک سایت ایده آل 3 ثانیه است و حتی اگر 2 ثانیه دیر تر شود بیش از نیمی از کاربران تمایل به ماندن در سایت شما نخواهند داشت و مشتریان خود را از دست می دهید. بازگشت کاربران به سرچ گوگل و باز کردن سایت رقیب به معنی مفید نبود سایت شما و در نتیجه این موضوع موجب افت شدید رتبه آن خواهد شد.

باید به این نکته توجه کنید که علاوه بر تولید محتوای حرفه ای، راحتی کاربران یکی از اولویت های مهم برای سئو سایت است و یکی از عوامل ایجاد احساس رضایت در کاربران پرسرعت بودن سایت است.

افزایش سرعت سایت فقط مربوط به صفحه اصلی سایت نیست و تمام صفحات سایت و پیشخوان وردپرس را هم شامل می شود. پس از بهینه‌سازی سایت، پنل کاربری وردپرس هم سریع تر باز خواهد شود و با سرعت بیشتر و میتوانید اقدام به ویرایش و انتشار مطالب یا محصولات خود کنید و در کنار ایجاد راحتی بیشتر برای کاربران، برای خودتان هم محیط بهتری را ایجاد می کنید و صرفه جویی زیادی در وقت شما خواهد داشت.

***

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در دیجیتال مارکتینگ و مدیریت سایت، نرخ تبدیل کاربر به مشتری است. شما از هر تعداد از بازدید کننده چند نفر را می توانید تبدیل به مشتری کنید؟

اگر سرعت سایت شما کند باشد مطمئن باشید بخش زیادی از کاربران و در نتیجه مشتریان خود را از دست می دهید چون کاربران منتظر باز شدن سایت نخواهند ماند و آن را ترک می کنند و به سرچ گوگل و سایت های رقیب شما باز خواهند گشت.

بعد از بهتر شدن وضعیت سرعت سایت، کاربران صفحات بیشتری از سایت شما را می بینند و زمان بیشتری را در سایت خواهند ماند، مانگاری و گردش کاربر هم بر روی سئو سایت تاثیر شگفت انگیزی دارد و هم فروش شما را بیشتر می کند چون کابر با دبدن یک محصول، صفحات مشابه را هم خواهد دید و به سرعت سایت را ترک نمی کند.

اگر کاربر وقت بیشتری را در سایت شما سپری کند احتمال اینکه وارد سایت های رقیب شود و از محصولات یا خدمات آن ها استفاده کند بسیار کم تر می شود. همچنین برعکس این موضوع هم وجود دارد یعنی اگر سرعت سایت شما کند باشد کاربران از رقیب شما خرید خواهند کرد.

***

تعرفه خدمات افزایش سرعت سایت

قیمت خدمات بهینه سازی و افزایش سرعت سایت به شرایط زیادی بستگی دارد. مهم ترین عامل در تعیین قیمت این خدمات، وضعیت سایت قبل از بهینه سازی آن است. برای مثال اگر سرعت لود تایم سایت شما 18 ثانیه است زینه آن بیشتر از سایتی است که با سرعت 7 ثانیه لود می شود و می خواد به سرعت 3 ثانیه برسد.

لیست برخی از عوامل تاثیر گذار در قیمت خدمات افزایش سرعت سایت:

  • نوع سیستم مدیریت محتوای سایت (CMS)
  • سرعت سایت قبل از بهینه سازی
  • تعداد و حجم تصاویر
  • تعداد بازدید سایت برای پیش بینی منابع مورد نیاز
  • حجم اشغال شده از هاست و دیتابیس
  • نوع قالب سایت و بهینه بودن آن
  • وضعیت سرویس دهنده میزبانی وب و کیفیت هاست

 

همانطور که عوامل تاثیر گذار در قیمت بهینه سازی وردپرس را مشاهده کردید موضوع فعالیت سایت (فروشگاهی، شرکتی، شخصی، پزشکی و...) هیچ تفاوتی و تاثیری در قیمت این خدمات ایجاد نمی کند، همچنین ما برای حمایت از کسب و کار شما برای وب سایت های تازه تاسیس تعرفه ارزان و هزینه کمتری را حساب خواهیم کرد.

