۱۴۰۲ اسفند ۲۳, چهارشنبه

خدمات ترجمه تخصصی و حرفه ای با قیمت ارزان و گارانتی کیفیت

ترجمه از سال های دور یکی از مهم ترین نیازهای بشر برای تجارت و ارتباط با دوردست ها بوده است. خدمات ترجمه از قدیمی ترین خدماتی است که میان انسان ها و افراد در جریان بوده است. اما با پیشرفت ارتباطات و گسترده‌تر شدن روابط انسانی، این دسته از خدمات نیز متنوع تر شده و اشکال جدیدی پیدا کرده است.

شرکت هایی که مسئول انجام خدمات ترجمه هستند دارالترجمه نامیده می شوند. یکی از دارالترجمه های حرفه ای که خدمات جدید و به روز ترجمه را ارائه می کند، مجموعه مترجمان برتر است. خدمات ترجمه این موسسه بسیار متنوع و قابل ملاحظه است. در ادامه به بررسی انواع خدمات ترجمه این شرکت پرداخته می شود.

خدمات ترجمه رسمی و غیر رسمی

یکی از مهم ترین خدمات ترجمه که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد، خدمات ترجمه رسمی است. در این حیطه، مدرکی که توسط یک اداره دولتی یا قضایی صادر شده باشد توسط مترجم رسمی ترجمه و توسط دادگستری یا سازمان های دیگر مورد تایید قرار می گیرند. بیشتر این مدارک شامل مدارک هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی گواهی ولادت و فوت، مدارک تحصیلی مانند دانشنامه ها، ریزنمرات و مدارک فنی حرفه ای، مدارک ملکی مانند سند خودرو یا سند منزل، نامه های دادگاه و غیره است.

ترجمه اسناد و مدارک دیگری که از این مراجع صادر نشده اند، زیرمجموعه ترجمه غیر رسمی است که بسیار متنوع و گسترده است. مانند ترجمه های تخصصی، علمی، رمان، داستان، شعر، تجاری و بازرگانی و غیره. مترجمی که چنین خدمات ترجمه ای ارائه می کند باید به زمینه ترجمه خود تسلط بالایی داشته باشد.

خدمات ترجمه

 

خدمات ترجمه همزمان

یکی دیگر از خدمات ترجمه که اخیرا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، ترجمه همزمان است. در این نوع ترجمه، مترجمی صحبت های دو طرفی که به زبان یکدیگر صحبت نمی کنند را برای هم ترجمه می کند. چنین کاری نیازمند تسلط بسیار بالا بر جفت زبان مورد استفاده در جلسه است.

چنین خدمات ترجمه ای علاوه بر استفاده در شرایط تور، هتل و فرودگاه، در جلسات تجاری نیز استفاده می شود. همچنین کنفرانس های علمی و همایش های بین المللی نیز برای تسهیل ارتباط میان شرکت کننده های خارجی، از خدمات ترجمه همزمان بهره برده می شود. البته ترجمه همزمان می تواند به صورت حضوری یا به صورت آنلاین ارائه شود.

خدمات ترجمه زیرنویس

با پیشرفت صنعت سینما و علاقه روزافزون افراد به پیگیری فیلم های جدید، نیاز به ترجمه زیرنویس نیز ایجاد شده است. یکی از به روزترین خدمات ترجمه در حال حاضر، ترجمه زیرنویس فیلم ها و سریال های مختلف است.

چنین ترجمه ای نیازمند تسلط مترجم به نرم افزارهای ساخت زیرنویس است. مترجم پس از گوش دادن به دیالوگ های فیلم یا سریال، صحبت ها را به زبان مقصد ترجمه کرده و در نرم‌افزار وارد می کند و نهایتا فایل خروجی زیرنویس را در اختیار مشتری قرار می دهد.

خدمات ترجمه سایت

با جهانی شدن فزاینده کسب و کارها، فروشگاه های آنلاین که کالا و خدمات می فروشند محدود به یک کشور و جغرافیای کوچک نیستند، بلکه حالا می توانند خدمات خود به صورت بین المللی عرضه کنند. از این رو، خدمات ترجمه سایت مورد نیاز صاحبان چنین کسب و کارهایی است.

این دسته از خدمات با عنوان localization  یا محلی سازی یاد می شود و نقش بسیار مهمی در بهبود تجارت بین المللی دارد. خدمات ترجمه سایت یا وبسایت باعث افزایش بازدید آن در کشور مقصد می شود. در نتیجه صاحب فروشگاه آنلاین می تواند برند خود یا محصولات خود را به تعداد بیشتری از افراد عرضه کند.

خدمات ترجمه مجموعه مترجمان برتر

مجموعه مترجمان برتر یک موسسه فعال در زمینه خدمات ترجمه به روز و نوین است. این مجموعه طیف گسترده ای از خدمات زبانی را به مشتریان خود ارائه می کند. موسسه مترجمان برتر دارای مترجمان زبان های مختلف اروپایی و آسیایی همچون انگلیسی، فرانسه، ترکی، روسی، عربی، آلمانی، چینی و غیره است.

تمام پروژه هایی که توسط مترجمان برتر انجام می شود، به واسطه ویراستاری دقیق و تجربه و تخصص بالای مترجم دارای تضمین کیفیت هستند. در صورتی که پروژه ترجمه دارید یا می خواهید از خدمات ترجمه یا خدمات زبانی مجموعه مترجمان برتر استفاده کنید، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی یا وبسایت مجموعه با کارشناسان آن در تماس باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دفتر ترجمه غرب تهران - بهترین دارالترجمه رسمی در غرب تهران

دفاتر ترجمه در غرب تهران اهمیت زیادی دارند، به دلیل وجود دانشگاه‌های متعدد در این منطقه. این دفاتر ترجمه می‌توانند به دانشجویان و افرادی که ...