۱۴۰۱ اسفند ۴, پنجشنبه

برس حرارتی صاف کننده مو، شانه و برس برقی مو

خرید برس برقی برای صاف کردن مو ها، برس حرارتی صاف کننده مو با قیمت مناسب، دارای دندانه های مخصوص برای گرم و صاف کردن تار های مو.

برس برقی و الکتریکی بدون نیاز به اتو مو و با ایجاد حرارت و منظم کردن تار های مو موجب صاف و یک نواخت شدن مو ها و ایجاد یک جلوه شیک و زیبا در چهره و ظاهر شما می شود، از این محصول برای صاف کردن مو های خانم ها و آقایان استفاده می شود.

با استفاده از برس برقی و شانه حرارتی به راحتی و بدون نیاز به شامپو های نرم‌کننده و مواد شیمیایی می توانید مو های خود را نرم و کاملا صاف و یک دست کنید. با داشتن برس حرارتی مو از مو های بلند، صاف و نرم خود لذت ببرید.

بهترین حالت دهنده برای موی بانوان و مو های بلند. دارای دندانه های داغ شونده از جنس سرامیک و با درجه حرارت قابل تنظیم، صاف کردن مو ها و نظم دادن به آن ها در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به وقت گذراندن و پرداخت هزینه آریشگاه.

 

 

با استفاده از شانه حرارتی دیگر نیاز به مواد شیمیایی نرم‌کننده مو و اتوی مو نخواهید داشت. بهترین مارک برس حرارتی مو بسیار خوش دست و حرفه ای، دارای سیم برق بلند برای استفاده آسان و راحت تر.

مزیت های استفاده از برس حرارتی مو:

  • صاف کردن مو ها سریع تر از اتو مو
  • بهترین جایگزین برای اتو مو، یک وسیله چند کاره
  • استفاده و حمل آسان و حالت دهی سریع، صرفه جویی در زمان
  • بدون آسیب رساندن به مو ها

صاف کردن انواع مو های فر و خشک. بهترین زمان استفاده از این محصول پس از حمام رفتن است، بعد از خشک کردن مو ها با برس برقی مو های خود را صاف و شانه کنید.

 

با استفاده از شانه حرارتی می توانید انواع مو های خشک و فر شده را کاملا صاف و نرم کنید بدون ایندکه آسیبی به مو ها وارد شود.

بهترین جایگزین برای انواع اتو مو و سشوار، با درجه حرارت قابل تنظیم و خاموش شدن خودکار، صاف و شلاقی کردن مو ها و جلوگیری از وز شدن و گره خوردن آن ها.

با صفحه نمایشگر LED می توانید دمای دستگاه را مشاهده و تنظیم نمایید، مناسب برای استفاده در منزل و آرایشگاه.

برس حرارتی مو از مارک معروف و معتبر Fast Hair با کیفیت عالی و قیمت مناسب.

 

برای تمیز کردن شانه و دندانه ها می توانید از گوش پاک کن و یا دستمال کاغذی استفاده کنید، یکی از بهترین لوازم آرایشی مورد استفاده برای آقایان و خانم ها.

قبل از خریدن برس حرارتی مو باید به موضوعاتی همچون مارک و برند دستگاه، جنس صفحات و دندانه های حرارتی، ظاهر و طراحی دستگاه، طول کابل برق و قابلیت یون سازی شانه حرارتی توجه کنید.

هر کدام از این ویژگی ها مهم و قابل توجه هستند، برای مثال اگر طول سیم برق کمتر از 2 متر باشد به راحتی نمی توانید جابجا شوید و مو های خود را شانه کنید، اگر برس حرارتی قابلیت یون سازی نداشته باشد نمی تواند بار الکتریکی و حالت چسبندگی را از مو های شما رفع کند.

از سه نوع عایق برای صفحات و دندانه های برس حرارتی استفاده می شود. عایق از جنس سرامیک، تیتانیوم و تورمالین. این شانه از صفحات سرامیکی ساخته شده است تا حرارت هیچ آسیبی به ساقه مو ها و پوست سر نزند.

