۱۴۰۱ اسفند ۷, یکشنبه

در توری مجیک مش، درب توری آهنربایی و مگنتی ضد پشه، در توری مغناطیسی ارزان

 در توری مجیک مش، خرید در توری مغناطیسی ارزان.

این محصول کاملا ضد آفتاب است و جلوی ورود انواع حشرات و پشه ها را به داخل منزل می گیرد.

استفاده از درب توری مجیک مش در فصل تابستان بیشترین اسافاده را دارد. مزیت استفاده از توری مغناطیسی مجیک مش قیمت ارزان و کارایی بالای آن است.

 

 

نصب این محصول بسار آسان است و بدون نیاز به چکش و میخ به چهار چوب درب اتاق یا بالکن نصب می شود.

درب توری مگنتی مجیک مش با استفاده از چسب پارچه ای یا پونز نصب می شود و لبه های توری دارای مگنت و آهنربا است که با استفاده از خواصیت مغناطیسی آهنربا بی نیاز از باز و بسته کردن در توری خواهید بود و این مزیت باعث می شود که حشرات نتواند از کنار توری وارد منزل شوند و درب توری خودکار و بدون حرکت دست بسته می شود.

 

استفاده از پرده توری مجیک مش نسبت به خرید و نصب درب توری آلومینیومی بسیار ارزان‌تر و کم هزینه تر است همچنین نصب آن بسیار سریع تر و راحت تر است.

 

پرده توری مجیک مش دارای چند جفت آهنربا برای بسته شدن خودکار است، پایین درب توری هم دارای وزنه و مگنت است که مقاومت در توری مجیک مش را در برابر باد های تند افزایش می دهد.

 


 

پرده توری مجیک مش با یک شبکه توری ریز جلوی ورود هرگونه پشه و مگس را به داخل منزل می گیرد، دفع آسان حشرات از داخل منزل و اتاق ها، بسیار لازم و ضروری برای فصل تابستان.

 

جلوگیری از ورود پشه، مگس و سایر حشرات به داخل منزل، کم هزینه، سبک، با نصب آسان و باز و بسته شدن راحت.

 

این محصول به صورت آماده و در اندازه یکسان تولید و عرضه می شود، در توری magic mesh ساخته شده در اندازه 100 در 210 سانتی‌متر که بتواند با بیشتر چهارچوب های درب هم اندازه شود و قابل نصب باشد.

توری مجیک مش مانند توری آلومینیومی نیاز به فنر برای بسته شدن ندارد و با آهنربا به صورت خودکار بسته می شود، نیاز به چهارچوب جداگانه ندارد و به راحتی به هر سطحی نصب می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کفش ورزشی نیوبالانس 9060 با کیفیت بی نظیر - New Balance اورجینال

در دنیای همیشه در حال تکامل کفش‌ و کتونی، برندهای کمی مانند نیوبالنس به طور مداوم وفاداری علاقه‌مندان به کفش‌های کتانی را جذب کرده‌اند. در م...