افزایش سرعت بارگذاری سایت برخلاف خدمات سئو می تواند کاملا تضمینی باشد چون یک سری فرایند های مرتبط با پشتیبانی فنی سایت انجام می شود، ایرادات از قبل مشخص است و روش های رفع آن هم معلوم است و می توان یک آنالیز دقیق و با جزئیات کامل از وضعیت بازگذاری و لود تایم سایت داشت ولی برای سئو تصمیم گیرنده گوگل است نه شما.

بعد از پایان پروژه و افزایش لود تایم سایت، ما شرایط لازم برای پایداری و حفظ این سرعت را به شما خواهیم گفت تا با رعایت این نکات از بازگشت سایت به حالت قبل یا کاهش سرعت سایت به مرور زمان جلوگیری کنید

محدوده قیمت خدمات افزایش سرعت و بهینه سازی ورپرس چه مبلغی است؟

قیمت بهبود سرعت سایت از 900 هزار تومان تا حداکثر 2 میلیون تومان حساب می شود. این قیمت با تخفیف ویژه به شما ارائه شده است همچنین در صورت سفارش تولید محتوا، سئو، افزایش امنیت سایت و سایر خدمات ما، هزینه کمتری برای شما محاسبه می شود

قبل از سفارش بهبود سرعت سایت، آنالیز صفحات و سرعت بارگذاری سایت به صورت رایگان انجام می شود تا شما با خیال راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید و ما هم بتوانیم زمان و اقدامات مورد نیاز را پیش بینی کنیم.

برای دریافت تخفیف ویژه و استفاده از خدمات ما لطفا هم اکنون با ما تماس بگیرید.

***

تاثیر شگفت انگیز افزایش سرعت لود تایم در بهبود سئو سایت

آیا به این موضوع توجه کرده اید که سایت های پربازدید و پرطرفدار که در صفحه 1 گوگل و رتبه های برتر آن قرار دارند کاملا بهینه و پرسرعت هستند؟ اگر سرعت بارگذاری آن ها کند بود هرگز نمی توانستند این حجم از کاربر را به خود جذب کنند و در جایگاه های برتر گوگل قرار بگیرند.

همچنین در کنار این جذب کاربر، حجم فروش و درآمد سایت هم زیاد خواهد شد.

سئو چیست و چه مفهومی دارد؟ به زبان ساده SEO سایت به معنی افزایش رتبه و جایگاه در نتایج جستجو گوگل و موتور های جستجو است و هر چه رتبه شما بالتر باشد بازدید و فروش سایت بیشتر می شود. پرسرعت بودن بارگذاری و لود تایم سایت یکی از عوامل مهم در بهبود SEO و راحتی کاربر است.

داشتن فروش اینترنتی و درآمد زیاد به عواملی همچون سئو، طراحی سایت و... بستگی دارد و در این میان افزایش سرعت سایت یکی از مهم ترین عوامل در جذب کاربر و فروش بیشتر است، همچنین انجام سئو سایت بدون داشتن یک سایت پرسرعت ممکن نیست.

افزایش درآمد از سایت و اینترنت می تواند کمک ویژه ای به رشد کسب و کار شما کند و در نتیجه استفاده از خدمات سئو و افزایش سرعت سایت بسیار مهمی خواهد داشت چون تاثیر مسقیم بر روی افزایش فروش و درآمد شما دارد.

یکی از مزیت های بهینه سازی لود تایم سایت وردپرسی، تاثیرگذاری بر روی بهبود وضعیت سئو و افزایش رتبه تمام کلمات کلیدی سایت است چون فقط صفحه اصلی شما سریع تر بارگذاری نمی شود بلکته تمام صفحات و قیمت های سایت بهینه و پرسرعت خواهند شد.

***

آیا می دانید چرا یک سایت برای کلمات کلیدی خود رتبه متفاتی برای سرچ با موبایل و جستجو با مرورگر کامپیوتر دارد؟

یکی از دلایل مهم اینکه چرا رتبه سایت شما می تواند در جستجو موبایل بالاتر از کامپیتر باشد، سرعت بیشتر سایت و رابط کاربری بهتر آن در مرورگر گوشی موبایل است. امروز حدود 70% از کاربران با موبایل وارد اینترنت و وب سایت ها می شود چون استفاده از آن راحت تر است پس باید به این موضوع توجه کنید که رتبه بیشتر سایت در نتایج جستجو موبایل اهمیت ویژه ای دارد.

