۱۴۰۲ اسفند ۲۴, پنجشنبه

ترجمه فرانسوی به انگلیسی با کیفیت شگفت آور و قیمت ارزان

یکی از مهم ترین خدمات دارالترجمه ها برای متقاضیان ترجمه فرانسوی به انگلیسی است.

کشور فرانسه یکی از کشورهای قاره اروپا است، پایتخت این کشور پاریس است و زبان رسمی این کشور فرانسوی و بروتون و باسک زبان های هستند که در این کشور در اقلیت اند.

زبان فرانسوی یکی از زبان های رومی زیر شاخه هندواروپایی است و این زبان مانند بقیه زبان ها رومی از لاتین عامیانه امپراتوری روم ریشه گرفته است همچنین نزدیک ترین زبان ها به زبان فرانسوی زبان های اوییل هستند که در گذشته در شمال فرانسه و در جنوب کشور بلژیک به این زبان صحبت می کرده اند.

 

ترجمه فرانسوی به انگلیسی

این زبان اشتراکات زیادی با زبان لاتین دارد که یکی از مهم ترین موارد عبارتند از:

  • مذکر یا مونث بودن

یکی از ویژگی های زبان فرانسوی این است که همیشه در این زبان جنسیت ها گرامری هستند و می توانند مذکر یا مونث باشند. در زبان فرانسوی از حرف تعریف le برای نشان دادن جنسیت مذکر، از حرف تعریف la برای نشان دادن جنست مونث و از حرف تعریف les برای نشان دادن اسامی جمع استفاده می شود.

  • نحوه جمع بستن اسامی

در زبان فرانسوی هم مانند زبان انگلیسی برای جمع بستن از حرف S استفاده می شود، البته این قاعده  استثناهایی هم دارد.

  • حرف تعریف در فرانسوی

زبان فرانسوی مانند زبان ایتالیایی سه نوع حرف تعریف دارد که این حروف عبارتند از: «حروف تعریف معرفه»، «حروف تعریف نکره» و «حروف تعریف جزئی یا مقداری».

زبان فرانسه در چه کشورهایی کاربرد دارد؟

 بزرگترین و مهم ترین کشوری که مردم آن به زبان فرانسوی صبحت می کنند کشور فرانسه است و به لحاظ تعداد کشورهای که این زبان در آنها زبان رسمی است بعد از زبان انگلیسی و در جایگاه دوم است. به دلیل سلطه فرانسه بر برخی کشورها امروزه فرانسه تنها کشور فرانسوی زبان نیست و به صورت کلی کشورهای فرانسوی زبان را به نام  Francophone توصیف می کنند.

کشورهای که زبان فرانسوی در آن ها به عنوان زبان رسمی وجود دارد عبارتند از: فرانسه، کانادا، بلژیک، سوئیس، کونگو کینشاسا، کونگو برازاویل، کوته دیور، ماداگاسکار، کامرون، بورکینافاسو، نیجر، مالی، سنگال، هایتی، بنین، لوکزامبورگ، الجزایر.

 با اینکه زبان فرانسوی در کشوری مانند کانادا جزو زبان های رسمی است اما کانادا بیش یک زبان رسمی دارد.  هرچند که جمعیت عمده فرانسوی زبان ها در کشورهای اروپایی، آفریقای و آمریکای شمالی هستند اما برخی از مناطق کوچک در آسیا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه هم دارای جمعیت محدودی فرانسوی زبان است.

اهمیت ترجمه فرانسه به انگلیسی

اگر شما هم می خواهید به کشور فرانسه مهاجرت کنید لازم است با زبان فرانسه آشنایی داشته باشید. یکی از مهم ترین زبان های دنیا زبان فرانسوی است، در دنیا جمعیتی حدود 260 میلیون نفر از 5 قاره به این زبان صحبت می کنند و این موضوع نشان دهنده اهمیت ترجمه زبان فرانسوی است.

زبان فرانسوی اهمیت زیادی در روابط سیاسی، اداری، دانشگاهی و بازرگانی دارد و برای بهبود این روابط لازم است از یک مترجم با تجربه برای ترجمه کمک بگیرید همچنین بسیاری از آثار ادبی دنیا به زبان فرانسوی است بنابراین با ترجمه زبان فرانسه می توانید از خواندن این آثار لذت ببرید.

ترجمه فرانسه به انگلیسی برای شرکت های تجاری

اگر می خواهید از فرصت تجارت با کشوری مثل فرانسه و یا سایر کشورهای فرانسوی زبان بهره‌مند شوید باید از یک مترجم زبده در جلساتتان با تجار فرانسوی برای ترجمه زبان فرانسه به انگلیسی استفاده کنید، لازم به ذکر است که شما نمی توانید به تنهایی اینکار را انجام دهید چون در صورت رخ دادن هر گونه اشتباه در ترجمه شما فرصت تجارت با این کشور ها را از دست می دهید.

ترجمه فرانسه به انگلیسی توسط مترجمان برتر

شرکت مترجمان برتر مفتخر است تا اسناد، مدارک، کاتالوگ، متون تخصصی و پژوهشی، مقالات و غیره  شما از 37 زبان زنده دنیا ترجمه کند. یکی از خدمات مهم مترجمان برتر ترجمه فرانسه به انگلیسی است و می تواند با داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه ترجمه سفارش مورد نظر شما را با بالاترین سرعت و کیفیت و هزینه مناسب در اختیارتان قرار دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفارش ترجمه انگلیسی به ترکی استانبولی و آذری با کیفیت دلخواه شما

زبان ترکی یکی از گسترده‌ترین زبان های آسیایی است. چرا که این کشور از موقعیت جغرافیایی استثنایی برخوردار است. این موقعیت جغرافیایی موجب شده ز...