۱۴۰۲ اسفند ۲۴, پنجشنبه

سفارش ترجمه ژاپنی به فارسی با تخفیف محدود و کیفیت بالا

ژاپن یکی از قطب های صنعت و تجارت جهان است. این کشور پیشرفته در شرق آسیا قرار دارد و یکی از بالاترین مقادیر تولید ناخالص داخلی را داراست. زبان رسمی آن زبان ژاپنی است که بیش از 128 میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند. تاثیرگذاری بالای ژاپن در تجارت جهانی باعث شده ترجمه ژاپنی از اهمیت ویژه ای برخوردارد باشد.

یکی از مهم ترین ارائه کنندگان خدمات مختلف زبان ژاپنی، موسسه مترجمان برتر است. این موسسه که به عنوان یک دارالترجمه حرفه ای در غرب تهران مشغول به کار است، خدمات ترجمه انواع زبان های آسیایی و اروپایی از جمله زبان ژاپنی را پوشش داده و با تضمین کیفیت ارائه می کند. در ادامه به بعضی کاربردهای ترجمه ژاپنی می پردازیم.

ترجمه ژاپنی

 

ترجمه ژاپنی برای دانشجویان

بسیاری از دانشجویان هر ساله برای تحصیل به دانشگاه های ژاپن می روند. این کشور دارای دانشگاه های رده بالای جهان است، همچون دانشگاه توکیو، کیوتو، توهوکو و اوزاکا. برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های ژاپن نیاز به ترجمه ژاپنی مدارک تحصیلی وجود دارد.

ترجمه مدارک تحصیلی باید به صورت رسمی انجام شود و ترجمه رسمی نیز حتما توسط مترجم رسمی انجام می گیرد. بعضی از این مدارک تحصیلی عبارت اند از دانشنامه های لیسانس یا فوق لیسانس و ریزنمرات آن ها، دیپلم دبیرستان یا پیش دانشگاه و ریزنمرات آن ها و مدارک فنی حرفه ای.

برای سفارش ترجمه ژاپنی لطفا بر روی این آدرس کلیک کنید.

ترجمه ژاپنی برای شرکت های بازرگانی

کشور ژاپن با تمام دنیا روابط تجاری خوبی دارد. ژاپن تولید کننده لوازم برقی، خودرو، تکنولوژی های نوین، دارو و مواد پتروشیمی است. از این رو این کشور اهمیت بسیار بالای برای شرکت های تجاری بین المللی دارد. این شرکت ها برای حفظ ارتباطات خود با شرکت های ژاپنی در بسیاری مواقع از ترجمه ژاپنی بهره می برند.

در تجارت اسناد و مدارک زیادی نیاز به ترجمه دارند. از جمله آن ها می توان به قراردادهای تجاری و پیش نویس آن ها، فاکتور و پیش فاکتور، اسناد بانکی مانند صورتحساب ها، اسناد لجستیک مانند بارنامه ها و حواله ها و بسیاری اسناد و مدارک دیگر. البته مترجم که وظیفه ترجمه ژاپنی این مدارک را دارد، باید نسبت به اصطلاحات و لغات تجاری کاملا آگاه و آشنا باشد.

البته مدارک غیرتجاری نیز ممکن است برای اهداف تجاری ترجمه شوند. به صور مثال، کاتالوگ یا تیزر معرفی محصولات و خدمات. همچنین ترجمه ژاپنی وبسایت یا فروشگاه آنلاین نیز ممکن است مورد استفاده باشد. در این صورت محصولات و خدمات یک شرکت می تواند به سادگی در اختیار شرکت های ژاپنی قرار گیرد.

ترجمه همزمان ژاپنی

همانطور که گفته شد، برای تسهیل ارتباطات تجاری میان شرکت های ژاپنی و شرکت های بنی المللی از ترجمه زبان ژاپنی مخصوص شرکت های بازرگانی استفاده می شود. یکی دیگر از خدماتی که ممکن است مورد استفاده چنین شرکت هایی باشد، خدمات ترجمه همزمان زبان ژاپنی است.

این نوع خدمات باعث تسریع در روند ارتباط دو جانبه طرفین می شود. ترجمه ژاپنی به صورت همزمان باید توسط مترجمی صورت بگیرد که بیشترین تسلط را روی جفت زبان چنین جلسه ای داشته باشد، مسلط ترجمه همزمان فارسی به ژاپنی و ژاپنی به فارسی. البته لازمه دیگر ارائه چنین خدماتی، تسلط بالای مترجم روی موضوع جلسه است. از آنجایی که ترجمه به صورت همزمان و آنی انجام می شود امکان مراجعه به لغت نامه وجود ندارد و باعث اختلال در روند ترجمه یا سوء برداشت می شود.

البته ترجمه همزمان ژاپنی می تواند به دو صورت حضوری یا آنلاین انجام شود. در بعضی مواقع، مترجم در ویدئوکنفرانس حضور پیدا کرده و صحبت های طرفین را برای یکدیگر ترجمه می کند.

ترجمه ژاپنی توسط مجموعه مترجمان برتر

مجموعه مترجمان برتر یکی از ارائه کنندگان باسابقه خدمات زبانی همچون ترجمه رسمی، غیر رسمی، تولید محتوا، ترجمه همزمان و غیره است. این مجموعه دارای تیمی باتجربه از مترجمان زبان های مختلف جهان همچون انگلیسی، ژاپنی، فرانسه، روسی، عربی، چینی و غیره است.

نرخ ترجمه ژاپنی در این مجموعه نسبت به دارالترجمه های مشابه بسیار پایین‌تر است. البته قیمت ترجمه ژاپنی به عوامل بسیاری بستگی دارد، همچون حجم پروژه، زبان مبدا، تخصصی بودن و غیره. نرخ ترجمه همزمان نیز معمولا به صورت ساعتی یا روزانه تعیین می شود.

در صورتی که نیاز به خدمات ترجمه ژاپنی دارید، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و واتساپ با مجموعه مترجمان برتر در تماس باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دفتر ترجمه غرب تهران - بهترین دارالترجمه رسمی در غرب تهران

دفاتر ترجمه در غرب تهران اهمیت زیادی دارند، به دلیل وجود دانشگاه‌های متعدد در این منطقه. این دفاتر ترجمه می‌توانند به دانشجویان و افرادی که ...