۱۴۰۲ اسفند ۲۴, پنجشنبه

خدمات ترجمه کره ای به انگلیسی با ضمانت کیفیت و قیمت ارزان

اگر شما یکی از متقاضیان ترجمه کره ای به انگلیسی هستید می توانید با ارسال متن مورد نظرتان برای دارالترجمه از خدمات این موسسات بهره‌مند شوید. کشور کره کشوری است در شرق آسیا است و پایتخت آن سئول است که شهری صنعتی است و تنها همسایه آن کره شمالی است.

زبان کره ای زبان رسمی دو کشور کره شمالی و کره جنوبی است و جمعیتی حدود 80 میلیون نفر به زبان کره ای صحبت می کنند و این زبان را به لحاظ سختی در ردیف زبان های عربی و چینی قرار داده اند.

لازم به ذکر است که این دو کشور در ابتدا یک کشور بوده اند که در پی جنگ جهانی دوم تقسیم به دو کشور با سیاست های متفاوت شده اند و این دو کشور مدتهاست که از نظر حقوقی در جنگ هستند و پیشنهاد صلح موقت را نپذیرفته اند.

همواره ایرانیان کشورهای اروپایی را به عنوان مقصد مهاجرت انتخاب می کنند اما به این معنی نیست که کشوری مثل کره از کیفیت لازم برخوردار نباشد، اگر قصد مهاجرت، تحصیل و یا حتی سرمایه گذاری در کشور کره را دارید باید با زبان این کشور آشنا شوید تا بتوانید بهتر با مردم کره ای زبان ارتباط برقرار کنید.

ترجمه کره ای به انگلیسی

برای سفارش ترجمه کره ای اینجا کلیک کتید: اطلاعات بیشتر.

خط هانگول

در گذشته زبان کره ای با الفبای چینی که در کره ای به آن هانجا و در چینی به آن هَنزی یا خَنزی می گفتند نوشته می شد. زبان کره ای امروزه به خط کره ای نوشته می شود و زبان کره ای الفبای خود را مدیون شاه سِه جُونگ است، با این حال هنوز هم از خط هانجا برای نوشتن متون تاریخی و ادبی استفاده می شود. هانگول الفبای بومی و رسمی دو کشور کره شمالی و جنوبی است و زبان کره ای 19 حرف و 21 آوا دارد.

یکی از ویژگی های خط کره ای این است که برعکس خط فارسی و انگلیسی پشت سر هم نوشته نمی شود و از ترکیب آنها یک Han  به وجود می آید که یک syllable را به وجود می آورند و هر بخش یا syllable می تواند دوتا شش حرف بی صدا و لااقل یک حرف صدادار داشته باشد.

تجارت با کره جنوبی

کشوره کره جنوبی یکی از قوی ترین کشورهای تولید کننده و صادرکننده کالا متنوع و با کیفیت در آسیا است. این کشور یکی از کشورهای جذاب از نظر تجاری برای ایرانیان است و طبق آمار کشورکره یکی از فعال ترین کشورها در زمینه صادر کردن کالا به ایران است. وارد کردن کالا از کشور کره جنوبی دارای مزایای برای واردکننده های ایرانی است از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای محصولات
  • تنوع محصولات
  • هزینه مناسب واردات
  • ارتباطات تجاری کشور کره
  • استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا
  • رقابتی شدن بازار داخلی

با وجود پیشرفت هایی که کشور کره در زمینه تولید کالاهای مختلف داشته اگر نتوانید توجه تجار را در جلسات به خود جلب کنید از دریافت امتیاز و فرصت تجارت با این کشور محروم می شوید به همین خاطر باید از مترجم های زبده کره ای بهره بگیرید.

نرخ ترجمه کره ای به انگلیسی

قیمت ترجمه کره ای به انگلیسی با توجه به یک سری فاکتورها متغیر خواهد بود. یکی از این فاکتورها سختی متن است، در صورتی که متن ارسالی شما سخت باشد نیاز است که توسط یک مترجم قوی ترجمه شود که طبیعتاً  هزینه ترجمه بیشتر می شود.

یکی دیگر از این موارد حجم متن ارسالی شماست که امروزه با توجه به تعدا کلمات حجم آن و هزینه ترجمه تعیین می شود. سومین مورد بازه زمانی است که از سوی متقاضی برای مترجم در نظر گرفته میشود و در صورتی که متقاضی بخواهد که متن سریع تر ترجمه شود باید مبلغ بیشتری به دارالترجمه پرداخت کند.

ترجمه کره ای به انگلیسی توسط مترجمان برتر

مجموعه مترجمان برتر مفتخر است که همواره سفارش‌ها را با سرعت و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار دهد و همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است. این شرکت سالهاست که در زمینه ترجمه با سایر دارالترجمه ها در سراسر تهران حال همکاری است و همچنین ترجمه متون توسط این شرکت از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دفتر ترجمه غرب تهران - بهترین دارالترجمه رسمی در غرب تهران

دفاتر ترجمه در غرب تهران اهمیت زیادی دارند، به دلیل وجود دانشگاه‌های متعدد در این منطقه. این دفاتر ترجمه می‌توانند به دانشجویان و افرادی که ...