۱۴۰۲ اسفند ۲۵, جمعه

خدمات پارافریز مقاله به صورت اصولی و با کیفیت استاندارد

 یکی دیگر از خدمات دارالترجمه ها را می توان خدمات پارافریز مقاله دانست. پارافرایز کردن جزو اولین مراحل برای نوشتن یک مقاله یا متن با کیفیت است، کلمه پارافرایز کلمه ای انگلیسی است و یک اقدام مفید و ضروری است که به معنای بازنویسی، خلاصه نویسی، نقل قول غیر مستقیم، مشابه نویسی، سایه نویسی، نقل به مضمون و کلمات مشابهی می باشد.

در پارافرایز واجب است که حتما اصل مطلب حفظ شود و برای حفظ این اصل لازم است که حتما برای ایجاد تغییر از واژگان مشابه استفاده شود ولی از تکرار واژه کاملا مشابه متن پرهیز شود و همچنین لازم به ذکر است که هنگام نوشتن یک پارافرایز استاندارد باید از نوشتن یک متن با ساختار مشابه یا پاراگراف بندی یکسان خودداری کنید.

 یکی دیگر از چیزهایی که باید راجع‌به پارافرایز بدانید این است که پارافرایز با ویرایش تفاوت دارد، هدف از ویرایش تنها اصلاح کردن ایرادات زبانی مثل (گرامر، واژگان و نقطه گذاری) است.

کسانی که در نویسندگی دستی دارند گاهی وقتی از یک متن برای نوشته های خودشان الهام می گیرند و یا قصد دارند که به یک کتاب و یا مقاله استناد کنند از این ترفند استفاده می کنندکه اینکارتا حدود زیادی با پارافریزینگ در تضاد است و بهتر است که هنگام پارافرایز نام منبع ذکر شود.

 

چرا پارافرایز می کنیم؟

برای پارافرایز کردن متون باید نویسنده حتما از مهارت بالایی در نویسندگی برخوردار باشد. برای پارافرایز کردن متون دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که در انجا به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • اجتناب از سرقت ادبی (plagiarism)

 ممکن است دانشجویان یا پژوهشگران عمدا یا سهوا مطلبی علمی یا ادبی را مستقیما در کار خود استفاده کنندکه این کار به معنی سرقت ادبی است و این کار جرم محسوب می شود و نباید از حد قابل قبول برای مجلات بیشتر شود.

  • خلاصه سازی به زبان ساده‌تر و کوتاه تر

      اگر هنگام نوشتن یک متن می خواهید از مطالب دیگر متون علمی یا ادبی استفاده کنید می توانید از    

     پارافرایز در جهت کوتاه کردن متن و نوشتن نکات کلیدی متن مورد نظر استفاده کنید و از آوردن نکات کم

     اهمیت تر پرهیز شود. لازم به ذکر است که پارافرایز با خلاصه نویسی تفاوت های اساسی دارد.

 

  • تبدیل یک متن با الفاظ ناآشنا به متنی روان تر

  خیلی مهم است که یک متن مفهوم و روان باشد و در همین راستا می توانید از پارافرایز برای ساده کردن متن استفاده می کنند.

  • جایگزین کردن مطالب قدیمی با مطالب جدید

اگر قبلا راجع‌به یک موضوع نوشته اید و امکان افزودن مطلب جدید به آن مطلب وجود دارد لازم است که حتما از پارافرایز برای بروزرسانی اطلاعاتتان استفاده کنید.

  • مقاله بازنویسی شده اهداف موتورهای جستجو

لازم است هنگام بازنویسی یک مقاله حتما از پارافرایزکردن هنگام بازنویسی استفاده کنید و از کلمات غنی و پرکاربرد استفاده کنید در این صورت مقاله شما می تواند بسیار مفید باشد و حتی به عنوان منبع شناخته شود.

 

خدمات پارافریز مقاله

تاثیر پارافرایز بر یونیک بودن

پارافرایز یک ترفند خاص و کاربردی است و نیاز است که توسط افراد متخصص انجام شود. اگر می خواهید محتوایی که می نویسید تکراری نباشد و بتواند رتبه خوبی در موتور جستجوی گوگل کسب کند می توانید از پارافرایز استفاده کنید. پارافرایز با کاهش تشابه محتوای شما با سایر متون می تواند کاری کند که مطلب شما یونیک و خاص به نظر برسد و این کاهش تشابه باعث می شود که مطلب شما دچار سرقت ادبی (plagiarism)  نشود.

در پارافرایز چه چیزی تغییر می کند؟

پارافرایز کردن تفائت های عمده ای با نقل قول و خلاصه نویسی دارد، به عنوان مثال در نقل قول تمام کلماتی که در متن آمده است عیناً تکرار می شود در حالی که در پارافرایز باید از کلمات جدید استفاده کنیم. در پارافرایز باید معنا و مفهوم متن آورده شود در حالی که در خلاصه نویسی فقط کلمات و نکات کلیدی آورده می شود. در این ترفند باید به منبع رفرنس دهید که این کار کمی با رفرنس دهی در مقالات متفاوت است.

خدمات پارافرایز مقاله توسط مترجمان برتر

شرکت مترجمان برتر یک شرکت معتبر و با سابقه درخشان در زمینه پارافرایز متون است. این شرکت با 25 دارالترجمه در سراسر تهران در تماس است و می تواند پارافرایز متن مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان و با سرعت بالا انجام دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع کلیپ حرفه ای با قیمت ارزان

سفارش تیزر تبلیغاتی، کلید طلایی جذب مشتری در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را در جذب مشتری می‌زند. تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین ...