۱۴۰۲ آبان ۸, دوشنبه

سفارش چاپ لیوان کاغذی با کیفیت عالی و قیمت ارزان

لیوان یک بار مصرف کاغذی این روزها کاربرد و جایگاه مهمی در بازار پیدا کرده‌است. این لیوان‌ها در مقایسه با لیوان‌های پلاستیکی، سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند؛ چرا که زیست تخریب‌پذیر هستند.

همچنین حمل و استفاده از آن‌ها راحت است؛ و می‌توان در موقعیت‌های مختلف حتی درحال حرکت و برای سفارش‌های بیرون‌بر از آن‌ها استفادده کرد. این لیوان‌ها در اشکال مخلتف شامل ساده، دوجداره یا دردار تولید می‌شوند؛ و همین تنوع به محبوبیت آن‌ها افزوده است. اما شاخصه‌ای که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم؛ قابلیت چاپ روی لیوان‌های کاغذی است.

برای سفارش چاپ لیوان کاغذی با طرح دلخواه خود و قیمت ارزان لطفا اینجا کلیک کنید.

 

خریدار می‌تواند لیوان‌های کاغذی را با طرح و نقش مورد نظرش سفارش بدهد؛ یا حتی برند یا شعار تبلیغاتی مورد نظرش را روی لیوان‌ها چاپ کند. چاپ لیوان کاغذی مقوله جالبی است که هم به طیف مشتریان لیوان‌های کاغذی افزوده است؛ و هم این محصول را کاربردی‌تر کرده است. به عبارتی تنها به واسطه این شاخصه، لیوان کاغذی پتانسیل تبلیغاتی دارد.



چاپ لیوان کاغذی
چاپ لیوان کاغذی به این صورت است؛ که بعد از انجام مراحل طراحی و تطابق طراح با قالب تیغ‌ زنی، طرح مورد  نظر روی مقوای گلاسه یا PE مات چاپ شده و بعد تیغ‌زنی انجام می‌شود. درمرحله بعد مقوا برای تولید لیوان کاغذی، داخل دستگاه قرار می‌گیرد.

سایزهای لیوان‌ها معمولا طیف مشخص و استانداردی دارد. برای مثال لیوان‌هایی که برای مجالس استفاده می‌شوند؛ 180 سی سی و 220 سی سی هستند.


لیوان‌ها کاغذی به صورت یک جداره یا دوجداره تولد می‌شوند که انواع تک جداره آن برای استفاده‌های عادی بوده و دوجدداره برای استفاده در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها می‌باشد.

در لیوان‌های دوجداره، یک جداره کرکره‌ای تعبیه شده است که از انتقال گرما به دست جلوگیری کند. مرحله چاپ لیوان تک جداره و دوجداره تنها یک تفاوت دارد؛ و آن هم این است که جداره داخلی لیوان‌های دوجداره بدون چاپ می‌ماند.



پروسه چاپ تبلیغاتی لیوان کاغذی
لیوان‌های کاغذی پتانسیل زیادی برای تبلیغات دارند. چرا که لیوان‌ها ابزاری برای صرف نوشیدنی هستند؛ و نوشیدنی جایگاه مهمی در زندگی افراد دارد.

با لیوان کاغذی شما چند بار در روز فرصت دارید که در زمان صرف نوشیدنی، با لیوان‌های اختصاصی خودتان، برندتان را به مشتری یادآوری کنید. به همین دلیل است که قابلیت چاپ روی لیوان کاغذی، محبویت زیادی دارد. طرح روی لیوان کاغذی به انتخاب سازمان، ارگان، شرکت یا حتی شخص انتخاب و طراحی شده؛ و چاپ می‌شود.

این لیوان‌ها را می‌توان در مجموعه تجاری خود برای پذیرایی از مشتریان و کارمندان استفاده کرد؛ یا در رستوران‌ها، فست فودها هیئت های مذهبی، بیمارستان ها، اداره ها و سازمان های دولتی و خصوصی و شرکت‌ها توزع نمود؛ تا این مجموعه‌ها حین پذیرایی از مراجعین خود با لیوان‌های شما، برندتان را هم تبلیغ کنند.

حتی ایده جالب دیگری که برای استفاده از پتانسیل لیوان کاغذی وجود دارد؛ این است که این لیوان‌ها را به همراه پک دستمال کاغذی، بین مردم توزیع کنید؛ و از این شیوه برای تبلیغ برندتان استفاه کنید.

بیشتر ببینید: خرید و چاپ سفارشی لیوان کاغذی عمده


تاریخچه چاپ لیوان کاغذی
تاریخچه چاپ لیوان کاغذی به زمانی برمی‌گردد؛ که ظروف یک بار مصرف کاغذی جایگاه ویژه‌ای در دنیای امروز پیدا کردند.

می‌دانید که در آغاز لیوان‌های یک‌بار مصرف پلاستیکی رایج‌تر بودند؛ اما امروزه لیوان‌های کاغذی به خاطر مزایا و شاخصه‌هایی که دارند؛ جای آن‌ها را گرفته‌اند. حتی در سال‌های اخیر به لطف تکنولوژی کاغذهای PE این ظروف‌ سریع‌تر از بین رفته و به چرخه طبیعت بازمی‌گردند.


 


مزایای چاپ لیوان کاغذی
چاپ لیوان کاغذی محبوبیت این ظروف را دوچندان کرد. اما به نظر شما چاپ لیوان کاغذی، چه مزایای دارد؟
زیبایی و تنوع بیشتر
با امکان چاپ روی لیوان کاغذی، شما همواره می‌توانید طرح و نقش‌های متنوع را روی لیوان چاپ کنید. به‌این ترتیب لیوان‌های کاغذی دارای تنوع خیلی بیشتری هستند. شما می‌توانید همواره لیوان‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سفارش دهید. همین امر باعث می‌شود ک این لیوان‌ها برای تم‌های مختلف کاربرد داشته باشند؛ و حتی در جشن‌ها و مراسم مختلف، روی آن‌ها طرح متناسب چاپ کنید.


توزیع لیوان تبلیغاتی
اصلی‌ترین شاخصه چاپ لیوان کاغذی، پتانسل تبلیغات این لیوان‌ها است. با این کار شما می‌توانید همواره برند و لیبل خود را روی لیوان چاپ کرده و از آن استفاده کنید. لیوان‌های دارای برند شما، برای پذیرایی از مشتریان و کارمندان خودتان کاربرد دارند و حتی می‌توانید از آن‌ها برای ایونت‌های تبلیغاتی، پکیج‌های تبلیغاتی، توزیع لیوان‌ها در ارگان‌ها و مکان‌های دیگر و غیره استفاده کنید.


برندسازی
یکی از مزیت‌های چاپ لیوان کاغذی، این است که امکان برندسازی را برای شما ایجاد می‌کند. کافی است برند خودتان را روی لیوان چاپ کنید و در اختیار افراد دیگر قرار دهید. افراد در زمانی که برای نوشیدن صرف می‌کنند؛ متوجه برند شما شده؛ و لیبل و لوگو مجموعه تجاری شما، در ذهن آن‌ها نقش می‌بندد. همین کار کافی است تا برند شما در ذهن افراد باقی بماند.



شعار تبلیغاتی
یک شعار تبلیغاتی جدیدی دارید که می‌خواهید به گوش مخاطب‌تان برسانید؟ با لیوان‌های کاغذی به سادگی می‌توانید از پس این کار بربیایید. کافی است شعارتان را روی لیوان‌ها چاپ کرده و لیوان‌ها را در ایونت‌های مختلف استفاده کنید، یا در مکان‌های مختلف لیوان را توزیع کنید. همین کار باعث می‌شوند که شعار شما به اطلاع جامعه هدف‌تان برسد.


ابتکار عمل
امکان چاپ روی لیوان کاغذی، ابتکار عمل را به شما می‌دهد؛ به طوری که می‌توانید از آن در مکان‌های مختلف استفاده کنید. با چاپ روی لیوان کاغذی، شما یک سری لیوان مخصوص به خودتان دارید که می‌توانید  از آن در ایونت‌ها و مراسم مختلف استفاده کنید. این لیوان‌ها برای آشنایی مشتریان و کارمندان خودتان با برند شما مفید هستند.

جدید ترین و خلاق ترین مدل چاپ و طراحی لیوان کاغذی را در pinterest ببینید.

 

شما می‌توانید لیوان‌ها را در ادارات و شرکت‌های مختلف توزیع کنید؛ یا در پکیج‌های تبلیغاتی قرار داده و به دست جامعه هدف برسانید. لیوان‌های چاپ‌دار هزاران ایده برای استفاده و بهره بردن در اختیار شما قرار می‌دهند؛ که می‌توانید استفاده کنید. به عبارتی این لیوان‌ها ابتکار عمل را به شما می‌دهند و دست‌تان را برای انتخاب یک روش تبلیغاتی مناسب باز می‌گذارند.

به طوری که می‌توانید به نسبت شرایط، هر بار بهترین راهکار تبلیغاتی را انتخاب کرده؛ و بازخورد بهتری بگیرید. لیوان‌های کاغذی به خاطر یک بار مصرف بودن، سبک و قابل حمل بودن، نشکن و مقاوم بودن و ضد آب بودن در شرایط مختلف کاربرد دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع کلیپ حرفه ای با قیمت ارزان

سفارش تیزر تبلیغاتی، کلید طلایی جذب مشتری در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را در جذب مشتری می‌زند. تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین ...