۱۴۰۲ اسفند ۲۴, پنجشنبه

سفارش ترجمه فرانسوی به فارسی و بالعکس با کیفیت باور نكردنی

زبان فرانسه یک زبان پرکاربرد در سراسر جهان است. این زبان از خانواده زبان های لاتین است که میلیون ها نفر در سراسر جهان به آن سخن می گویند. همچنین این زبان یکی از گسترده‌ترین زبان های روی زمین است که در اروپا، آفریقا و امریکای شمالی و بخش هایی از امریکای جنوبی به آن صحبت می شود. بنابراین ترجمه فرانسوی یکی از مهم ترین نیازهای صنعت ترجمه محسوب می شود.

مجموعه مترجمان برتر در کنار ارائه خدمات ترجمه زبان های مختلف، خدمات مختلف ترجمه فرانسوی را ارائه می کند. این دفتر ترجمه که در غرب تهران قرار دارد، تمامی انواع ترجمه این زبان، همچون ترجمه رسمی و غیررسمی را با پایین ترین نرخ و در اسرع وقت انجام می دهد. در ادامه به برخی از نیازها به ترجمه فرانسه پرداخته می شود.

ترجمه فرانسوی

 

ترجمه فرانسوی به صورت رسمی

یکی از مهم ترین کاربردهای ترجمه فرانسوی (فرانسه)، ترجمه رسمی است. این مبحث مختص افرادی است که می خواهند مدرکی رسمی را به سازمان های دولتی ارائه کنند. اسناد و مدارکی که می توانند به صورت رسمی ترجمه شوند بسیار متنوع اند، اما ویژگی مشترک میان آن ها این است که از یک وزارت خانه یا سازمان دولتی یا یکی از سازمان های تابعه قوه قضاییه صادر شده اند.

دانشجویانی که قصد تحصیل در یکی از دانشگاه های فرانسوی زبان را دارند، می بایست مدارک تحصیلی و آکادمیک خود را به صورت رسمی ترجمه کنند. این مدارک معمولا شامل دانشنامه ها همچون مدرک لیسانس و فوق لیسانس و همچنین ریزنمرات آن ها است.  البته مدارک دیگری مانند مدارک فنی حرفه ای نیز شامل ترجمه رسمی می شود.

علاوه بر آن، دیگر مدارکی که ممکن است افراد نیاز به ترجمه فرانسوی آن ها به صورت رسمی داشته باشند عبارت اند از:

  • مدارک هویتی: مانند شناسنامه و کارت ملی
  • مدارک ملکی: همچون سند ماشین و خانه
  • مدارک بانکی: مانند گردش حساب
  • مدارک شغلی: مانند سابقه بیمه و گواهی عدم سوء پیشینه
  • و غیره

ترجمه فرانسوی برای شرکت های تجاری

ترجمه بازرگانی وسیله ای برای ایجاد ارتباط میان شرکت های بین المللی است که به زبان یکدیگر صحبت نمی کنند. به منظور ارتباط با شرکت های فرانسوی یا شرکت هایی که در کشورهای فرانسوی زبان حضور دارند، بهترین راه استفاده از ترجمه فرانسوی است. این ترجمه می بایست توسط مترجمی انجام شود که نسبت به لغات تجاری و لجستیک تسلط کافی داشته باشد.

اسناد و مدارکی که معمولا برای امور بازرگانی ترجمه می شوند عبارت اند از:

  • قراردادها و صورتجلسات
  • کاتالوگ
  • بارنامه
  • فاکتور و پیش فاکتور
  • و غیره

ترجمه فرانسوی به صورت همزمان

یکی از مهم ترین کاربردهای ترجمه فرانسوی، به کارگیری آن در جلسات حضوری یا کنفرانس ها به صورت ترجمه همزمان است. در این صورت، مترجم فرانسوی، با ترجمه شفاهی گفته های طرفین یا سخنگوی کنفرانس، آن را از یا به زبان فرانسه ترجمه می کند.

مترجمی که این وظیفه را بر عهده دارد باید تسلط فوق‌العاده زیادی روی زبان فرانسوی و زبان مبدا و مقصد دیگر همچون زبان فارسی داشته باشد. این وظیفه بسیار مشکل است. چرا که مترجمی که مسئول ترجمه فرانسوی به صورت همزمان است باید با موضوع جلسه آشنایی کافی داشته باشد، مثلا اگر جلسه تجاری است باید لغات تجاری را به طور کامل بشناسد.

انواع دیگر خدمات ترجمه فرانسوی

ترجمه فرانسوی صرفا محدود به ترجمه رسمی، همزمان یا ترجمه تجاری نیست بلکه کاربردهای گسترده تری نیز دارد. بعضی از این کاربردهای عمده عبارت اند از:

  • ترجمه کتاب های ادبی و علمی
  • ترجمه مقالاتی که به زبان فرانسه چاپ شده اند
  • ترجمه وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین
  • ترجمه بسیاری متون و موارد دیگر

ترجمه فرانسوی توسط مترجمان برتر

یکی از مهم ترین خدمات مجموعه مترجمان برتر، ترجمه فرانسوی است. مترجمان فرانسوی این شرکت، همگی دارای سابقه بالا و تجربه کافی در زمینه خود هستند. این مجموعه تمام خدمات گفته شده بالا را با بهترین کیفیت و با پایین ترین نرخ در مقایسه با دیگر دارالترجمه ها ارائه می کند.

لازم به توضیح است تمامی پروژه های انجام شده در این مجموعه از جمله پروژه های ترجمه فرانسه با دقت بسیار بالا ویرایش می شود. تمام ویرایش ها توسط ویراستار حرفه ای انجام می شود تا فایل نهایی کمترین غلط و ایراد را داشته باشد.

در صورتی که پروژه ترجمه فرانسوی دارید، می تواند پروژه خود را از طریق شبکه های اجتماعی به مجموعه مترجمان برتر واگذار کنید تا با هزینه مناسب و کیفیت بالا آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفارش چاپ کاتالوگ فوری و ارزان با طرح دلخواه شما و کیفیت عالی

امروز می‌خوام یه موضوع مهم رو باهاتون مطرح کنم: چاپ کاتالوگ . میدونم که خیلی از شما دنبال راهی برای چاپ کاتالوگ با کیفیت بالا، قیمت مناسب و ...