۱۴۰۳ تیر ۱, جمعه

سفارش ترجمه کردی به انگلیسی با تخفیف ویژه و کیفیت ایده آل

یکی از مهمترین خدماتی که توسط مترجم های دارالترجمه برای مشتریان انجام می شود ترجمه کردی به انگلیسی است، شما می توانید با ارسال مدارکتان برای یک دارالترجمه معتبر نمونه ترجمه شده آن را دریافت کنید.

بهتر از قبل از ارسال مدارک برای دارالترجمه تحقیق کنید و مدارکتان را به یک دارالترجمه با سابقه و قابل اعتماد بسپارید تا توسط یک مترجم زبده انجام شود. زبان کردی یکی از زبان های مهم خاورمیانه است و از تنوع لهجه بالایی برخوردار است و از شاخه های مختلفی مانند: سورانی، کلهری، لکی، اورامی و ... تشکیل شده است.

 برای سفارش فوری ترجمه کردی لطفا اینجا کلیک کنید


اهمیت و جغرافیای زبان کردی

به دلایل مختلفی ترجمه زبان کردی به انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است که در اینجا به این دلایل می پردازیم. کورد ها جزو اقوام ماد هستند که 3000 قبل از میلاد مسیح از جنوب سیبری کوچ کردند و بیشتر آنها در غرب ایران ساکن شدند و لباس کردی می پوشند و به زبان کردی صحبت می کنند.

ترجمه کردی به انگلیسی

 

زبان کردی یکی از زبان های زیر شاخه هندو اروپایی است که حتی با.وجود حمله اعراب تاثیر چندانی نپذیرفته است و به سختی می توانید کلماتی را پیدا کنید که از زبان کردی یا ترکی به این زبان وارد شده باشد. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زبان کردی می شود این است که ادبیات زبان کردی بسیار غنی است.

زبان کردی یکی از زبان های زنده دنیا محسوب می شود و از بین 80 زبان زنده دنیا در جایگاه سی و یکم قرار دارد.

براساس تحقیقات انجام شده در حال حاضر بیش از 10 درصد جمعیت ایران را کورد زبان تشکیل می دهد ولی ایران تنها کشوری نیست که درون آن کورد زبان ها زندگی می کنند، یکی دیگر از مهمترین کشورهایی که کورد زبان ها در آنجا زندگی می کنند کردستان عراق است. یکی دیگر از مهم ترین کشورهایی که تعداد زیادی کورد زبان در آن حضور دارد سوریه است، گفته شده که در قفقاز هم تعدادی محدودی کورد زندگی می کنند.

ترجمه کردی به انگلیسی به صورت رسمی

اگر می خواهید به دلایلی مانند مهاجرت، تحصیل، ثبت شرکت و غیره مدارک خود را از کردی به زبان انگلیسی ترجمه کنید نیاز است که حتما مدارک خود را ترجمه کنید، اما این نوع ترجمه با سایر ترجمه های معمولی متفاوت است. شما باید مدارکتان را ترجمه رسمی کنید و این کار فقط توسط مترجم رسمی (مترجمی مورد تایید قوه قضاییه) انجام می شود.

اگر مدارک خود را ترجمه رسمی نکنید در از نظر سفارت آن کشور هویت شما مجهول است و نمی توانید هیچ اقدامی انجام دهید. گاهی در پروسه مهاجرت نیاز است که تاییداتی از سوی وزارت خارجه و دادگستری دریافت کنید ولی باید هنگام درخواست ترجمه از دارالترجمه بخواهید که این تاییدات را برای شما بگیرد.

ترجمه کردی به انگلیسی به صورت همزمان

ممکن است هریک از شما در مراسم ها و همایش های بین المللی و یا حتی مسابقه هی ورزشی با حضور ملیت های مختلف شاهد ترجمه همزمان باشید.

ترجمه همزمان ترجمه ای است که مترجم به صورت همزمان کلمات گوینده را از زبان کردی به زبان انگلیسی ترجمه می کند. تفاوتی که این نوع ترجمه با سایر انواع ترجمه دارد این است که مترجم مجبور است در مدت زمان کمی ترجمه را انجام دهد و فرصت بازگشت و اصلاح اشتباهات را ندارد، لازم به ذکر است که این نوع ترجمه نیاز به مهارت بالای مترجم دارد و مترجم باید از تجربه کافی برخوردار باشد.

هزینه ترجمه کردی به انگلیسی

همواره ترجمه از یک زبان به زبان دیگر هزینه های به دنبال خواهد داشت، به عنوان مثال  هزینه ترجمه زبان کردی به انگلیسی بسته به مواردی می تواند گرانتر یا ارزان‌تر باشد. یکی از این موارد می تواند تعداد کلماتی باشد که مترجم باید ترجمه کند، هرچه تعداد این کلمات بیشتر باشد هزینه ترجمه بیشتر می شود. موارد دیگری که مستقیما روی قیمت ترجمه تاثیر می گذارند میزان سختی زبان مبدا و مقصد و تخصصی بودن متن است.

ترجمه کردی به انگلیسی توسط مترجمان برتر

مترجمان برتر یکی از معتبرترین دارالترجمه ها در ایران است و در حال حاضر با 25 دارالترجمه در سراسر تهران در حال همکاری است. مترجمان برتر آماده است تا سفارش‌ها ترجمه کردی به انگلیسی شما را دریافت کند و با دقت و سرعت بالا به شما تحویل دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دفتر ترجمه غرب تهران - بهترین دارالترجمه رسمی در غرب تهران

دفاتر ترجمه در غرب تهران اهمیت زیادی دارند، به دلیل وجود دانشگاه‌های متعدد در این منطقه. این دفاتر ترجمه می‌توانند به دانشجویان و افرادی که ...