 

مزیت های افزایش سرعت لود سایت

  • بیشتر شدن نرخ تبدیل بازدید کننده سایت به مشتری واقعی
  • ماندگاری طولانی مدت خدمات افزایش سرعت سایت، تا مدت زیادی از بهینه سازی وردپرس بی نیاز خواهید بود
  • بهبود کیفیت رابط کاربری و ساختار سایت و افزایش راحتی کاربران (UX/UI)
  • چابک شدن و افزایش سرعت عملکرد وردپرس با بهینه سازی وردپرس و پایگاه داده ها
  • افزایش بودجه خزش سایت و در نتیجه بهبود سرعت ایندکس شدن مطالب
  • کاهش نرخ خروج کاربران از سایت (Bounce Rate) و افزایش زمان ماندگاری آن ها
  • کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت آن ها
  • افزایش لود تایم و سرعت عملکرد پنل کاربری و پیشخوان وردپرس
  • کم شدن فضای اشغال شده از میزبانی وب و کاهش هزینه های خرید هاست
  • کسب امتیاز بیشتر در وب سایت Gtmetrix برای آنالیز سرعت سایت و در نتیجه افزایش اعتبار و ارزش سایت شما
  • بیشتر شدن تعداد بازدیدکنندگان سایت به دلیل افزایش سئو و رتبه کلمات کلیدی در نتایج جستجو Google
  • افزایش آمار بازدید سایت به دلیل افزایش کردش کاربران و بازدید از صفحات مختلف سایت
  • تاثیرگذاری ویژه بر روی بهبود سئو سایت و افزایش جایگاه و رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل و تمام موتور های جستجو

 

با بررسی این شرایط می توانید متوجه شوید که هرچقدر صفحات سایت سریع تر لود شود، تاثیر آن بر روی افزایش درآمد و توسعه کسب و کار شما بیشتر خواهد بود.

***

برخی از اقدام تاثیر گذار در افایش رتبه سایت که ما برای شما انجام می دهیم

  • قرار دادن سایت بر روی حالت gzip و ترکیب کردن کد های HTML و CSS
  • فعال کردن حالت Hotlinking در هاست شما برای جلوگیری از سرقت یا مصرف بیش از حد پهنای باند و ترافیک سایت
  • استفاده از ویژگی Keep Alive برای بهبود عملکرد سایت
  • فشرد سازی و استفاده بهینه از فونت های سایت
  • به تاخیر انداختن لود فایل های کم اهمیت و کاهش اولویت آن ها
  • ترکیب، فشرده کردن و کاهش کد های CSS و HTML و JS
  • بررسی و کاهش حجم کد های قالب سایت و حذف موارد اضافه و غیر ضروری
  • بررسی تمام درخواست های بارگذاری در لود صفحات سایت و کاهش آن ها
  • بهینه سازی حرفه ای و دقیق دیتابیس و پایگاه داده های وردپرس
  • استفاده از بهترین میزبانی وب و هاست پرسرعت برای نگهداری سایت
  • ایجاد اهمیت و اولویت بندی برای رندرینگ و بارگذاری فایل های و درخواست های سایت
  • بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر بارگذاری شده در هاست بدون افت کیفیت آن ها
  • استفاده از هاست ایران برای سایت های داخلی و اتصال به cloudflare برای سایت های چند زبانه و بین المللی
  • بررسی وضعیت و اعتبار SSL سایت و اصلاح لینک های موجود در سایت
  • استفاده بهینه از افزونه های وردپرس
  • ایجاد حالت cache برای فعال شدن کش سایت و نگهداری اطلاعات آن در حافظه موقت مرورگر برای جلوگیری از لود عکس ها و فایل های تکراری
  • وصل کردن هاست و دامنه شما به یک CDN و شبکه توزیع محتوا بهینه شده
  • اسفاده از تکنیک های اختصاصی و حرفه ای آریان که تاثیرگذاری ویژه ای بر روی بهبود سرعت سایت دارند

 

هاست با کیفیت و پرسرعت یک سرمایه گران بها برای سایت شما است. ما با سال ها تجربه و داشتن چندین پروژه موفق از هاستینگ های مختلفی استفاده کرده ایم و بیشتر آن ها را به خوبی می شناسیم و معایب و مزیت های آن ها را می دانیم و شما دیگر نیاز به تست مجدد و آنجام آزمون و خطا ندارید

ما سایت شما را بر روی بهترین هاست نگهداری می کنیم که بتوانید با پرداخت کمترین هزینه، بیشترین بازدهی و اثربخشی را دریافت کنید.

