۱۴۰۱ اسفند ۷, یکشنبه

عکس پروفایل تلگرام، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی - عکس نمایه

 چرا مهم است که عکس نمایه خود را به روز کنید؟
اگر به هر دلیلی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، بد نیست که تصاویر پروفایل خود را در ابتدای سال جدید به روز کنید. از منظر شخصی و اجتماعی، داشتن یک عکس نمایه به روز شده به دیگران نشان می دهد که شما با رسانه های اجتماعی فعال هستید. از منظر حرفه ای یا تجاری، این پیام را به شما می دهد که شما در حال کار با فناوری هستید، و اگر در بازار کار هستید، می تواند تصویری را که می خواهید از خودتان ترسیم کنید، برای کارفرمایان احتمالی تقویت کند.
آیا تا به حال توجه کرده اید که افرادی که دارای یک عکس پروفایل به روز، حرفه ای و سازگار هستند، نسبت به افرادی که چنین کاری ندارند، منظم ترند؟
این روزها، عکس پروفایل شبکه های اجتماعی معادل همان چیزی است که لباس مصاحبه شغلی مناسب 20 سال پیش بود؛ ظاهر می تواند خیلی چیزها را بیان کند.
در اینجا چند نکته برای به روزرسانی عکس پروفایل شما آورده شده است. اما در ابتدا، چند کلمه دیگر در مورد اینکه چرا عکس پروفایل یک بخش جدایی ناپذیر و بسیار مهم در زندگی آنلاین شما است که سزاوار توجه همان سازمان به پرونده ها ، پوشه ها و سایر داده های شما است. چرا تصاویر پروفایل مهم هستند:
اگر به هدف عکس پروفایل فکر کنید می بینیم که یکی از مهم ترین دلایل آن کمک به افراد دیگر در شناسایی شما است. مورد دیگر این است که به شما کمک کند خود را بیان کنید و به دیگران کمک کنید تا برداشت درستی از شما ایجاد کنند.
یک ترفند استفاده از تصویر مشابه به طور مداوم در شبکه های اجتماعی مختلف است که به افراد کمک می کند شما را بشناسند و تصویر کاملی از شما که قبلاً به آن اشاره کردم را بسازید. همانطور که نام شما در دنیای حرفه ای باید سازگار باشد تصویر شما نیز باید باشد. شما بر تصاویری که به‌صورت آنلاین از خود قرار می دهید کنترل دارید ، بنابراین ممکن است از آنها برای سود خود استفاده کنید. استفاده مکرر از همان تصویر به شما این کنترل را می دهد. هرچه افراد بیشتر آن تصویر را ببینند - تصویری که شما انتخاب می کنید - کمتر به مواردی که دوستان یا سایر سازمان های شما ارسال می کنند توجه خواهند کرد. صحبت از اعتماد می شود ، هنگام انتخاب عکس برای استفاده ، برخی از روانشناسی های اساسی را بخاطر بسپارید:

  1. نگاه کردن به دوربین
    در یک تحقیق با بررسی عکس پروفایل 7100 کاربر دریافتند که برای خانمها بهترین تاثیر متعلق به زمانی است که به دوربین نگاه می کنند و در اقایان و عکس پروفایل پسرانه زمانی اتفاق می افتد که به دوربین نگاه نمی کنند!
  2. کمک کننده و جذاب به نظر رسیدن در عکس پروفایل
  3. پس زمینه روشن  برای عکس پروفایل
    پس زمینه های مختلف را برای عکس خود انتخاب کنید اما پس زمینه های رنگی مثل نارنجی یا سبز و روشن بیشتر توصیه می شوند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کفش ورزشی نیوبالانس 9060 با کیفیت بی نظیر - New Balance اورجینال

در دنیای همیشه در حال تکامل کفش‌ و کتونی، برندهای کمی مانند نیوبالنس به طور مداوم وفاداری علاقه‌مندان به کفش‌های کتانی را جذب کرده‌اند. در م...