۱۴۰۲ اسفند ۲۵, جمعه

خدمات ترجمه نروژی به فارسی با کیفیت بی نظیر و قیمت ارزان

کشور نروژ در شمال اسکاندیناوی قرار دارد و یکی از کشورهای مهم در حوزه نفت و گاز است. زبان رسمی این کشور زبان نروژی است و حدود 4 میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند. تاثیر این کشور در تجارت قاره اروپا به خصوص در بحث پتروشیمی و تجارت آن با کشورهای دیگر جهان باعث اهمیت ترجمه نروژی شده است.

مجموعه مترجمان برتر در کنار عرضه خدمات زبان مختلف، یکی از ارائه کنندگان خدمات ترجمه نروژی است. تمام مترجمان این شرکت دارای سابقه و تجربه بالا و در زمینه کاری خود حرفه ای هستند. در ادامه به بعضی از خدمات این شرکت در زمینه ترجمه نروژی پرداخته می شود.

ترجمه رسمی نروژی

همه مدارکی که مشتریان برای ترجمه ارسال می کنند یکسان نیستند. بعضی از این مدارک از طرف یک سازمان دولتی همچون وزارت خانه ها و بعضی توسط سازمان های قضایی همچون دادگستری و سازمان اسناد و املاک صادر می شوند. در صورتی که مشتری نیاز به ترجمه نروژی این مدارک داشته باشد، لازم است ترجمه رسمی صورت گیرد.

ترجمه رسمی صرفا توسط مترجم رسمی مورد تایید قوه قضاییه انجام می گیرد. ترجمه رسمی نروژی نیز از این امر مستثنا نیست. در عین حال برای انجام ترجمه رسمی نیاز به تاییدیه هایی از جانب اداره صادر کننده آن وجود دارد.

بعضی از اسناد و مدارکی که می توانند ترجمه رسمی شوند عبارت اند از اسناد هویتی همچون شناسنامه و کارت ملی، اسناد ملکی مانند سند منزل، اتومبیل و موتور و قولنامه های رسمی، مدارک تحصیلی مانند دانشنامه های لیسانس و فوق لیسانس و ریزنمرات آن ها، مدارک فنی حرفه ای، شغلی، بیمه و غیره.

در صورت که مراجع نیاز به ترجمه نروژی به صورت رسمی داشته باشد، می تواند نهایتا ترجمه را به تایید دادگستری و وزارت خارجه برساند. در این صورت مدرک مد نظر مورد تایید سفارت خانه ها و ادارات دولتی کشور مقصد است.

ترجمه نروژی

 

ترجمه نروژی برای شرکت های تجاری

کشور نروژ یکی از کشورهای فعال در حوزه پتروشیمی و نفت و گاز است و با کشورهای مختلفی در سراسر جهان در این بار روابط تجاری دارد. یکی از مهم ترین نیازهای شرکت های تجاری، ارتباط با شرکای مستقر در کشورهای دیگر به صورت مؤثر و سریع است. چنین خدماتی توسط مترجمان تجاری ارائه می شود. ترجمه نروژی برای چنین شرکت هایی که با شرکت ها و صنایع نروژ در ارتباط هستند یک ضرورت است.

خدمات ترجمه برای شرکت های بازرگانی به دو صورت انجام می شود. یکی از آن ها، ترجمه مکاتبات و اسناد و مدارک تجاری است. بعضی شرکت ها برای ارتباط با طرف خارجی خود نیاز به ترجمه نروژی مدارکی همچون قراردادها، تراکنش های بانکی، بارنامه، فاکتور و پیش فاکتور و غیره دارند.

نوع دیگر خدمات ترجمه نروژی برای شرکت های تجاری، ترجمه همزمان یا شفاهی است. در این نوع خدمات، صحبت های طرفین به صورت همزمان بین دو طرف ترجمه می شود. البته، چنین ترجمه ای باید توسط مترجمی انجام شود که دارای تسلط بسیار بالا روی مکالمه زبان نروژی و زبان های دیگر باشد. همچنین ترجمه همزمان نیازمند دانش بالای مترجم راجع به محتوای جلسه است که عمدتا تجاری است، از این رو باید به لغات تجاری و لجستیک تسلط کافی داشته باشد.

البته خدمات دیگری وجود دارد که شرکت های تجاری معمولا به آن نیاز دارند. ترجمه وبسایت به زبان های خارجی، یکی از راه های شناساندن خدمات و محصولات به مشتریان خارجی است. صاحبان فروشگاه های آنلاین یا شرکت های ارائه کننده خدمات که دارای وبسایت هستند، می توانند با ترجمه نروژی وبسایت خود، برند خود را به مشتریان و شرکت های نروژی عرضه کنند.

خدمات ترجمه نروژی توسط مترجمان برتر

مجموعه مترجمان برتر یکی از دارالترجمه های باسابقه در غرب تهران است. این مجموعه دارای تیمی حرفه ای از مترجمان تمامی زبان های از جمله زبان نروژی است. تمامی پروژه های انجام شده توسط این شرکت از جمله پروژه های ترجمه نروژی دارای تضمین کیفیت هستند. با وجود حفظ کیفیت، نرخ ترجمه این مجموعه همواره به صورت رقابتی در پایین ترین حد نسبت به دارالترجمه های مشابه در غرب تهران است.

در صورتی که پروژه ترجمه نروژی، چه نروژی به فارسی یا فارسی به نروژی دارید، شرکت مترجمان برتر بهترین راه حل را به شما ارائه می کند. شما می توانید پروژه مد نظر خود را از طریق شبکه های اجتماعی (تلگرام یا واتساپ) برای کارشناسان مجموعه ارسال کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دفتر ترجمه غرب تهران - بهترین دارالترجمه رسمی در غرب تهران

دفاتر ترجمه در غرب تهران اهمیت زیادی دارند، به دلیل وجود دانشگاه‌های متعدد در این منطقه. این دفاتر ترجمه می‌توانند به دانشجویان و افرادی که ...