***

بررسی بهبود عملکرد سایت

شما به آسانی می توانید افزایش سرعت سایت خود را از نزدیک حس کنید و با ثبت سایت در ابزار های آنالیز سرعت آن وضعیت قبل و بعد از بهینه سازی را مقایسه کنید.

انجام تست سرعت سایت برای موبایل و کامپیوتر، از داخل و یا خارج از ایران نتایج متفاوتی دارد و آنچه که مهم است وضعیت سرعت سایت برای گوشی موبایل و داخل ایران است.

برای اطمینان از توانایی تیم حرفه ای ما می توانید به صفحه نمونه کار های افزایش سرعت سایت مراجعه کنید و بهترین نمونه کار های ما به همراه رایت مشتریان را بررسی کنید.

انجام پروژه بهینه سازی سایت وردپرسی از زمان شروع آن ممکن است از 1 تا 3 روز به طول انجامد، تلاش ما بر این است که در کمترین زمان ممکن، بهینه ترین سایت را به شما تحویل دهیم.

***

اهمیت ویژه خدمات افزایش سرعت سایت برای رفع نیاز های اساسی هر سایت وردپرسی

گوگل از گذشته و سال ها قبل توجه ویژه ای به سرعت لود سایت داشته است تا جایی که یک بخش مخصوص به نام Core Web Vitals در سرچ کنسول خود قرار داده است که در آن سرعت تمام صفحات سایت را مورد بررسی قرار می دهد و هرگونه لود نامنظم و کندی در بارگذاری سایت تاثیر منفی بر روی سئو سایت خواهد گذاشت

اگر خودتان را جای کاربران قرار دهید، به سایتی علاقه دارید که قوری باز می شود یا به یک سایت کند که 10 ثاینه طول می کشد تا باز شود؟!

ممکن است تفاوت سرعت آن کم باشید ولی در مجوع اگر جندین صفحه را باز کنید مدت های زیادی را برای دسترسی به اطلاعات سایت گذرانده اید و وقت با ارزش خود را تلف کرده اید.

شما فرصت محدودی دارید که بازدید کننده خود را تبدیل به مشتری کنید و نباید وقت او را هدر دهید و آن  را خسته کنید.

***

کند بودن سرعت بارگذاری سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. مواردی همچون هاست نامناسب و ضعیف، استفاده از افزونه های اضافه، حجم بالای عکس های آپلود شده، استفاده از قالب وردپرس نامناسب و...

ما با نهایت فشرده سازی سایت شما تا جایی که امکان پذیر است لود صفحات سایت را سریع تر می کنیم تا بتوانید بهبود وضعیت سایت و راحتی کاربران را به خوبی حس کنید.

در کنار ابزار هایی همچون Gtmetrix و Core Web Vitals سرچ کنسول گوگل ابزار های دیگری مانند سرویس PageSpeed Insights گوگل وجود دارد که با آن می توان دقیق ترین آنالیز را از وضعیت سرعت سایت داشت و می توانید سایت خود را مطابق با آخرین استاندارد های جهانی طراحی و راه اندازی کنید تا به سرعت لود تایم ایده آل برسید.

کاربران و هوش مصنوعی گوگل از شما انتظار دارند تا در سرع ترین زمان ممکن سایت باز شود، هر چه قدر سایت شما سریع تر باشد و بتواند کمتر از 3 ثانیه به طور کامل باز شود سطح رضایت و اعتماد کاربران به شما بیشتر می شود و استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت اهمیت ویژه ای برای سئو سایت دارد.

برای سفارش بهینه سازی سایت وردپرسی خود هم اکنون می توانید با ما تماس بگیرید تا از تخفیف های ویژه برخوردار شوید.

۲ نظر:

  1. خدمات سئو فقط برای سایت های وردپرسی دارید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برای هر جایی. سایت وردپرسی، جوملا، دروپال، پرستاشاپ، وبلاگ، سایت اختصاصی و...
      ولی در حال کلی انعطاف پذیری و سطح اختیارات و کنترل ما برای سیستم مدیریت محتوای WordPress بیشتر هست.

      حذف

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع کلیپ حرفه ای با قیمت ارزان

سفارش تیزر تبلیغاتی، کلید طلایی جذب مشتری در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را در جذب مشتری می‌زند. تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین ...