۱۴۰۲ اسفند ۲۴, پنجشنبه

خدمات ترجمه هندی با کیفیت معتبر و تخفیف محدود

ترجمه هندی به انگلیسی یکی از خدمات دارالترجمه ها است که توسط مترجم های با تجربه صورت میگیرد.

هند، بهارات، هندوستان هر سه نام های کشوری در جنوب آسیا است. هند یکی از بزرگترین کشورها به لحاظ مساحت و همچنین یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان است. از سال 1951 به بعد این کشور توانست از بسیاری از ابعاد پیشرفت کند و به قطب خدمات فناوری اطلاعات تبدیل شود و همچنین توانست پیشرفت های زیادی از نظر اقتصادی داشته باشد به طوری که الان هند چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است.

این کشور با برخی مشکلاتی مانند نرخ بالای جمعیت، شکاف طبقاتی زیاد، مناقشه با کشورهای همسایه نظیر پاکستان و چین بر سر کشمیر و بهداشت ضعیف رو به رو است.کشور هند کشوری با تنوع آب و هوایی بالاست و می توانید از رشته کوه هیمالیا و بیابان تار دیدن کنید.

هند کشوری ات که از تنوع زبانی بالایی برخوردار است طبق بررسی ها در حال حاضر بیش از 1000 زبان در این کشور وجود دارد همچنین در کشور هند ادیان متفاوتی وجود دارد که ریشه بیشتر آنها از هندویسم، آیین بودایی و اسلام است.

 

ترجمه هندی

سفارش ترجمه هندی با بهترین کیفیت.


زبان هندی و خط آن

قبل از اینکه به کشور هند بروید باید حتما با زبان های رسمی در کشور هند آشنایی داشته باشید تا بتوانید به خوبی با هندی ها ارتباط داشته باشد. همانطور که گفتیم هند از نظر زبانی بسیار متنوع است ولی تنها دو زبان هندی و انگلیسی هندی (Indian English) در این کشور رسمی هستند، در هند جمعیتی حدود 425 میلیون نفر به زبان هندی و 120میلیون نفر به زبان انگیسی صحبت می کنند. در سالهای اولیه بعد از جنبش استقلال طلبی هند جنبش انگلیسی هراسی آغاز شد و یکی از مخالفان سرسخت صحبت به زبان انگلیسی گاندی بود ولی بعدها هندی ها به اهمیت زبان انگلیسی به عنوان یک زبان هندی پی بردن و از آن برای ارتباط با دیگر زبان ها استفاده می کردند

در زبان هندی تمامی اسامی یا مذکر هستند یا مونث هستند و هیچ حرف تعریفی مانند «the» در زبان هندی وجود دارد. اصلی ترین خطی که از آن برای نوشتن زبان هندی استفاده می شود دیواناگری یا دِوَناگَری است که مانند انگلیسی از چپ به راست نوشته می شود و یک سیستم نگارشی جذاب محسوب می شود. الفبای هندی از 36 صامت و 11مصوت تشکیل شده است، ممکن است در ابتدا یادگیری این الفبا سخت به نظر برسد اما تمام صداهایی که حروف الفبای هندی نشان می دهند در زبان انگلیسی وجود دارد.

 

تجارت با هند

اگر می خواهید در زمینه تجارت با کشوری مانند هند فعالیت کنید باید اطلاعات کافی از شرایط این کشور کسب کنید. تجارت با هند برای بسیاری از کشورها به خصوص کشورهای آسیایی مهم است، کشور هند یکی از مهم ترین شرکای تجاری ایران است و با توجه به تحریم هایی شدیدی که در سالهای اخیر علیه کشورمان اعمال گردیده و اهمیت تامین مواد اولیه و کالای مورد نیاز برای کارخانه ها، مراکز تولیدی و مراکز تحقیقاتی باعث شده تا ایران از تجارت با کشور هند استقبال کند.

کالای هندی به دلیل قیمت پایین‌تر و استفاده از تکنولوژی جدید در ساخت محصولات نسبت به کالاهای سایر کشور ها گزینه بهتری محسوب می شود. در سال های اخیر نرخ تجارت بین ایران و هند 54 درصد افزایش داشته است و میوه و فرآورده های نفتی بیشترین کالای صادراتی ایران به هند است.

 

ترجمه هندی به انگلیسی برای بازرگانان

امروزه با افزایش سطح مبادلات اقتصادی بین کشور ها اهمیت ترجمه هندی به انگلیسی بسیار پررنگ تر از گذشته است. اگر شما هم مایل به تجارت در سطح جهانی هستید لازم است که یک مترجم با تجربه متون را برای شما ترجمه کند چراکه برای صحبت با بازرگانان هندی در و گرفتن امتیازاتی تجاری نیاز است که بتوانید به خوبی مسائل را به زبان آنها بیان کنید در غیر این صورت کوچک‌ترین خطا در ترجمه می تواند دستیابی به اهداف تجاری را دچار مشکل کند.

 

ترجمه هندی به انگلیسی توسط مترجمان برتر

شرکت مترجمان برتر با سابقه درخشان در زمینه ترجمه مفتخر است که همواره نیاز متقاضیان به مترجم حرفه ای را برطرف کرده است. این شرکت آماده است تا ترجمه زبان هندی به انگلیسی شما را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان انجام دهد. همچنین خدمات ترجمه در این شرکت از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است که باعث برتری این مجموعه نسبت به سایر شرکت ها شده است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفارش ترجمه انگلیسی به ترکی استانبولی و آذری با کیفیت دلخواه شما

زبان ترکی یکی از گسترده‌ترین زبان های آسیایی است. چرا که این کشور از موقعیت جغرافیایی استثنایی برخوردار است. این موقعیت جغرافیایی موجب شده ز...