با امکان تنظیم درجه حرارت تا 200 درجه سانتی گراد. برای افزایش ایمنی این محصول پس از گذشت 60 دقیقه به‌طور خودکار خاموش خواهد شد.

بدون هیچگونه آسیب رساندن به مو ها می توانید چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید و مو های خود را کاملا صاف و شلاقی کنید و از گره خوردن، وز شدگی و شکستگی مو ها جلوگیری کنید.

شانه حرارتی حرفه ای و چند کاره، با طراحی شیک و خوش دست، آرایش و صاف کردن مو ها در منزل بدون پرداخت هزینه اضافه.

دندانه های حرارتی این محصول از جنس سرامیک هستند و این ویژگی موجب می شود تا دما و حرارت کاملا پخش شود و هیچ آسیبی برای پوست و مو ها ایجاد نکند.

تیتانیوم نوع دیگر صفحات برس حررتی است، دندانه های شانه برقی که از جنس تیتانیوم باشند خیلی زود گرم و داغ می شوند و ایمنی پایینی دارند، اگر شانه برقی تیتانیومی برای طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد موجب آسیب رسیدن به ساقه مو ها می شود.

اگر دندانه های برس حرارتی از جنس تورمالین باشند هنگان شانه کردن، مو ها براقیت بیشتری پیدا خواهند کرد. تورمالین نام یک نوع سنگ معدنی است.

پس از نرم و صاف شدن مو ها به راحتی می توانید آن ها را حالت دهید و بافتن مو ها بسیار بهتر انجام می شود و همیشه چهره ای جذاب و زیبا خواهید داشت.

بار الکتریکی موجب ایجاد حالت چسبندگی در تار های مو می شود، در این حالت مو ها دچار الکتریسیته ساکن می شوند و برس حرارتی آن را راف می کند و موجب نرمی و لطافت مو ها می شود.

فناوری تورمالین موجب حفظ سلامتی مو ها و افزایش درخشندگی آن ها می شود.

قبل از استفاده کردن برس حرارتی مو های خود را خشک کنید تا از وز شدگی آن ها جلوگیری شود، به هیچ وجه داخل حمام و محیط های مرطوب از شانه حرارتی و لوازم برقی استفاده نکنید.

اینجا می توانید اتو مو، سشوار و برس حرارتی را با یکدیگر مقایسه کنید و مزایا و معایب هر کدام را بفهمید.

بهترین انتخاب و پیشنهاد استفاده از شانه حرارتی مو است چون استفاده مداوم از آن هیچگونه مشکل و آسیبی برای مو های شما ایجاد نمی کند ولی اگر هر روز از اتو مو ی سشوار استفاده کنید مو های شما به تدریج نازک و خشک می شوند و دچار ریزش مو و دیگر عوارض آن خواهید شد.

بهترین مارک های برس حرارتی موجود در بازار:

  • روزیا
  • اکسیژن
  • پرومکس
  • جیمی
  • رمینگتون
  • Fast Hair

معایب و عوارض استفاده از سشوار و اتو مو

همانطور که گفته شد استفاده مداوم از اتو مو و سشوار موجب نازک شدن ساقه مو ها و پس از آن دچار ریزش مو و حساس شدن آن ها می شود ولی برس برقی با دارا بودن دندانه های حرارتی که با پوشش سرامیک عایق شده اند جلوی هرگونه آسیب رسیدن به مو ها را می گیرد و بدون ایجاد این مشکلات می شوانید هر روز و همیشه مو های خود را کاملا نرم و صاف کنید.

اتو مو مانند شانه حرارتی دندانه و برس ندارد و تنها یک صفحه تخت است و این موضوع باعث می شود تا پس از اتو کردن مو ها یک حالت انحراف و موج در بین مو ها ایجاد شود و نمی توانید آن ها را با استفاده از سشوار و اتو مو اصلاح کنید و این حالت موج دار شدن تار های مو همچنان باقی خواهند ماند.

صفحات اتو مو برخلاف برس حرارتی باریک و کوچک هستند ولی شانه برقی با دارا بودن صفحات پهن و بزرگ بهترین کارایی را برای صاف کردن مو های بلند و یا کوتاه دارد.

استفاده مداوم از سشوار چرخشی نه تنها مو ها را صاف و خوش حالت نمی کند بلکه دچار خشکی و نازک شدن ساقه مو و ایجاد حالت فر به‌جای صاف شدن مو ها می شوید و بیشترین آسیب به آن ها وارد می شود.

روش استفاده صحیح از برس حرارتی مو

ابتدا مو های خود را با برس معمولی شانه کنید تا پیچ خوردگی و گره از بین مو ها باز شود، سپس برس حرارتی را بر روی دمای پایین تنظیم کنید.

اگر مو های شما بلند هستند آن ها را تقسیم کنید و ابتدا از پشت سر شروع به برس زدن و صاف کردن مو ها کنید و دندان های برس را به سمت بالا نگهدارید تا به مو های بلند حجم داده شود، پس از اتمام کار برس را از پریز برق بکشید.

توجه فرمایید که هنگام استفاده از شانه برقی مو ها نباید مرطوب باشند، اگر پس از حمام رفتن و خشک شدن مو ها آن ها را با برس حرارتی شانه کنید بهترین حالت را برای صاف کردن مو ها خواهید داشت.

مزایای صاف کردن مو ها با برس حرارتی

محصول شانه حرارتی ابزار جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده است و در سال 2015 برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت و تا قبل از آن از اتو مو، سشوار و مواد شیمیایی نرم‌کننده برای صاف کردن مو ها استفاده می شد.

برس حرارتی یک محصول چند کاره و حرفه ای است که شما را از اتو مو، سشوار و مواد نرم‌کننده بی نیاز می کند و مو های کاملا صاف و درخشانی خواهید داشت.

با استفاده سریع و آسان، برس حرارتی برخلاف سشوار و اتو مو کمترین اتلاف وقت و انرژی را دارد و تنها با یک بار استفاده در طول روز می توانید مو ها را صاف و خوش حالت نگه دارید.

بدون آسیب رساندن ب پوست و مو، همانطور که گفته شد برس حرارتی برخلاف سشوار و اتو مو هیچ آسیبی به بافت مو ها نمی زند و سلامت شما را حفظ می کند ولی با استفاده از اتو مو و سشوار در طولانی مدت دچار ریزش مو خواهید شد.

سازگار با انواع مو های خشک و حساس، مو های چرب و فر شده. صفحات و دندانه های برس حرارتی با استفاده از سرامیک عایق شده اند تا هیچ آسیبی به مو های باریک و حساس نرسد.

اگر مو های شما فرفری و بد حالت هستند با استفاده از شانه حرارتی به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن کاملا صاف و نرم می شوند و هرگونه حالت فر، شکستگی، گره و پیچ خوردگی مو ها از بین می رود.

تنها 30 ثانیه طول می کشد تا دندانه های برس حرارتی به دمای مورد نظر برسند، این محصول حالت دادن و آرایش مو ها را بسیار راحت تر و سریع تر می کند بدون اینکه هر بار هزینه اضافه ای پرداخت کنید. قابل استفاده در منزل، مسافرت و سالن های آرایشی، با جمل آسان و طراحی شیک.

ممکن است برس کشیدن مو های فر در ابتدا کمی دشوار باشد ولی پس از مدتی استفاده خواهید دید که هیچگونه حالت فرفری و پیچ خوردگی در بین مو ها وجود نخواهد داشت.

کمک به سلامت و رشد مو ها با نرم شدن و آزاد شدن فاصله بین آن ها. با سیم برق بلند به طول 2 متر و کاملا چرخوان که به راحتی بتوانید مو های خود را شانه بزنید و در هر حالت و زاویه ای از برس حرارتی استفاده کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع کلیپ حرفه ای با قیمت ارزان

سفارش تیزر تبلیغاتی، کلید طلایی جذب مشتری در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را در جذب مشتری می‌زند. تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین ...